מקום טוב לישון בו בShannon?

thesheep

New member
מקום טוב לישון בו בShannon?

בדרך כלל אני מזמין בgulliver.ie אבל הם גובים די הרבה עמלה ולא תמיד מקבלים מקומות טובים. האם מישהו מכיר מקום טוב לישון בו באיזור Shannon? תודה!!
 

jonbaum

New member
למה אתה קורא "מקום טוב"?

מלון, אכסניה, קמפינג? חוצמזה, מזה זה "איזור שאנון"? נוח לשדה התעופה או פשוט איפה שהוא לאורך הנהר?
 

thesheep

New member
אני אגדיר...

אני וחברתי נוחתים בשאנון ב9 בערב ואנחנו צריכים לישון. עדיף באכסניה עם חדר פרטי או B&B... תודה!
 

jonbaum

New member
יש בלי סוף

B&B בכפרים SHANNON, BUNRATTY ו-NEWMARKET ON FERGUS, שהם קרובים מאוד לשאנון. כמו זה שבלינק המצורף. לא יודע אם יש אכסניות באיזור.
 

thesheep

New member
כבר הזכרתי - קרוב לשדה התעופה?

להגיע ב9 ולחפש אוטובוס או מונית לכפר הקרוב לא נשמע לי הכי כיף בעולם.. וזה עוד במקרה הטוב. אם הנחיתה מתאחרת אז אנחנו בכלל בצרות.
 

jonbaum

New member
אין קרוב מזה

ונסיעה של 2 קמ זה לא דבר כזה נורא, אפילו ב-9 בלילה. מתברר שיש אכסניה במקום שנקרא SIXMILEBRIDGE שהוא 12 קמ משאנון. אבל חדר זוגי שם עולה משהו כמו 55 יורו, וכשלוקחים בחשבון את מחיר המונית עד לשם (ובשעה כזו מונית היא הדרך היחידה להגיע לשם) כבר עדיף בהרבה לישון ב-B&B בשאנון או ב-NEWMARKET.
 

thesheep

New member
תודה!

מצאתי B&B ללא en suite במחיר של 23 אירו, במקרה הכי גרוע נישן בו.
 

jonbaum

New member
לך על זה

אם זה קרוב לשדה התעופה. אין היום הרבה B&B בלי EN SUITE, וזה יותר זול מחדר זוגי באכסניה.
 

thesheep

New member
נצל"ש - What ring? Dingle? Kerry?

בפעמיים בהן הייתי באירלנד יצא לי לטייל באיזור דינגל אבל מעולם לא עשיתי אף אחת מהטבעות. עד כמה שהבנתי Ring of dingle הרבה יותר מרשימה מ Ring of Kerry, וגם מעט פחות מתויירת. מישהו היה? מישהו ראה? תודה.
 

jonbaum

New member
אין כמו דינגל

בעיני המקום הכי יפה באירלנד. משהו ממש מיוחד. כדאי לקחת סיור לאיי הבלאסקט, לעלות ל-CONOR PASS, לטייל לאורך החופים ב-INCH וב-STRADBALLY, וממש בקצה יש כפר בשם BALLYFERRITER ושם עובד כדר מפורסם בשם LOUIS MULCAHY - הוא פתח לא מזמן מרכז מבקרים ואפשר להתנסות בכדרות (בחינם). הלינק מצורף. מה שכן, בקצה ה-RING OF KERRY יש את איי ה-SKELLIGS, שהם אחד הדברים הכי מדהימים שיש. אפשר להגיע לשם בסירה אם המזג אויר מאפשר (לעתים די רחוקות...). לא חייבים לעשות את כל הרינג, אבל לשם בהחלט שווה להגיע.
 

nonagon

New member
ring of kerry לא

The Kerry Way כן!! הלכתי שם כ 130 ק"מ ברגל בנוף הכי מגוון ומדהים שראיתי בעולם (הייתי והלכתי בחלקים גדולים ממנו) ההרים, הביצות, האגמים והים... צור קשר אם אתה רוצה מידע מדויק יותר.
 
למעלה