מפתח מוצר

שלום לכולם,

קניתי לפני שנה מחשב DELL G5

בחשבונית של KSP היה רשום שהמחשב כולל מערכת הפעלה WIN 10

מתחילת השימוש במחשב, קפצה לנו הודעה כל הזמן שצריך להפעיל את ווינדוס ולהגדיר מפתח מוצר,

לא כ"כ הבנו את הודעה הזאת ומאחר והמחשב פעל דיי רגיל פשוט התעלמנו מההודעה הזאת,

לאחרונה איש מחשבים מהעבודה שלי שראה את ההודעה אמר לנו שזה ממש לא טוב למחשב לאורך שנים לעבוד בצורה כזאת

ושKSP היו חייבים לספק לנו את המפתח מוצר,

לצערי KSP מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו לשירות לקוחות של DELL , גם הם מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו למייקרוספט...

אף אחד לא יודע איך לעזור לנו.. ניסו לשחזר את המפתח מוצר אך לא הצליחו.. ולא זכור לנו שהיה כרטיס גירוד עם המפתח מוצר, גם מדבקה מתחת למחשב אין.

נציגה מDELL אמרה לי שאנחנו נצטרך לאתחל את המחשב ולאחר מכן המחשב "יקרא" לבד את המפתח מוצר מתוך הלוח אם של המחשב ואז הכל יסתדר.

השאלה, האם זה הגיוני? האם זה נכון? לא נשמע לי הגיוני..

לא הייתי רוצה לאתחל את המחשב (זה ממש פרוצדורה עם התקנת התוכנות מחדש ולגבות את כל החומרים) ולגלות שזה לא היה הפתרון!

אשמח לתגובות! תודה רבה!
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
שלום לכולם,

קניתי לפני שנה מחשב DELL G5

בחשבונית של KSP היה רשום שהמחשב כולל מערכת הפעלה WIN 10

מתחילת השימוש במחשב, קפצה לנו הודעה כל הזמן שצריך להפעיל את ווינדוס ולהגדיר מפתח מוצר,

לא כ"כ הבנו את הודעה הזאת ומאחר והמחשב פעל דיי רגיל פשוט התעלמנו מההודעה הזאת,

לאחרונה איש מחשבים מהעבודה שלי שראה את ההודעה אמר לנו שזה ממש לא טוב למחשב לאורך שנים לעבוד בצורה כזאת

ושKSP היו חייבים לספק לנו את המפתח מוצר,

לצערי KSP מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו לשירות לקוחות של DELL , גם הם מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו למייקרוספט...

אף אחד לא יודע איך לעזור לנו.. ניסו לשחזר את המפתח מוצר אך לא הצליחו.. ולא זכור לנו שהיה כרטיס גירוד עם המפתח מוצר, גם מדבקה מתחת למחשב אין.

נציגה מDELL אמרה לי שאנחנו נצטרך לאתחל את המחשב ולאחר מכן המחשב "יקרא" לבד את המפתח מוצר מתוך הלוח אם של המחשב ואז הכל יסתדר.

השאלה, האם זה הגיוני? האם זה נכון? לא נשמע לי הגיוני..

לא הייתי רוצה לאתחל את המחשב (זה ממש פרוצדורה עם התקנת התוכנות מחדש ולגבות את כל החומרים) ולגלות שזה לא היה הפתרון!

אשמח לתגובות! תודה רבה!
קודם כל אתה צודק בהחלט, בצורה חוקית אתה אמור לקבל מדבקה עם הרשיון, שתהיה על המחשב. עכשיו יש שאלה מטרידה יותר לפני הטכני...האם יש רשיון בכלל למחשב..ולא כתבת פה אם פנית למיקרוספט לברר אם בכלל יש רשיון או התקינו למעשה בצורה לא חוקית שזה מוזר כי לרוב שמים תוכנת פריצה שלא מוציאה הודעה. או יותר סביר שלא הזינו בכלל מפתח מוצר.עוד אופציה שהחליפו רכיבים במחשב..בעיקר לוח אם ( כלומר המחשב לא חדש אלא משופץ או מוחדש ) ואז צריך את הפעולה של הכנסת מפתח מוצר.
לכן בכלל צריך לברר עם מיקרוסופט ישירות ..קודם כל אם הרשיון הופעל אי פעם..במחשב זה. מפה יש שתי אפשרויות...או שהופעל ויש תקלה פשוטה שמיקרוסופט יפתרו..או שיתנו מפתח מוצר שתזינו ותיפתר הבעיה. או שתצטרכו למעשה לרכוש ווינדוס מחדש.

עכשיו למיטב ידיעתי , אכן אם יש רשיון חוקי והכל נעשה נכון והוזן נכון. התקנה מחדש של ווינדוס לא דורשת יותר הזנת קוד פשוט מדלגים על זה..הזיהוי נצרב ברמת החומרה בלוח האם ..מתקינים יש שלב של אימות , בכל התקנה מחדש שעשיתי לא היה צריך את זה הכל עובד מסודר וחוקי. ליותר פרטים אתן קישור...

שוב הבעיה הבסיסית אם בהתקנה המקורית הראשונית הוקלד מפתח מוצר....זה רק לנסות מול מיקרוסופט לברר..כנסו דרך מקש ימני על אייקון הווינדוס למערכת
שם יש מזהה מוצר תצטרכו אותו ומתי הותקן הווינדוס ועוד...המספר שלהם 097625400

בסיכום המחשב מפורסם כנמכר עם מערכת הפעלה ווינדוס חוקית ושילמת עליה. זה שאין מדבקה ולא קיבלת מפתח מוצר זה חמור מאוד ולא אמור להיות..

יחד עם זאת, בהחלט סביר שמיקרוסופט עצמה תפתור את הבעיה. תפנה תדבר איתם ותחזור אלינו ..גם אם נפתר לספר איך למען הידע שלנו ושל הקוראים.

הקישור להסבר על מפתח מוצר

בהצלחה
 

HelpSupport

Active member
קודם כל אתה צודק בהחלט, בצורה חוקית אתה אמור לקבל מדבקה עם הרשיון, שתהיה על המחשב. עכשיו יש שאלה מטרידה יותר לפני הטכני...האם יש רשיון בכלל למחשב..ולא כתבת פה אם פנית למיקרוספט לברר אם בכלל יש רשיון או התקינו למעשה בצורה לא חוקית שזה מוזר כי לרוב שמים תוכנת פריצה שלא מוציאה הודעה. או יותר סביר שלא הזינו בכלל מפתח מוצר.עוד אופציה שהחליפו רכיבים במחשב..בעיקר לוח אם ( כלומר המחשב לא חדש אלא משופץ או מוחדש ) ואז צריך את הפעולה של הכנסת מפתח מוצר.
לכן בכלל צריך לברר עם מיקרוסופט ישירות ..קודם כל אם הרשיון הופעל אי פעם..במחשב זה. מפה יש שתי אפשרויות...או שהופעל ויש תקלה פשוטה שמיקרוסופט יפתרו..או שיתנו מפתח מוצר שתזינו ותיפתר הבעיה. או שתצטרכו למעשה לרכוש ווינדוס מחדש.

עכשיו למיטב ידיעתי , אכן אם יש רשיון חוקי והכל נעשה נכון והוזן נכון. התקנה מחדש של ווינדוס לא דורשת יותר הזנת קוד פשוט מדלגים על זה..הזיהוי נצרב ברמת החומרה בלוח האם ..מתקינים יש שלב של אימות , בכל התקנה מחדש שעשיתי לא היה צריך את זה הכל עובד מסודר וחוקי. ליותר פרטים אתן קישור...

שוב הבעיה הבסיסית אם בהתקנה המקורית הראשונית הוקלד מפתח מוצר....זה רק לנסות מול מיקרוסופט לברר..כנסו דרך מקש ימני על אייקון הווינדוס למערכת
שם יש מזהה מוצר תצטרכו אותו ומתי הותקן הווינדוס ועוד...המספר שלהם 097625400

בסיכום המחשב מפורסם כנמכר עם מערכת הפעלה ווינדוס חוקית ושילמת עליה. זה שאין מדבקה ולא קיבלת מפתח מוצר זה חמור מאוד ולא אמור להיות..

יחד עם זאת, בהחלט סביר שמיקרוסופט עצמה תפתור את הבעיה. תפנה תדבר איתם ותחזור אלינו ..גם אם נפתר לספר איך למען הידע שלנו ושל הקוראים.

הקישור להסבר על מפתח מוצר

בהצלחה
ירון - אין כבר מדבקות של קוד כבר מספר שנים במחשבים ניידים.
 

HelpSupport

Active member
שלום לכולם,

קניתי לפני שנה מחשב DELL G5

בחשבונית של KSP היה רשום שהמחשב כולל מערכת הפעלה WIN 10

מתחילת השימוש במחשב, קפצה לנו הודעה כל הזמן שצריך להפעיל את ווינדוס ולהגדיר מפתח מוצר,

לא כ"כ הבנו את הודעה הזאת ומאחר והמחשב פעל דיי רגיל פשוט התעלמנו מההודעה הזאת,

לאחרונה איש מחשבים מהעבודה שלי שראה את ההודעה אמר לנו שזה ממש לא טוב למחשב לאורך שנים לעבוד בצורה כזאת

ושKSP היו חייבים לספק לנו את המפתח מוצר,

לצערי KSP מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו לשירות לקוחות של DELL , גם הם מתנערים מאחראיות ומעבירים אותנו למייקרוספט...

אף אחד לא יודע איך לעזור לנו.. ניסו לשחזר את המפתח מוצר אך לא הצליחו.. ולא זכור לנו שהיה כרטיס גירוד עם המפתח מוצר, גם מדבקה מתחת למחשב אין.

נציגה מDELL אמרה לי שאנחנו נצטרך לאתחל את המחשב ולאחר מכן המחשב "יקרא" לבד את המפתח מוצר מתוך הלוח אם של המחשב ואז הכל יסתדר.

השאלה, האם זה הגיוני? האם זה נכון? לא נשמע לי הגיוני..

לא הייתי רוצה לאתחל את המחשב (זה ממש פרוצדורה עם התקנת התוכנות מחדש ולגבות את כל החומרים) ולגלות שזה לא היה הפתרון!

אשמח לתגובות! תודה רבה!
אז ככה - מחשב נייד שבעת הרכישה נמכר עם מערכת הפעלה - קוד ההפעלה צרוב בביוס והוא מותאם למערכת ההפעלה שמכר יצרן המחשב - אין מדבקות ולא קוד גרוד.

סוג כזה של מערכת הפעלה נקראת OEM והיא באחריות יצרן המחשב בלבד ולא של יצרן התוכנה - מיקרוסופט, כך מאופיין החוזה בין יצרן המחשב למיקרוסופט.
KSP מתנערים בצדק משום שלאחר רכישת המחשב מ-KSP ובהתאם לחוזה הרכישה הלקוח אמור להפנות בעיותיו לשירות הלקוחות של יצרן המחשב הנייד.
התשובה של נציגת DELL, ככל שלך לא נראית הגיונית, היא התשובה ה"כואבת" והנכונה בעבורך.

איזו מערכת מותקנת במחשב PRO או HOME ?

לפי תשובתך אדע מה להשיב לך בנוסף.
 
אז ככה - מחשב נייד שבעת הרכישה נמכר עם מערכת הפעלה - קוד ההפעלה צרוב בביוס והוא מותאם למערכת ההפעלה שמכר יצרן המחשב - אין מדבקות ולא קוד גרוד.

סוג כזה של מערכת הפעלה נקראת OEM והיא באחריות יצרן המחשב בלבד ולא של יצרן התוכנה - מיקרוסופט, כך מאופיין החוזה בין יצרן המחשב למיקרוסופט.
KSP מתנערים בצדק משום שלאחר רכישת המחשב מ-KSP ובהתאם לחוזה הרכישה הלקוח אמור להפנות בעיותיו לשירות הלקוחות של יצרן המחשב הנייד.
התשובה של נציגת DELL, ככל שלך לא נראית הגיונית, היא התשובה ה"כואבת" והנכונה בעבורך.

איזו מערכת מותקנת במחשב PRO או HOME ?

לפי תשובתך אדע מה להשיב לך בנוסף.
היי תודה רבה על התשובות!
מערכת הפעלה HOME
 

HelpSupport

Active member
לצערך, "התשובה של נציגת DELL, ככל שלך לא נראית הגיונית, היא התשובה ה"כואבת" והנכונה בעבורך."

ביצוע גיבוי לקבצים האישיים ואיתחול המחשב לפי ההנחיות של DELL ->

אם אינך יודעת כיצד לפעול מייעץ להעזר בשירות של DELL.
 
לצערך, "התשובה של נציגת DELL, ככל שלך לא נראית הגיונית, היא התשובה ה"כואבת" והנכונה בעבורך."

ביצוע גיבוי לקבצים האישיים ואיתחול המחשב לפי ההנחיות של DELL ->

אם אינך יודעת כיצד לפעול מייעץ להעזר בשירות של DELL.
רק לא ברור לי למה בעת התקנת המערכת הפעלה הראשונית (שככל הנראה DELL עשתה לפני מכירת המחשב), הלוח אם לא קרא את המפתח מוצר..
איך תקלה כזאת קרתה?
ומה יבטיח לי שזה באמת הפתרון?
יש מצב שאני יאתחל את המחשב ושוב המחשב לא ידע לקרוא את המפתח מוצר?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
רק לא ברור לי למה בעת התקנת המערכת הפעלה הראשונית (שככל הנראה DELL עשתה לפני מכירת המחשב), הלוח אם לא קרא את המפתח מוצר..
איך תקלה כזאת קרתה?
ומה יבטיח לי שזה באמת הפתרון?
יש מצב שאני יאתחל את המחשב ושוב המחשב לא ידע לקרוא את המפתח מוצר?
צריך להזכר מה התקינו אחרי הקניה. לפעמים עושים שינויים שאחר כך לא זוכרים אותם.

לפעמים גם לא בדיוק מתקינים את מה שקונים. למשל שאני קניתי אז את הפנטיום 4 קניתי אותו עם חלונות
XP SP1. וזה גם מה שקיבלתי בדיסק ההתקנה. אבל התקינו לי מדיסק עם SP2. ואז אם היתה לי בעיה הייתי שולח את המחשב עם הדיסק התקנה שלי ושוב היו מתקינים לי XP עם SP2. אבל אז יום אחד שהבאתי מישהו אלי שיסדר לי את המחשב הוא התקין מהדיסק שלי ואז ראיתי פתאום שיש הבדל. ואמרו לי להתקין את העדכון של SP2. ואז הבנתי מה הם עשו. שזה בעקרון לא בסדר, כי לקוח מצפה שיעשו מה שביקש ולא מה שנוח למעבדה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אני ראיתי פעם תופעה במחשב נייד עם חלונות 10 חוקי שאחרי כיבוי שכנראה לא היה מסודר, עלה עם ההודעה שהמערכת צריכה הפעלת מוצר.

אחרי כיבוי מסודר והדלקה מחדש ההודעה נעלמה.
 
אני ראיתי פעם תופעה במחשב נייד עם חלונות 10 חוקי שאחרי כיבוי שכנראה לא היה מסודר, עלה עם ההודעה שהמערכת צריכה הפעלת מוצר.

אחרי כיבוי מסודר והדלקה מחדש ההודעה נעלמה.
אני ראיתי פעם תופעה במחשב נייד עם חלונות 10 חוקי שאחרי כיבוי שכנראה לא היה מסודר, עלה עם ההודעה שהמערכת צריכה הפעלת מוצר.

אחרי כיבוי מסודר והדלקה מחדש ההודעה נעלמה.
הפעלנו את המחשב מאות פעמים מאז ההפעלה הראשונה.. זה לא עזר להעלים את ההודעה הזאת
 
לצערך, "התשובה של נציגת DELL, ככל שלך לא נראית הגיונית, היא התשובה ה"כואבת" והנכונה בעבורך."

ביצוע גיבוי לקבצים האישיים ואיתחול המחשב לפי ההנחיות של DELL ->

אם אינך יודעת כיצד לפעול מייעץ להעזר בשירות של DELL.
בהחלט מבאס..
תודה רבה!
 
למעלה