הרוזן ממקוה
New member
מקוה ישראל והקומבינות.
מקוה ישראל בדרך ללא דרך מאת חד קרן בית הספר מקוה ישראל הוא בית ספר ששיך למדינת ישראל. שטחי בית הספר שייכים למדינת ישראל. מבני בית הספר שייכים למדינת ישראל. בית הספר מתוקצב על ידי מדינת ישראל. בית הספר הינו חברה ממשלתית. יו"ר החברה הוא תמיד נציג מדינת ישראל. מטרת בית הספר היא לשרת את תלמידי בית הספר ולא אף גורם אחר. מה באמת קורה במקוה ישראל. 1) ישנם שטחים שהועברו בשנים האחרונות לידיים פרטיות. כגון השטח המזרחי של תחנת הדלק שבכיכר קוגל. פשוט סופח בעזרתו של המנהל הקודם . נכון יש תשלום סימלי עברום כשכירות אך אני לא יודע מה קורה היום. 2) המנהל הקודם דב ענבר שכרגע גם עומד למשפט פלילי על מעשיו במקוה ישראל. מדינת ישראל נגד דב ענבר. תיק פלילי מספר 22187-04.05 פ"א 482-2004 הכניס לשטחי מקוה ישראל את בית הספר "עתיד". בית ספר המלמד על ברכי הכת – הכנסייה הסיינטולוגיה. כת אשר הוגדרה על ידי כנסת ישראל ומדינת ישראל ככת מסוכנת. לשם כך פונו ממבנה הכיתות (ראה הצילום המצורף צילום מספר 1 ) תלמידי הכיתות של בית הספר הכללי. בית הספר פועל במקום למורת רוחו של משרד החינוך.משרד החינוך פעל בזמנו לפנות את בית הספר הזה ממקוה ישראל אך בעזרת תעלולים שונים של גורמים שונים נשאר חיי וקיים בשטחי מדינת ישראל. על אדמות מקוה ישראל.אני מכיר את כל התעלולים ובקרוב נפרסם את כל מהלך הדברים. 3) ראה איזה פלא השנה נפתח בית ספר חדש במקוה ישראל." בית הספר הצרפתי". על השלט שבכניסה לבית הספר אפילו לא מוזכרת המילה מקוה ישראל ( ראה תמונה מספר 2) בית הספר אוכלס שוב פעם על חשבון תלמידי בית הספר הכללי של מקוה ישראל. כאשר תלמידי בית הספר מפונים מהכיתות שלהם. תלמידי בית הספר של מקוה ישראל מוכנסים לכיתות קרוון ( ראה צילום מספר 3) . כיתות ישנות שנצבעו וחודשו בצורה דיי עלובה. כיתות שלא מתאימות לתלמידים. כיתות שלא אושרו על ידי כל גורם. הצבתם במקוה ישראל לא אושרה על ידי הוועדה לבינוי ערים. הכיתות לא נבדקו מבחינה בטיחותית. לא אושרו על ידי כיבוי אש. לא אושרו אפילו על ידי הקב"ט ( אם אושרו נשמח לקבל עדכון על כך) של מקוה ישראל. אין בהם שירותים לתלמידים. אין לכיתות הללו כל תנאים של בית ספר. בכיתות הללו אוכלסו תלמידי כיתות ז של מקוה ישראל. גם הפעם סולקו תלמידים של מקוה ישראל מכיתות בנויות והועברו לכיתות קרוון. היכן נשמע כדבר הזה בית ספר זר ( המוצג כאילו שייך למקוה ישראל) . מקבל כיתות של בית הספר ועל חשבון תלמידיו.נשמך אם יש מי שמוכן לתת הסבר לכך. נכון בית הספר נקרא כאילו שייך למקוה ישראל אז למה אין שלט שמציין זאת על בניין בית הספר. כיתות בית הספר הצרפתי שופצו במאות אלפי שקלים. כאשר כיתות בית הספר הדתי והכללי נמצאות במצב של עזובה קשה.( ראה תמונה מספר 4 מבנה הכיתות של בית הספר הדתי אפילו החלונות שבורים שם), בית הספר מקוה ישראל מתמודד עם קשים תקציביים קשים. אין ביכולתו לשלם לספקים ובקושי משלם משכורות לעובדים ולמורים. ראה איזה פלא בית הספר מעביר כיתות לימוד שלו לגורם אחר. כמו כן לוקח את מיטב תלמידיו מבית הספר הכללי ומעבירם לבית הספר הצרפתי.על ידי כך מחליש את בית הספר הכללי. בית הספר הצרפתי נראה כמו ארמון לעומת העזובה וההזנחה שקיימת בשאר חלקי מקוה ישראל , כל זאת בגלל מצוקה כספית חמורה. ( ראה תמונה מספר 5 על מבנה הכיתות שהועבר לבית הספר הצרפתי וממנו הועברו לקרוונים תלמידי בית הספר מקוה ישראל.) . 4) לשם הצגת הפאר של בית הספר הצרפתי אף נעשו שינויים במבנה ההיסטורי של מקוה ישראל. במקוה ישראל קיים שביל לא סלול שמוביל מהכניסה לכיוון האזור ההיסטורי. לאורכו של השביל נטועים עצים יפים ומצילים. לא נעשתה כל סלילה של שבילים או כבישים במקום מכיוון שרצו לשמר את הדרך ההיסטורית. ראה איזה פלא לשם יצירת כניסה רוצפו כחמישים מטר מהדרך הזאת ללא כל אישור. תוך פגיעה קשה בשביל ההיסטורי. הריצוף הוא באמצע השביל. כאשר כל השביל משני צדדיו לא רוצף. השביל, אורכו כ 250 מטר. באמצע יש רצוף ובשני צדדיו של השביל דרך עפר רגילה. הדבר יוצר דרך מכוערת ביותר. פגיעה קשה במבנה ההיסטורי של כל הדרך. הכול נעשה ללא כל תכנון היסטורי ואחר. 5) מכיוון שהפנימייה של מקוה ישראל הולכת וגוססת בגלל הזנחה חמורה. מרבית מבני הפנימייה הושכרו לגורמים זרים.העזובה נראית בכול מקום. 6) ראה איזה פלא קרן רש"י וכיח שנתנו את הכסף להקמת בית הספר הצרפתי דאגו כמובן גם לגזול כיתות לימוד מבית הספר הדתי. לשם כך לקחו את הקומה השנייה בבית הספר הדתי ונתנו אותה בנזיד עדשים לשימושה של קרן רש"י.על כך נדון בפעם הבאה בצרוף מסמכים ועדויות ( את המבנה שנתנו בו לקרן רש"י את הקומה השנייה, ראו בצילום מספר 6) אני שואל את משרד החינוך. את השרה הנכבדה שהייתה בחנוכת בית הספר הצרפתי ,האם היא יודעת שלשם פתיחתו הועברו תלמידי כיתות ז, של בית הספר לכיתות הקרוון. אני שואל את יושב ראש וועדת החינוך הרב מלכיאור האם מדינת ישראל נותנת יד לסילוק התלמידים שלה מהכיתות והעברתם לכיתות קרוון לשם איכלוס תלמידים אחרים אשר לפי דעתי נמצאים שם רק במסווה. האם ניתנה הרשות לאכלס גופים זרים במתקנים השייכים למדינה . מי נתן לכך את האישור לכך. היכן מבקר המדינה מר מיכה לינדנשטראוס האם מי מן הגורמים במשרד החינוך בכלל יודע מה נעשה במקוה ישראל.איך מועברות אדמות בית הספר לגורמים זרים שבמשך הזמן יתפסו גם חזקה על אדמות אלו. מי נתן אישור להציב מבני קרוון במקוה ישראל. מי בדק אותם ואישר אותם מבחינה בטיחותית. מי בדק האם הם מתאימים בכלל לתלמידים. האם כיבוי אש נתן להם אישור. האם הוועדה המחוזית שממונה על מקוה ישראל אישרה אותם. למה אין חדרי שירותים לשכבת כיתות ז הלומדים בקרוונים. יש עוד הרבה שאלות אותן נשאל בפעם הבאה. אני קורא למדינת ישראל להפסיק את ההפקרות הנעשית במקוה ישראל. כך לפחות אני חושב. ורצוי רגע אחד לפני שיהיה מאוחר. תודה לחד קרן על המאמר.
מקוה ישראל בדרך ללא דרך מאת חד קרן בית הספר מקוה ישראל הוא בית ספר ששיך למדינת ישראל. שטחי בית הספר שייכים למדינת ישראל. מבני בית הספר שייכים למדינת ישראל. בית הספר מתוקצב על ידי מדינת ישראל. בית הספר הינו חברה ממשלתית. יו"ר החברה הוא תמיד נציג מדינת ישראל. מטרת בית הספר היא לשרת את תלמידי בית הספר ולא אף גורם אחר. מה באמת קורה במקוה ישראל. 1) ישנם שטחים שהועברו בשנים האחרונות לידיים פרטיות. כגון השטח המזרחי של תחנת הדלק שבכיכר קוגל. פשוט סופח בעזרתו של המנהל הקודם . נכון יש תשלום סימלי עברום כשכירות אך אני לא יודע מה קורה היום. 2) המנהל הקודם דב ענבר שכרגע גם עומד למשפט פלילי על מעשיו במקוה ישראל. מדינת ישראל נגד דב ענבר. תיק פלילי מספר 22187-04.05 פ"א 482-2004 הכניס לשטחי מקוה ישראל את בית הספר "עתיד". בית ספר המלמד על ברכי הכת – הכנסייה הסיינטולוגיה. כת אשר הוגדרה על ידי כנסת ישראל ומדינת ישראל ככת מסוכנת. לשם כך פונו ממבנה הכיתות (ראה הצילום המצורף צילום מספר 1 ) תלמידי הכיתות של בית הספר הכללי. בית הספר פועל במקום למורת רוחו של משרד החינוך.משרד החינוך פעל בזמנו לפנות את בית הספר הזה ממקוה ישראל אך בעזרת תעלולים שונים של גורמים שונים נשאר חיי וקיים בשטחי מדינת ישראל. על אדמות מקוה ישראל.אני מכיר את כל התעלולים ובקרוב נפרסם את כל מהלך הדברים. 3) ראה איזה פלא השנה נפתח בית ספר חדש במקוה ישראל." בית הספר הצרפתי". על השלט שבכניסה לבית הספר אפילו לא מוזכרת המילה מקוה ישראל ( ראה תמונה מספר 2) בית הספר אוכלס שוב פעם על חשבון תלמידי בית הספר הכללי של מקוה ישראל. כאשר תלמידי בית הספר מפונים מהכיתות שלהם. תלמידי בית הספר של מקוה ישראל מוכנסים לכיתות קרוון ( ראה צילום מספר 3) . כיתות ישנות שנצבעו וחודשו בצורה דיי עלובה. כיתות שלא מתאימות לתלמידים. כיתות שלא אושרו על ידי כל גורם. הצבתם במקוה ישראל לא אושרה על ידי הוועדה לבינוי ערים. הכיתות לא נבדקו מבחינה בטיחותית. לא אושרו על ידי כיבוי אש. לא אושרו אפילו על ידי הקב"ט ( אם אושרו נשמח לקבל עדכון על כך) של מקוה ישראל. אין בהם שירותים לתלמידים. אין לכיתות הללו כל תנאים של בית ספר. בכיתות הללו אוכלסו תלמידי כיתות ז של מקוה ישראל. גם הפעם סולקו תלמידים של מקוה ישראל מכיתות בנויות והועברו לכיתות קרוון. היכן נשמע כדבר הזה בית ספר זר ( המוצג כאילו שייך למקוה ישראל) . מקבל כיתות של בית הספר ועל חשבון תלמידיו.נשמך אם יש מי שמוכן לתת הסבר לכך. נכון בית הספר נקרא כאילו שייך למקוה ישראל אז למה אין שלט שמציין זאת על בניין בית הספר. כיתות בית הספר הצרפתי שופצו במאות אלפי שקלים. כאשר כיתות בית הספר הדתי והכללי נמצאות במצב של עזובה קשה.( ראה תמונה מספר 4 מבנה הכיתות של בית הספר הדתי אפילו החלונות שבורים שם), בית הספר מקוה ישראל מתמודד עם קשים תקציביים קשים. אין ביכולתו לשלם לספקים ובקושי משלם משכורות לעובדים ולמורים. ראה איזה פלא בית הספר מעביר כיתות לימוד שלו לגורם אחר. כמו כן לוקח את מיטב תלמידיו מבית הספר הכללי ומעבירם לבית הספר הצרפתי.על ידי כך מחליש את בית הספר הכללי. בית הספר הצרפתי נראה כמו ארמון לעומת העזובה וההזנחה שקיימת בשאר חלקי מקוה ישראל , כל זאת בגלל מצוקה כספית חמורה. ( ראה תמונה מספר 5 על מבנה הכיתות שהועבר לבית הספר הצרפתי וממנו הועברו לקרוונים תלמידי בית הספר מקוה ישראל.) . 4) לשם הצגת הפאר של בית הספר הצרפתי אף נעשו שינויים במבנה ההיסטורי של מקוה ישראל. במקוה ישראל קיים שביל לא סלול שמוביל מהכניסה לכיוון האזור ההיסטורי. לאורכו של השביל נטועים עצים יפים ומצילים. לא נעשתה כל סלילה של שבילים או כבישים במקום מכיוון שרצו לשמר את הדרך ההיסטורית. ראה איזה פלא לשם יצירת כניסה רוצפו כחמישים מטר מהדרך הזאת ללא כל אישור. תוך פגיעה קשה בשביל ההיסטורי. הריצוף הוא באמצע השביל. כאשר כל השביל משני צדדיו לא רוצף. השביל, אורכו כ 250 מטר. באמצע יש רצוף ובשני צדדיו של השביל דרך עפר רגילה. הדבר יוצר דרך מכוערת ביותר. פגיעה קשה במבנה ההיסטורי של כל הדרך. הכול נעשה ללא כל תכנון היסטורי ואחר. 5) מכיוון שהפנימייה של מקוה ישראל הולכת וגוססת בגלל הזנחה חמורה. מרבית מבני הפנימייה הושכרו לגורמים זרים.העזובה נראית בכול מקום. 6) ראה איזה פלא קרן רש"י וכיח שנתנו את הכסף להקמת בית הספר הצרפתי דאגו כמובן גם לגזול כיתות לימוד מבית הספר הדתי. לשם כך לקחו את הקומה השנייה בבית הספר הדתי ונתנו אותה בנזיד עדשים לשימושה של קרן רש"י.על כך נדון בפעם הבאה בצרוף מסמכים ועדויות ( את המבנה שנתנו בו לקרן רש"י את הקומה השנייה, ראו בצילום מספר 6) אני שואל את משרד החינוך. את השרה הנכבדה שהייתה בחנוכת בית הספר הצרפתי ,האם היא יודעת שלשם פתיחתו הועברו תלמידי כיתות ז, של בית הספר לכיתות הקרוון. אני שואל את יושב ראש וועדת החינוך הרב מלכיאור האם מדינת ישראל נותנת יד לסילוק התלמידים שלה מהכיתות והעברתם לכיתות קרוון לשם איכלוס תלמידים אחרים אשר לפי דעתי נמצאים שם רק במסווה. האם ניתנה הרשות לאכלס גופים זרים במתקנים השייכים למדינה . מי נתן לכך את האישור לכך. היכן מבקר המדינה מר מיכה לינדנשטראוס האם מי מן הגורמים במשרד החינוך בכלל יודע מה נעשה במקוה ישראל.איך מועברות אדמות בית הספר לגורמים זרים שבמשך הזמן יתפסו גם חזקה על אדמות אלו. מי נתן אישור להציב מבני קרוון במקוה ישראל. מי בדק אותם ואישר אותם מבחינה בטיחותית. מי בדק האם הם מתאימים בכלל לתלמידים. האם כיבוי אש נתן להם אישור. האם הוועדה המחוזית שממונה על מקוה ישראל אישרה אותם. למה אין חדרי שירותים לשכבת כיתות ז הלומדים בקרוונים. יש עוד הרבה שאלות אותן נשאל בפעם הבאה. אני קורא למדינת ישראל להפסיק את ההפקרות הנעשית במקוה ישראל. כך לפחות אני חושב. ורצוי רגע אחד לפני שיהיה מאוחר. תודה לחד קרן על המאמר.