מצטער מראש, אבל שאלה בקשר לFSM

ofirgaon

New member
מצטער מראש, אבל שאלה בקשר לFSM

בשיעור האחרון של הPrivate Pilot Lessons, מבקשים ממני לעשות Steep Turn.. ואני עושה הכל כמו שצריך ואני לא מבין למה היא לא מקבלת את זה! מישהו יודע למה זה יכול לקרות? אני עושה זוית של 45 מעלות בערך, VSI פחות או יותר 0, ואני עוצר בדיוק באותו כיוון שהייתי בו בהתחלה (היא מבקשת לעשות פניה של 360 מעלות).
 
אל תצטער...

אבל גם אל תשאל, כבר ביקשנו וביקשנו.. מה הבעיה לשאול את האנשים המתאימים באימיל פרטי, אתה כבר מכיר את האנשים שיודעים לענות לך, מה הבעיה לפנות אליהם ישירות ??
 
אל תצטער...

אם לא תשאל לא תדע... עם כזאת הרמוניה ואהבה בין חברי הפורום, לא פלא שכולם עוזבים...
 

ofirgaon

New member
אממ לא אני לא מכיר את האנשים

שיכולים לענות לי.. פעם ראשונה שאני שואל בקשר למשחק.. כי קניתי אותו רק לפני כמה ימים. יודעת מה, שאלה שיותר קשורה לטיסה- (תדמייני כאילו הייתי תלמיד-טייס מן המניין, אוקיי?): כיצד אני מגיע לנמלי תעופה? כלומר, איך אני מזהה אותם מהאוויר, האם רק על ידי ראייה וניחוש? לא נראה לי.. האם ע"י הVORים? איפה יש משדרי VOR? בכל שדה תעופה? האם ישנה טבלה כזו של תדרי VOR בארץ? תודה מראש, אופיר
 
עכשיו אתה מדבר לעניין

אז עכשיו תדע שיש את ניסן יזהר שישמח לענות לך לכל שאלה, הבנתי שהוא גם מומחה לא קטן בעיניני סימולטורים. לגבי שאלתך השניה, מציאת שדות התעופה מתבצעת ב-2 דרכים. בטיסות ראיה - בעזרת מפות של השטח ושל הנתיבים המוגדרים לטיסה, לא ע"י ניחוש חס וחלילה, ע"י ראיה וזיהוי, המפות האלה נקראות מפות CVFR. בטיסות מכשירים - בעזרת מפות לטיסות מכשירים המציינות את נקודות ה-VOR , את הנתיבים, כאשר לכל שדה יש נוהל נחיתה ודפיות מסודרות. לא לכל שדה יש VOR ויש שדות שלא ניתן לנחות אם אין ראות מספקת. אפשר לשלב בין 2 צורות ההטסה, לדוג´ לטוס טיסת ראיה ולהיעזר במכשיר הנווט - קרי VOR או ADF . רשימה של תדרי ה- VOR אכן כדאי ורצוי לסרוק שיהיה כאן, אז למי שיש את האפשרות...(לא שהרשימה כזאת ארוכה).
 

ramiby

New member
כמה תשובות

1. אל תתבייש לשאול 2. העניין של השיעור האחרון הוא כנראה BUG וראוי שתפנה אותו לפורום של MS (עד היום לא שמעתי על מישהו שעבר את השיעור הזה), מנסיון - יותר קל לפנות ב 152. 3. בתוך המפה של ה FS - על ידי ALT W M (בשלב זה 5 אנשים עוזבים בכעס את הפורום) ניתן ללחוץ על כל שדה תעופה בעולם (כולל ישראל) ולקבל את תדרי ה VOR ו- ADF שלהם (אם קיימים), גובה המסלול מפני הים, המסלולים הפעילים (כיוון, סוג וכו´) ועוד נתונים רבים ומועילים. הדבר היחיד שלא תמצא שם זה את נוהלי הגישה. בהצלחה
 

ofirgaon

New member
תודה לך על עזרתך+שאלה נוספת

האם כל המטוסים שם בערך אותו דבר? זה קשה לטוס על מטוס אחר אם למדתי בשיעורים שם על צסנה 172?
 

ofirgaon

New member
ועוד משהו אחרון להפעם

כיצד אני מזין תדרי VOR לתוך מערכת הניווט?
 
למעלה