מפת מסלול וגרף לרכיבת התחזקות בתוואי חדש - מהכנרת למירון

ariasdo

New member
מפת מסלול וגרף לרכיבת התחזקות בתוואי חדש - מהכנרת למירון

בשנים האחרונות זה הפך למנהג אצלי לעלות לקברי צדיקים באופנים בראש חודש .
( המשפחה של אשתי מסורתית ואני זורם ומשלב זאת באופנים ) שזה מסלול הררי הקשה .


מצורף לינקים משנים קודמות - לרכיבות במסלולים שונים לקברי צדיקים מהכנרת למירון

לינק לרכיבה התחזקות ב 2015
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1046/178725055/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99_%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9[/URL]

לינק לרכיבה ב 2014
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1046/174406091/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99_%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9[/URL]

לינק לרכיבה התחזקות ב 2013
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1046/170875288/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99_%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9[/URL]



הערה - בחיבור במחלף בכביש 65 בין כביש 807 שעולה ממגדל לצד השני יש בלגן במחלף עובדים בכביש .

אריה סדובניק

 

ariasdo

New member
ביחס לעליות אחרות מדובר בהפרש גובה כ 950 מ' זה כפול מהכרמל .

והרי ירושלים , אבל בכל המסלולים העולים מהכינרת הטיפוס מפוצל והגובה המצטבר כ 1500 מ' מתחלק על כ 40 ק"מ .

בחודשים האלו החום באזור הכנרת גבוהה יחסית למקומות אחרים .

מבחינת % שיפוע אין משהוא בעיתי ( במסלול 2016 הכניסה דרך מרר מֻעָ'אר קצת תלולה ) .

הנקודה היחידה הקשה באמת ולא משנה באיזה מסלול מגעים זה הסיום שעולה למתחם רבי שמעון בר יוחאי .

הוא תלול ודורש תשלובת קלה בעיקרון יש שם קיר , וגם עייפים מהדרך , אבל יש משהוא באוויר ובאווירה שגורם להתרוממות רוח שעוזרת בטיפוס הקטע הסופי..

מצרף תמונה שצולמה בפעם הקודמת אני מניח שפרסמתי אותה גם בעבר בפורום .

אריה סדובניק

 

ariasdo

New member
תמונה מסיום הרכיבה – בגילי הקטע שעדין חזק אצלי זה הכוח .....

להרים את האופנים ביד החזקה – ( עדין אני יכול כ 60 ק"ג להרים משקולות ביד אחת ) .
אופנים זה יותר תפיסה , שיווי משקל .

בקיר הסיום נאלצתי להוריד את השרשרת לסוף 39/32= 34/28 הרגלים היו עייפות .

הקיר ממש לא קשה - אבל בגלל עייפות הדרך והחום אסור ללחוץ .

אריה סדובניק

 

rubber duck

New member
אריה , יש לי בשבילך פתרון לבעית הרכיבה על פלטה

פשוט תרכיב מערכת 1X11 של סראם
פלטה 52 מלפנים וקסטה 11/42 מאחור

תקבל יחס ממש כמו 34/28
ולא תתעסק בתפעול מעביר קדמי

אחלה תמונה


שרון
 

ariasdo

New member
השאלה עם אפשר להרכיב רק פלטה 52-54 של סראם ...

הכוונה - קראנק חדש עם הזרועות ולהתאם רק שרשרת למערכת 10 105/ אולטגרה , שהקסטה מאחור זה שימנו 11-36 או 11-34..

לעבור ממערכת שימנו 10 למערכת סראם 11 זה השקעה גדולה צריך להחליף את כל הגרופ .
גם בגלגלים זה בעיה לא לכולם יש תאימות עם 11 לב חדש וכו' .
לפעמים עדיף לקנות אופנים חדשות תלוי בסיטואציה .

יש לי זוג שעובד רק פלטה וזה ממש נוח אבל זה קראנק דאבל רגיל 53/39 ואין חיבור לפלטה הקטנה אין מעביר ואין כבל .

הקסטה מאחור 11-34 במצב הזה הבעיה שהשרשרת מכוונת פולי עד גלש 23 מעבר לזה יש בעיית הצלבה ולא עובד טוב .


לגבי התעסקות בתפעול מעביר קדמי במסלולי מישור וגבעות הרוב נמצאים על הפלטה הגדולה , למעט חלק שעושים אימוני סל"ד גבוהה ביחס קל ..

במסלולים הררים ריבוי עליות המעבר הוא מועט ואין התעסקות נשארים בדרך כלל על הפלטה הקטנה .

אם זאת לי זה ברור שבסוף יעברו בכביש גם לפלטה בודדת גם בגלל פחות התעסקות , גם בגלל שהשרשרת עוברת על יותר שיניים .
בתחושת בטן באותו יחס העברה יש לזה טיפה יותר יעלות גם לפי ניסיונות שעשיתי בעבר על קירות קשים עם דאבל 39/36 הצלחתי יותר טוב מאשר עם טריפל 30/28.

באופני שטח היה התעסקות בתפעול מעביר קדמי בעיקר בתווי משתנה ולכן באופני שטח פלטה בודדת הפך מהר לסטנדרט

אריה סדובניק
 

rubber duck

New member
יחלוף עוד זמן רב עד שהנושא יהפוך לסטדרט

בשבועות האחרונים אני נעדר מראש ציפור ורוכב במסלול שהוא גבעי מתגלגל
המסלול בנוי סביב גבעה אותה אני מטפס בסוג של מעגל משני כיוונים
טיפוס אחד קל יותר וארוך יותר , מתחיל בשיפוע של 2 אחוז ומגיע עד 6 וחצי
אותו אני מטפס על פלטה בלי בעיה גדולה

הצד השני קשה משמעותית , הוא מתחיל ב 2 אחוז ומרדים אותי כביכול על 3 אחוז ואז מגיע הקיק
תוך 10 מטרים השיפוע עולה לכיוון ה 9 אחוז למרחק של 200 מטרים
על הפלטה הקטנה הוא לא מהווה בעיה
כשאני מחליט לטפס אותו על הגדולה אני מסיים את הקטע הקשה וכבר אין לי מרחב נשימה
ואז הוא הופך מתון , יורד לכיוון ה 4 אחוז ( ולי כבר אין אויר אם טיפסתי על פלטה )

אני בטוח שברגע שיגיעו החלקים של ה 1X11 לא תהיה לי כל בעיה

הנושא של התאמה של שימנו ל 1X11 נבדק בימים אלו על ידי אחד מחברי הפורום

בקרוב נדע איך זה עובד

שרון
 
למעלה