מפעילת מרכז מפירה את דרישות המכרז, מה האפשרויות?
שלום,
משרד ממשלתי כלשהו הוציא בעבר מכרז להפעלת דיור לאוכלוסיה מיוחדת, חברה כלשהי זכתה במכרז ומפעילה את אותו הדיור מהוצאת המכרז ועד כה.
המכרז אומר:
"עבור שירותים נוספים הניתנים מעבר לנדרש על פי הסכם זה המפעילה אינה רשאית לגבות תשלום מהשוהה או מגורם אחר אלא בכפוף לקבלת אישור מראש ובכתב של המשרד. "
זאת מאחר שהדיור מתוקצב ב-100% ע"י אותו משרד ממשלתי. כלומר לא ניתן לגבות כסף מהדיירים ללא אישור בכתב מהמשרד.
לאחר בירור מול המשרד, הוא (המשרד) לא הוציא מעולם אישור בכתב למפעילה לגביה כלשהי, ובכל זאת המפעילה גובה ב-6 שנים האחרונות סכום חודשי של קרוב ל-1,000 ש"ח מכל דייר במערך הדיור.
פניתי למשרד כדי להבין מדוע הם מאפשרים את הגביה הזו ללא האישורים שהם עצמם דורשים, אבל המשרד אינו מגיב, גם אחרי חודשים (בניגוד לתקנון התקשי"ר. כלומר אין מענה, אין מענה ביניים..פשוט אין כלום).
המשרד הממשלתי והחברה שזכתה במכרז הם סוג של best buddies, ולכן זה לא מפתיע אותי שהם לא עונים.
גילוי נאות: אני מתגורר באותו דיור שמופעל מתוקף המכרז.
יש לי שתי שאלות שאולי תוכלו לעזור לי בהן:
1. האם המשרד מחויב לאכוף את הסעיפים שהוא עצמו כתב במכרז? או שלמעשה הדבר ניתן לשיקול דעתו?
2. לטעמי יש התנהלות לקויה של המשרד הממשלתי והיעדר פיקוח על המפעילה, עובדה שהמפעילה מתנהלת 6 שנים בניגוד לדרישות המכרז באין מפריע, לאן אני יכול לקחת את התלונה הזו? מה האפיקים שלי?
תודה
שלום,
משרד ממשלתי כלשהו הוציא בעבר מכרז להפעלת דיור לאוכלוסיה מיוחדת, חברה כלשהי זכתה במכרז ומפעילה את אותו הדיור מהוצאת המכרז ועד כה.
המכרז אומר:
"עבור שירותים נוספים הניתנים מעבר לנדרש על פי הסכם זה המפעילה אינה רשאית לגבות תשלום מהשוהה או מגורם אחר אלא בכפוף לקבלת אישור מראש ובכתב של המשרד. "
זאת מאחר שהדיור מתוקצב ב-100% ע"י אותו משרד ממשלתי. כלומר לא ניתן לגבות כסף מהדיירים ללא אישור בכתב מהמשרד.
לאחר בירור מול המשרד, הוא (המשרד) לא הוציא מעולם אישור בכתב למפעילה לגביה כלשהי, ובכל זאת המפעילה גובה ב-6 שנים האחרונות סכום חודשי של קרוב ל-1,000 ש"ח מכל דייר במערך הדיור.
פניתי למשרד כדי להבין מדוע הם מאפשרים את הגביה הזו ללא האישורים שהם עצמם דורשים, אבל המשרד אינו מגיב, גם אחרי חודשים (בניגוד לתקנון התקשי"ר. כלומר אין מענה, אין מענה ביניים..פשוט אין כלום).
המשרד הממשלתי והחברה שזכתה במכרז הם סוג של best buddies, ולכן זה לא מפתיע אותי שהם לא עונים.
גילוי נאות: אני מתגורר באותו דיור שמופעל מתוקף המכרז.
יש לי שתי שאלות שאולי תוכלו לעזור לי בהן:
1. האם המשרד מחויב לאכוף את הסעיפים שהוא עצמו כתב במכרז? או שלמעשה הדבר ניתן לשיקול דעתו?
2. לטעמי יש התנהלות לקויה של המשרד הממשלתי והיעדר פיקוח על המפעילה, עובדה שהמפעילה מתנהלת 6 שנים בניגוד לדרישות המכרז באין מפריע, לאן אני יכול לקחת את התלונה הזו? מה האפיקים שלי?
תודה