מצב בלתי הפיך

  • פותח הנושא magy
  • פורסם בתאריך

magy

New member
מצב בלתי הפיך../images/Emo7.gif

ידיעה מווינט האישה שנרצחה אתמול בלילה באילת על ידי בן זוגה היא שלומית אלקובי, בת 26 מקרית ביאליק. החשוד ברצח הוא סאנלי קאנשו, עובד זר מהודו, בן 22. השניים התגוררו באילת ועבדו במלון "הילטון מלכת שבא". על פי החשד, קאנשו חנק את אלקובי למוות במהלך ויכוח שהתפתח משום שחשד כי היא בוגדת בו. כן, ככה זה. הן צעירות ומשוחררות..עוזבות את הבית כדי לחפש הרפתקאות בעיר הדרומית או בכל נקודה בעולם. רוצות להיות עצמאיות ללא הורים וכבלים אחרים. שיהיה מה לספר לנכדים ... "סבתא היתה שאפה.... והיתה בכל המקומות בעולם...וניסתה כל מה שאפשר לנסות.... סבתא אמנם לא צעירה אבל מודרנית... כמו הנכדים, התנסתה בכל ..." אז כמובן שבן זוג ישראלי זה דבר בנאלי ומשעממם... אז למה לא לנסות משהו אחר, אקזוטי וזר? אחר, לא כמו כל החברות המשעממות שנישאות , בית - משכנתא- ילדים בוכים בלילות....... "אני הולכת לקרוע את העולם כל זמן שאני צעירה ויפה" ובכל סיכוי יש גם סיכון......ובכל סיכון יש גם סיכוי... משפט מחוזי מאד - למה לא ללכת בעקבותיו? מי חושב על סיכונים? בגיל הזה? העולם שייך לצעירים..... למה מי מת? "אני לא אהיה כמו הוריי המרובעים "........ ואז רואים את הידיעה בעיתון.....ומבינים לאיזה תסבוכות יכולים להכניס את עצמם כל החוכמולוגים שנוסעים ליערות הגשם למדינות מתפתחות כדי להוכיח גבריות ושרידות. לצבור חויות זה שם המשחק. (והמדינה שולחת משלחות למצוא אותם), כל הצעירות בטרמפים בבגדים שצועקים לאנסים....: "אם היא חצי עירומה....היא נותנת" כל נוטלי הכדורים והאבקות שחושבים שזה חד פעמי....ומתמכרים. שנכנסים לשירותים כי זו ממש חוויה להזדיין על בית כסא ציבורי מטונף..... כל הדוהרים אחרי 6 בקבוקי בירה עם החברים בסופי שבוע באוטו של אבא שלהם..... כאילו הכביש נסלל רק עבורם...... ורק מודעות האבל לא עושות שביתה.......!!!!!!!!
 
בלתי הפיך...

"בלתי הפיך" - סרט צרפתי יחסית חדש ומצמרר מאד. ממליץ לכולם לראות. לגבי ההרפתקאות של הצעירים, לדעתי תפסת מרובה לא תפסת- הכנסת את אלה שנוסעים לטיולים בעולם, לאותה קטגוריה של הצעירים שנוהגים שיכורים - אני חושב שזה לא נכון. אין תירוץ - נהיגה בשכרות זה כמו לשחק ברולטה רוסית - זה מטומטם ולא אחראי. גיא פלג ז"ל, חבר טוב שלי, בחיים לא היה נוהג בשכרות. הוא היה בנאדם זהיר ומתחשב, מלח הארץ, אחד מאותם בודדים שיכולים לשמש דוגמא לכל האנשים הרגילים שמצדיקים את עצמם בתור "בסך הכל בנאדם". אז מה החטא שלו? שהוא אהב לטייל ורצה לראות מחוזות רחוקים? שהוא החליט לטייל בערוץ דילוג הנמר בסין, שמוגדר כאטרקציה תיירותית לא מסוכנת? הטעות היחידה שלו היתה שהוא ראה כתובת בעברית חקוקה על סלע ורצה לצלם אותה מקרוב, ואז לא היה לו איך לחזור. הוא ניסה אבל לרוע המזל טבע בנהר. ברור לי שאני מדבר על משהו אחר. אני מסכים איתך, כל הצעירים צריכים להיות זהירים ולא להיכנס למצבים מסוכנים שעלולים לסכן אותם. אני גם חיי ככה, אבל אי אפשר לשלול מאף אחד את הזכות לעשות טעויות. גם אם לצערנו לפעמים הטעויות האלה עולים בחיים של אנשים שאנחנו אוהבים.
 
אמ... את טועה וגם צודקת!

אז לי הסדר של התלונות: א. לגבי זו שהתחתנה עם הודי... מה קרה חסר ישראלים שרצחו את נשותיהם מספר הישראלים שרצחו את נשותיהן הישראליות גדול בהרבה ממספר ההודים שרצחו! אני אומרת שאין דבר כזה שלא רואים על בן אדם וכל המקרים האישה כבר חטפה מהבעל מכות זה לא מתחיל ישר מרצח ובעיני כמה שזה קשה המדינה צריכה לעשות הכול בשביל לעזור לאותה אישה לצאת מהבית בבטחה אני לא חושבת שהנשים האלו אשמות כי אני בחיים לא ישפוט אישה עד שאני יהיה במצבה ואני באמת חייה בתקווה שאני לא יגיע! ב. לגבי החבר'ה שנוסעים לחו"ל: יש בזה כמה דברים מעצבנים אני שומעת על חבר'ה שדופקים שם ת'ראש ולא יוצאים מזה והמדינה צריכה לשלם הרבה כדי להחזיר אותם ובעיני העלות צריכה להיות על המשפחה! ועוד דבר זה שלפעמים אנשים הולכים למקומות למרות הם יודעים שיש בהם סיכון גבוהה או של מוות בתאונה או של חטיפה ועינינים ועינין החטיפה זו בושה כי חטיפה לא הורגת/פוגעת רק באותו תייר שגופו הוא זכותו אלא בכל המדינה שלפעמים נפגעת מהשיחרור שלו ואותו עיקרון זה לנסוע היום לסיני! אבל יש המון מטיילים שלא מסכנים את עצמם ואת המדינה וסתם נהנים לטייל באחריות ואיא אפשר לשפוט אותם על לא אבל בכפם! ג. בנות אף פעם אבל אף פעם לא אשמות באונס שלהם!!! את כנראה מאוד בורה בכל העינין ובכל הסטיסטיקות! אבל אין רוב נאנסות שהיו עם בגדים חסופים.. ובעיני אם מישהי לוקחת טרמפים זה פשע של ההורים שלה ולא שלה! ולא כל מי שאוהבת את סגנון הלבוש החוספני והוא גורם לה להרגיש טוב עם עצמה זה אומר שהיא גם אוהבת שאונסים אותה!!! ככה שלהאשים באונס את הנאנסת זה הדבר הכי מגעיל ומתועב שאפשר לעשות ואני מקווה שבחיים לא תעמדי במקומן! ד. לגבי הסמים נכון אני אישית נגד סמים מכל סוג! וכן כל המכורים התחילו מחד פעמי אבל לא כל החד פעמי הפכו למכורים! אבל בכל זאת אני באמת נגד! ה. לגבי הנהיגה בשכרות אני מסכימה איתך במאה אחוז כי בניגוד לשאר הברים שמסכנים רק את המסתכן הנהיגה הזאת הורגת ולאב דווקא את האשם! יש כל כך הרבה סיפורים על נהגים שהיו סופר זהירים ובא נהג שיכור וגמר להם את החיים! ובעיני על נהיגה בשיכרות ורצח תוך כדי צריך להכניס לכלא כמו על כל רצח!
 

איתי224

New member
יופי טופי אבל בלי אופי.

הדעה שלך מאד לא מנומקת והיא דעה אורטודוקסית למהדרין מה שניקרא "מהמחמירים" אז נכון שהאסונות הם האסונות הנוראיים שאנחנו שומעים עליהם ומתחלחלים אבל... ראי איזה אושר לא נורמלי יש על פניהם של המטיילים בדרום אמריקה או בהודו, ראי זוגות לא קונבנציולנליים שפורחים ומסתימים בנישואים אזרחיים או בהתגיירות. ראי את היופי ואז תתמקדי בחריג. לא כל ההודים- עובדים זרים הם רוצחים, לא כל הגברים הם אנסים, לא כל המטיילים הם לא ממושמעים. לכן אם את רוצה לתקוף את המתירנות חיזרי בתשובה ואל תתקפי כל עוד את בתוך המערכת.
 

magy

New member
חזרה בתשובה, אני?

גם לא עם רגל באדמה..... אבל תמיד יש פער בין דעות של בני עשרים ובני חמישים פלוס..... שזה הפלוס היחיד שיש בגיל הזה... אבל לא נורא, גם אתה תהייה פעם בן חמישים פלוס.... וכשיהיו לך ילדים......גם דעותיך תשתננה....בהתאם למצב ולגיל. הייתי עונה לי , כמו שאתה ענית לי..... כשהייתי בגילך.... השנים על האדמה עושות משהו......בנוסף לניסיון ולהבנה.... והדברים האלה....בכלל אינם רעים....זה נותן זוויות ראיה רחבות ועמוקות יותר......רואים את הנולד מתוך ראיית העבר. אל תשכח מה כתבתי לך....יום אחד תזכר בי.......
 

roseorose

New member
את אומרת

שאסור לקחת בכלל סיכונים. איך לעזאזל לומדים דבר כזה כשאת בת 50?! אלא אם כן הלכת באותו שביל של חתונה- ילדים- קריירה ולא סטית ממנו ולכן את לא מכירה שום דבר אחר. כי אחרת, אם זה הלקח שלומדים בגיל 50, שיש דרך אחת לחיות את החיים וכל השאר- מסוכן מדי, אז כולנו בגיל 20 צריכים כבר לוותר מראש. למה להמשיך אם אנחנו כבר יודעים את התוצאה? החיים יהיו אותו דבר בגיל 20 ובגיל 50, בלי שום התפתחות או לימוד. כמו שכבר אמרו, לא כל ההימורים מסוכנים- חתונה עם זר או טיול בארץ רחוקה. כל אחד עושה מה שמתאים לו. את יכולה להוות נטל על המדינה גם אם תהיי נשואה באושר ובעלת קריירה. למשל, תאונת עבודה או תאונת דרכים שיותירו אותך נכה. אף אחד לא מתכנן את זה.
 

magy

New member
עושים דברים בגיל צעיר

וגם אני עשיתי אותם... אבל..........חושבים ובוחנים אחרת בגילי. לא לומדים כלום מאי עשיה.........הא? אגב, יש הימורים שמשלמים עליהם כל החיים......... ותמיד ישאר הויכוח בין צעירים ומבוגרים.... הענין הוא שהמבוגרים כבר היו צעירים בעברם....ומכירים את שני צידי המטבע.... ואילו הצעירים עוד לא היו מבוגרים....ולכן עדיין לא כל וריאציות החיים מוכרות להם........ אני מזהירה את ילדיי מדברים שהזהירו אותי ולא אהבתי........ כי חשבתי שאני הכי חכמה בעולם.......... זו דרכו של עולם.......
 

roseorose

New member
ולא משנה כמה תזהירי

זה עדיין לא ימנע מהם להתנסות לבדם (עדיף כך כי אחרת הם ירגישו שהם מחמיצים משהו). רק מציעה לך שתשתדלי לא לכפות עליהם כלום לא משנה כמה את מאמינה שאת עושה להם טובה ענקית, אחרת זה לא רק שלא ישרת את מטרתו אלא גם עלול ליצור קרע ביחסים ביניכם.
 

magy

New member
אני לא מהכופים ולא

מהקופים...... למה נדמה לי שיש פה אנשים שעונים לי ומקווים שההורים שלהם יקראו במקומי..... מין שיחה, דרכי אליהם..... וה"ילדים" שלי, כבר בעצמם הורים...... חחח
 
למעלה