מצטער מראש אם זה יפגע במישו

Chenipeper

New member
מצטער מראש אם זה יפגע במישו

אבל היום ראיתי משו שפשוט נפלתי ממנו ...אין זה היה השיא לדעתי.. הייתי אצל שימי עם עוד כמה חבר'ה והראו לי סרטון על שבה רנקס...איזה פרודיה לMr. Loverman ... החזרנו כל כך הרבה קטעים אחורה כדי לראות וליפול מחדש.. הכל ברוח טובה חבר'ה..
 

SaBaGMaN

New member
EHHHHHHHHHHHHHHHHH

גדולללללל!!!:)) יש כמה אנשים שצריכים אוליי ליצחוק קצת בימקום להתעסק בשטיות בלי דיס לאף אחד אבל חבל על כל הויכוחים וחוסר הפירגון שניהיה בסצנה הקטנה שלנו.. מיותר לגמרי שבוע טוב,מבורך,ומוצלח לכולם!!!
 

eviaman

New member
זה לא חוסר פירגון...../images/Emo88.gif

פשוט מאוד... יש ברגאיי המון זרמים לא כולם זורמים על כולם
אתה מבין? זה לא וויכוחים , כל אחד חושב מה שבא לו... וגם כותב על זה.. זה לא כזה נורא... יש וויכוחים שהם באמת יוצרים סוג של "קרע" . אני לא חושב שהוויכוח על מתיסהוא הוא אחד מהם... יש הרבה דברים נכונים בסך הכול במה שאנשים כותבים על כל ההמולה שנוצרה סביבו. ומה שמצער אותם שזה דווקא נוצר סביבו! ולא סביב אומני רגאיי שמגיעים מח"ול ולא מקבלים סקירה שדומה קצת למה שהוא נותן... למה? אולי בגלל שהם לא יהודים , לא דוסים... ולא קצת מוזרים... כי עדיין מתיסהוא זה סוג של מוזרות, ומה שהמדיה בישראל עשתה בשבילו , הוא יכול להתפלל שזה יהיה לו ככה בכל מדינה... בקשר למחיר... אכן כן הוא באמת גבוה, אבל אולי אנחנו באמת רגילים לשלם משהו כמו 50 שקל 60 שקל להופעה? כנראה שככה זה חו"ל , שמה מדברים ביורו בדולרים... צריך להבין את זה ולהפנים , ולמי שזה מספיק חשוב... שישלם...וינסה להוציא את המיטב מההופעה של האומן BE BLESS המון כבוד . אביה
 
למעלה