ממש לא. היכן מצאת את זה בדבריו בדיוק?
בכל מקרה מהדברים עולה שעניין החזיר הוא דוגמה בלבד ולא מהות דבריו. אני בכלל הבנתי (כאשר כאמור מעלה נדרשתי לנחש, בהיעדר הקשר ברור) שהוא מדבר על ערבים-יהודים ולא על מה שאת לוקחת את הדברים אליו.
גם את זה הוא לא אמר כך. תקראי שוב. הצעתו שונה ממה שעשית ממנה (ובעיני כאמור, צודקת לחלוטין גם בעניין זה, בכפוף להסתייגות שציינתי כבר מספר פעמים).
תלוי מתוך איזו פוזיציה מתחשק לך להגיב. אם את מגיעה מפוזיציה של 'זה הבן של אב"ג ועל כן ברור שאני מתנגדת לדבריו ופוסלת אותם, ללא כל קשר לסוגיה הוא מדבר עליה), את אכן צודקת ולא יהיה "שום קשר באיזה הקשר זה נאמר/נכתב". אם לעומת זאת את מגיעה כמוני מפוזיציה של 'נתבקשנו לחוות דעתנו על הנאמר ולא על הדובר (שאינני מכיר ומתוך כך גם אין לי שום בעיה מיוחדת איתו לכתחילה) ולשם כך עלי להבין את דבריו, מה שלא באמת ניתן בלי להכיר את הקשר הדברים ו/או על מה בדיוק מדובר בהם', הרי שמה לעשות, זה פשוט בלתי אפשרי בלי להכיר את ההקשר והנושא (ומשכך אם יורשה לי לומר, גם די ברור שמי שמוותר בקלות על הכרת ההקשר, מתוך איזו פוזיציה הוא מגיע לדיון)

.