כל הכבוד למייקרוסופט, תשובה מהירה:
ענת שלום, אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך ופנית אלינו. תווי צלב הקרס שולבו במערכת office 2003 בטעות וללא כל כוונת זדון. מיקרוסופט מתנצלת על הפגיעה בלקוחות וברגשותיהם ומיד עם היוודע הדבר בעדכונים שהתקבלו מלקוחות החברה, פעלה החברה באופן מיידי לאפשר ללקוחותיה הסרת הפונט המדובר מהתוכנה. הכלי להורדת הפונט מצוי בעדכון הנמצא בלינק הבא: http://support.microsoft.com/?kbid=833404 חברת מיקרוסופט ממשיכה לחדש, להרחיב ולשפר את קו המוצרים שלה. לקוחות החברה נהנים ממגוון רחב של מוצרים, וממבחר פתרונות ואמצעים מתקדמים ליישום רעיונותיהם. אחד הדגשים החשובים ביותר במיקרוסופט ישראל הוא שיפור מתמיד בשירות לקוחותיה. אנו ערים לצרכי לקוחותינו ונותנים מענה לפניותיהם באמצעות מחלקת שירות הלקוחות. מיקרוסופט ממליצה ללקוחותיה להגן על מחשבם באמצעות עדכוני תוכנה סדירים ותחזוקה סדירה של המערכת. פעולות אלה ימנעו אובדן נתונים, חדירה של וירוסים וסיכונים אפשריים אחרים. מידע נוסף אודות אבטחת המחשב ניתן למצוא באתר האבטחה למשתמש הביתי. למחלקת שירות לקוחות ניתן לפנות בימים א'-ה' בשעות 08:00-18:00 בטלפון: 09-7625400 אנו מזמינים אותך לבקר באתר מיקרוסופט ישראל בכתובת: http://www.microsoft.com/israel נשמח לעמוד לרשותך בכל עת ולספק לך מידע נוסף, שרות לקוחות, מיקרוסופט ישראל