מקווה שזה הפורום הנכון...

יוסדוס

New member
מקווה שזה הפורום הנכון...

אהלן חברים.. אני רוצה לעשות רסטות,אבל רסטות ברמה גבוהה... איכותיות קשות מסודרות ויפות... יש לי תלתלים שזה וואלה אחלה שער לרסטות קשות וחזקות... אני רוצה לעשות אותם אצל מישהו מקצעון שמכיר את העבודה ואין לי בעיה בקשר לכסף... עכשיו אתם יכולים להמליץ לי על מישהו טוב ממש ועדיף באזור ירושלים אבל אם אתם מכירים מישהו טוב ממש מחוץ לירושלים אז סבבה.. ואני שוב מזכיר את הדגש על רסטות ברמה ולא רסטות שאני יכול לעשות בבית.. תודה חברים!
 

Domnastic

New member
מצטרף+שאלה

איך שומרים על ראסטות יפות והכי פחות מסריחות
 
אממ.. כנסו חח--->>

יש לי חברה שעכשיו גרה בירושלים והיא עבדה או עובדת במספרה ששם עושים ראסטות ותוספות לשיער.. וואלה, אני אשאל אותה לפני שאני נותנת לכם ת'מספר שלה- שלא יהיה מצב לא נעים.. בקשר לאיך לשמור על הראסטות- בשביל שהן יהיו יפות, לטפח אותך, לסרוג אותן ולגלגל.. הכי פחות מסריחות?! תחפפו!! תייבשו ת'ראסטות עם מגבת טוב טוב ותסרגו. (זה מה שאני הייתי עושה, וזה עבד לי- אולי לאחרים יש טיפים נוספים) שבת שלום לכולם!! כשף!
 

טובא

New member
מכיר את צליל??

אני שולח לך את הטָלפון שלה במסרים.ּ היא עושה ראסטות ממש שוות.
 

יוסדוס

New member
תודה!!

ואיפה היא נמצאת? בירושלים? ולגבי כשף יצחקי...אני מחכה גם לך!... ממש תודה לכולם1!!
 

Dtiup

New member
היא לא מירושלים..

תראה ראסטות לא חייבות להיות קשות.. אפילו עדיף שיהיו רכות.. תסרוג .. ותגלגל כמו שאמרו.. אבל תחפפו הרבה כדי שיהיו רכות.. ואל תעשו במספרות אף פעם! ONE LOVE
 

יוסדוס

New member
אם היא לא ירושלמית אז איפה

היא נמצאת?... ואמממ היא במספרה או אישית?
 

Ambitionz

New member
שאלה קשורה,

יש לי שיער חלק, יש מצב שהראסטות יצאו טוב? כי ראיתי כמה אנשים שהשיער שלהם חלק ועשו ראסטות שיצאו ממש זוועה, אולי זה פשוט מי שעשה..
 

BigiD

New member
יש לך גם את המוסך שיער של קוטג'

בקינג ג'ורג' 10...דיי יקר..אבל מקצועי אחושרמוטה...
 

fucking maria

New member
מוסך שיער = DREDY

אני מחדשת אצלם ראסטות כבר הרבה זמן מבחינה מקצועית הם הכי טובים שיש, מתמודדים עם הכל מבחינת מחיר..כמו שנאמר - יקר, אפילו מאוד שיער באורך הכתפיים יעלה לפחות 600 ש"ח..
 

Dtiup

New member
זה הכי זיבי שאפשר

אני לא מבין איך אתם נותנים יד למסחור ולבבילון שמתרחש כאן.. סתם חרטה רוצים רק כסף... יש אנשים פרטיים שעושים לא פחות טוב... ובמחיר סמלי. מה הבעיה? ולמה שלא תלמדו לבד? זה רק רצון ואז יהיה הכי טוב.. קוטג' משחק אוהת ראסטא.. והוא פותח מוסך לשיר שהכל שם חתיכת בולשיט מסריח .. תחשבו על זה. ׁהערה קטנה.. חברה שלי עשתה לי הפתעה וקנתה לי משם חרוז מ פימו... ב 20 שקל!! " מיוחד לראסטות" מה מיוחד לעזאזל.. מה שכן שהם מאוד עדינים ורק שהשחלתי לראסטא נשבר לי... גנבים גנבים)! ONE LOVE
 

fucking maria

New member
לא נותר לי אלא

להצדיק אותך לחלוטין, המספרה הזאת בהחלט מנוגדת ל"יסודות" של הראסטה.. אני לא נהנית לשלם להם. אם הייתי מכירה אדם פרטי שיודע לעשות הייתי הולכת אליו.. -והחרוז....ממ..לי נתנו אחד חינם, כי עיקבו לי את התור בשעה..
 

Dtiup

New member
יש ככ הרבה!

http://saroot.com/forum/index.php תעייני כאן ובטוח תמצאי מישהו שקרוב למקום מגורייך! בהצלחה.
 

RastaTzlila

New member
אני מאוד מקצועית בקטע אחות

מאוד יסודית מאוד מקצועית ומאוד אישית. את מוזמנת לפנות אלי עם כל שאלה מענה בקשה דרישה, והמחירים מאוד סבירים ונוחים. צליל, 0523215099
 
למעלה