שואלת ועונה
אני אהבתי את הפרסומת לחומרי הניקוי של סוד, איך שהילדים פתאום שמים לב שההורים חוזרים מחופשה ובתוך זמן קצר מכבסים, מנקים, מסדרים ויושבים נקיים וחייכניים ביחד על הספה מול הטלביזיה.
עוד פרסומת שמחממת לי את הלב ואני בכלל לא מתייחס למלל של הפרסומת אלא רק למה שרואים, זה את הפרסומת לרשת סלולרית, אני באמת לא זוכרת איזה כי לא זה מה שמעניין אותי בפרסומת הזאת, שהילדים מתרוצצים ומחפשים מקום לשבת עד שהילד האחרון לא מוצא כיסא אז הוא לוקח פח, שם עליו קלסר ויושב ואז מגלה שיש עוד ילד, יותר גדול ממנו, מאוכזב שנשאר לעמוד והוא פשוט מפנה לו את המקום. בעיניי זה מקסים. הפרסומות המגעילות לעומת זאת היא מן הסתם הפרסומת לתאורה עם מיקי בוגנים שלדעתי ממש הגזימו כאן במלל גם מבחינת התוכן וגם מבחינת הכמות. מספיק להראות את המנורות, לא צריך לשמוע שום דבר, ממש מיותר והמפרסמים פשוט הגזימו עם התוכן שלדעתי אף אחד לא רוצה לשמוע אותו. אם היו מורידים את הרמיזות המיניות היה יכול להיות יותר מועיל. עוד פרסומת מעצבנת, החדש של מירס עם רותם אבוהב החמודה שבאופן אישי אני אוהבת את המשחק שלה אבל די נמאס לשמוע את הטרטור המעצבן הזה ואת "טו שיפודייין בלפלף". פשוט מעצבן. יש גם פרסומות משעממות שגורמות לי להרדם איך שהן מתחילות וזה בדרך כלל הפרסומות לרכבים שנוסעים על הכביש כדי להראות לך כמה הנסיעה שלהן חלקה.