בכל אשם הש"ג, לא?כל כמה שנים קופצים בבהלה, אין מורים, אין כתות, אין שולחנות, אין ואין ואין ואין
ולאף אחד לא איכפת
וזה ממש לא חדש
נהוג להאשים את הרמה הנמוכה של המורים
וזה חבל
כי עובדה, מאשימים מאשימים מאשימים ושום דבר לא זז
אולי הגיע הזמן להטיל אשמה קצת יותר למעלה
הכי חשוב אני אדאג אישית שהרובוט שמלמד ספרות ושירה לא יגיד שפגישה לאין קץ זה שיר שמכוון לשירה.
צחוק צחוק, אבלתנו לי לטפל בבעיה הזו. לי יש פתרון.
במקום מורים נשים רובוטים עם אינטליגנציה מלאכותית שיעבירו את השיעורים.
נשים כמה בני אדם שיעקבו אחרי הכיתות דרך מצלמות ויתערבו אם הרובוט לא משתלט על התלמידים.
אם כי לא צריכה להיות בעיה אחרי תקופת הסתגלות והרובוט יהיה עם ידע איך להשתלט על ילדים.
את כל המבחנים ילדים יעשו על מחשבים וטאבלטים וטלפונים והכל ייבדק וידורג ע"י המחשב.
המחשב גם יגלה במהירות העתקות וילדים ילמדו שלא כדאי להם.
הכי חשוב אני אדאג אישית שהרובוט שמלמד ספרות ושירה לא יגיד שפגישה לאין קץ זה שיר שמכוון לשירה. זה עלי.
לגבי המחשב את צודקת רק שרוב המורות שאני הכרתי בשנים האחרונות קיבלו מחשבים ניידים מבתי הספר בהם עבדו עוד הרבה לפני פרוץ הקורונה.הערב תהיה הפגנה גדולה, שלא תשנה דבר
אולי יקבלו עוד כמה שקלים, ובזה יסתיים הסיפור
אני שומעת עכשיו ברדיו מורה שבתלושו כתוב 11000 שח (לדעתי הכוונה לנטו, אבל אני לא סגורה על זה)
ובוכה על העוני הנורא בו הוא הוא שרוי. (בדקתי כרגע את השכר הממוצע במשק, נכון ל 1.1.2022:1
10,550 שח ברוטו
שלא תבינו לא נכון - אני בעד שכר ראוי למורות ולמורים, אני רק לא בטוחה שהשכר הממוצע בהייטק הוא השכר הממוצע במשק.
ושואלת - ללא ציניות - בכמה שכרו של מורה, נאמר, עם תואר ראשון ו 5 שנות ותק, אמור להיות גבוה מהשכר הממוצע במשק.
לעניות דעתי הלגמרי לא קובעת, אך המתבססת על היכרות אישית עם התפקיד, התנאים, והתלוש, השינוי הנדרש הוא בשכר, בטח בשכר, תמיד טוב שיש שכר טוב, אבל הרבה הרבה קודם בתנאים של המורים והתלמידים (מס הילדים בכתה, מס השעות שלומדים, התנאים הפיזיים בבתי ספר, העשרה בבתי ספר, ועוד ועוד ועוד ועוד)
אני רק אוסיף כאן משהו פיצי על תנאי המורים: בכל מקום עבודה העובד מקבל את הכלים לעשות את עבודתו. מורה נדרש לרכוש בעצמו חלק גדול מהכלים, (אירגוני המורים קצת מסבסדים, אבל זה ממש בקטנה). רוצים דוגמא?: בימי קדם בעת מגיפת הקורונה המורים נדרשו ללמד מהבית בזום, מה שחייב אותם לדאוג למחשב* (בניגוד לעובדי הייטק שאני מכירה שקיבלו מחשב מהעבודה), וללוח לעבודה בזום, שממש היה חיוני במקצועות מסוימים (אומרת מורה למתמטיקה). בכל שנות עבודתי כמורה לא קיבלתי אפילו עט. למזלי עבדתי גם בעבודות ״אמיתיות״ כך שהיה לי כסף לקנות עט, או ארון ציוד לגנוב ממנו.
*המחשב של הבית צריך לשמש את הילדים הפרטיים של המורה שלומדים בזום, וגם אז לעיתים קרובות מדובר על כמה ילדים שחולקים מחשב אחד
אין לי מושג מה קיבלו המורות בחאן יונס.לגבי המחשב את צודקת רק שרוב המורות שאני הכרתי בשנים האחרונות קיבלו מחשבים ניידים מבתי הספר בהם עבדו עוד הרבה לפני פרוץ הקורונה.
בעבר חישבתי את שכר השעה של מורה שהכרתי היטב והסתבר שהוא גבוה בהרבה משכר השעה שלי. אי אפשר לנתק את המשכורת ממספר ימי ושעות העבודה של המורים, יעבדו יותר יוכלו לדרוש יותר.
במידה והמורים היו יוצאים להפגנות ושביתות על תנאי הלימוד, על חוסר הסמכויות וכו' הייתי יוצא לעודד אותם אבל כשכל הדרישות שלהן מסתכמות בדרישות כספיות והם יוצאים לשבות רק בגלל שהם יכולים הם לא שונים בעיני כהוא זה מעובדי הנמלים וחברת החשמל.
במידה והמורים היו יוצאים להפגנות ושביתות על תנאי הלימוד, על חוסר הסמכויות וכו' הייתי יוצא לעודד אותם אבל כשכל הדרישות שלהן מסתכמות בדרישות כספיות והם יוצאים לשבות רק בגלל שהם יכולים הם לא שונים בעיני כהוא זה מעובדי הנמלים וחברת החשמל.
שיטה בולשביקית ידועה להעביר את הדיון מהנושא ההתחלתי שלו לדיון בקוסמטיקה של הטיעונים.יש לחקור את המעברים מזכר לנקבה.
במפגש הפורום הבא.שיטה בולשביקית ידועה להעביר את הדיון מהנושא ההתחלתי שלו לדיון בקוסמטיקה של הטיעונים.
בכל מקרה אם את מתעקשת על חקירה אני דורש שתקריאי לי את הזכויות שלי וכן השתתפות של עו"ד מטעמי.
היעד לסיום החלוקה היה 2022.אין לי מושג מה קיבלו המורות בחאן יונס.
בחיפה, או בבתי ספר מסוימים בחיפה, ואת זה אני אומרת מידע אישי בשנים שלפני הקורונה לא קיבלו מחשב, ועם פרוץ הקורונה - ואת זה שמעתי ממורים - גם לא קיבלו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.