מקומות מקוריים לחגיגה

מקומות מקוריים לחגיגה

משפחות רבות לא רוצות לחגוג באולמות וגני ארועים כמקובל ומחפשות רעיונות מעניינים אחרים כגון: אתרי טבע, עתיקות ועוד. האם למישהו מיכם יש רעיונות למקומות מיוחדים שאפשר לחגוג בהם?
 

katam

New member
אנחנו עשינו במקום מדהים

נותנת לכם קישור
 

רות333

New member
רעיון מקורי לבר מצוה לאוהבי חיות

גל שלנו היה לפני כמעט שנה בן 13 וחשבנו איך לחגוג אבל לא כמו כולם, אולם לא בא בחשבון וגם לא מסעדה. את המשפחה הזמנו לכותל + סיור במערות הכותל, ואחר כך ארוחה באבו גוש. את החברים הקרובים בלבד יחד עם כל הילדים הזמנו לספארי בוקר!!! נפגשנו כולם באחד מימי שישי ב 7:30 בכניסה לספארי ברמת גן, עלינו כולם לרכבת כל החיות חיכו לנו לארוחת הבוקר שלהם. זה היה מדהים, הרכבת נסעה לאט מאוד ולכל מקום שהגענו חיכו עובדי הספארי כדי שנוכל לראות את ההאכלה של הבוקר, זה היה מדהים. אחרי שעתיים של האכלת החיות ופתיחת כל הכלובים הזמנו ארוחת בוקר במזנון של הספארי (אנחנו הוספנו עוד קצת פינוקים לארוחת הבוקר שהם נותנים) אבל היה מכובד מאוד וטעים מאוד!!! הבן שלנו מאוד מאוד אוהב בעלי חיים ולכן הבחירה היתה פשוט מושלמת. אחרי ארוחת הבוקר המשכנו בסיור ברכבת לחלק השני של הספארי נפגשנו עם עוד חיות. הסיור הבתיים ב 11 בערך . החיויה היתה מדהימה מיוחדת וכמובן שאת בר המצוה של גל אף אחד לא ישכח לעולם. מי שירצה פרטים נוספים אשמח למסור.
 

katam

New member
כל כך רציתי לעשות את זה

אבל הנער לא היסכים למרות שהוא אוהב חיות. שמחה מאד שנהנתם
 
בת מצווה בגן סאקר

נזכרתי שלפני כמה חודשים הוזמנתי להופיע בחגיגת בת מצווה בגן סאקר. המשפחה החוגגת נסעה ובילתה במקומות שונים בארץ ובכל מקום הוטלה על כולם משימה הקשורה למקום. בדרך לכותל המערבי, עצרה המשפחה לארוחה קצרה ומשחקים. כן, מצאנו מקום נחמד מאד (קרוב לגן השעשועים). היו אמנם המון אנשים מסביב, אבל בכל זאת המשפחה יצרה לעצמה איזור מבודד. היה אירוע מאד מרגש ונעים. כן, אפשר לחגוג נהדר בתקציב צנוע.
 

רגין1

New member
מה כבר לא ראיתי ועשיתי...

ערכתי אירועים במקומות מיוחדים ואקזוטיים כמו בר מצווה בכוכב הירדן בתוך המבצר! בר מצווה בגן הלאומי ציפורי עם עליה לתורה בבית הכנסת העתיק, מקום יפהפה, נוף מדהים ואוירת קדושה אמיתית. ערכתי אירועים בשלל פינות חמד בטבע וגנים לאומיים. וערכתי בת מצווה במוזיאון העיר בחיפה, בשכונה הגרמנית מתחת לגני הבהאים. המקום כל כך יפה בעיני שאני עומדת לערוך את מסיבת בר המצווה של בני הפרטי באוגוסט הקרוב, במקום המקסים הזה עם בתי האבן הטמפלרים שבו.
 
איך חוגגים במקום מיוחד ואקזוטי?

רגין, המקומות שהזכרת נשמעים באמת מיוחדים. כולנו נשמח לקרוא יותר על הארועים עצמם. האם היו רעיונות יוצאי דופן גם בתכנים?
 

katam

New member
יש בעיה עם בר מצווה

אי אפשר לשחק עם התאריך.כמו בחתונה אפשר להזיז בשבוע שבועיים אבל לא חודש חודשיים. הבן שלי נולד באמצע יולי אז יש דברים שלא ניתן היה לעשות בגלל החום.אצל קרובי משפחה הנער נולדבאמצע ינואר אז שוב היתה הגבלה
 
להפוך לימון ללימונדה

נכון, יותר מקובל לחגוג בר/בת מצווה בסמוך לתאריך יום ההולדת. לפעמים זה מציב אילוצים של מזג אוויר ועוד. בהרבה מקרים האילוצים האלה דווקא הופכים את הארוע למיוחד יותר. בחורף האחרון הופעתי בשני אירועים שנערכו תחת מבול של גשם. האורחים נרטבו עד לשד עצמותיהם בדרך מהמכונית לאירוע. ובכל זאת, היתה אווירה נפלאה של "ביחד". אז אפשר להפוך לימון ללימונדה.
 

רגין1

New member
על קצה המזלג

למשל, האירוע שערכתי בכוכב הירדן, כלל סיור מודרך במבצר וסביב לו. הפן המוסיקלי היה מורכב משירה בציבור ומתופפים וזה היה מאד מוצלח. האירוע בציפורי כלל גם הוא סיור בגן הלאומי אבל גולת הכותרת היתה העליה לתורה בבית הכנסת העתיק במקום ששופץ ושוחזר להפליא. זה הי טקס באמת מרטיט ומפעים. במוזיאון העיר המקום עצמו הוא אטרקציה משום שהנוף ,כמו לקוח מתמונה. מצד אחד משקיף אל הנמל ומצד שני אל הגנים התלויים של הבהאים. חצר ענקית ובה שני בתי אבן טמפלרים וכל זה באמצע העיר. שילוב מקסים. ערכתי גם מספר גדול של אירועי בר/בת מצווה בחצרות של בתים פרטיים וזה כשלעצמו מאד יפה ומשפחתי גם כשמדובר באירוע של 150 איש. אם תאפשר לי להעלות מספר תמונות מאירועים שלי בלא שיחשב לפרסומת, על מנת להמחיש את היחודיות והאקזוטיות של המקומות השונים, אעשה זאת בשמחה.
 
תודה.

אשמח אם נוכל לפתח יחד מאמר בנושא רעיונות יוצאי דופן לארועים. נוכל לשלב גם רעיונות שרגין העלתה בפורום. אני בטוח שהורים רבים ישמחו לקרוא על פתרונות מקוריים.
 

npy

New member
בספא:

אני הייתי בבת מצווה במקום מקורי מאד, ספא פספורט בהולידיי אין בחיפה, והמקום היה פשוט מושלם !
 
2 מקומות אם מלצרים שרים זה נחמד ...

האחד ברוזנסקי במערב ראשון והשני בטאטרו בר הצמוד לנפיס במערב ראשון גם ,מקווה שעזרתי בברכה R2D2.
 

BenBrit

New member
בר מצוה על המצדה.

אני ממליץ לקרוא את תגובתי ה"ישנה" לנושא "בת מצוה בטבע" שכתבתי כאן. על טקס בר מצוה שערכתי למשפחה מחו"ל על המצדה. תהנו.
 
מקומות מיוחדים

קיימים בארץ המופלאה שלנו מספר מקומות מופלאים ומיוחדים שניתן לחגוג בהם ולא הרבה מכירים אותם כמו: 1) יש מנהרה מדהימה בים המלח ... 2)מדבר אילת 3) כרם נובות היזראלי 4) יקב בוטיק בצפת 5) נמל עכו 6) שמורת החולה 7) עתיקות קיסריה 8) יער של מלאכים ליד קרית גת 9) במוזיאון בתפן 10) פארק מעיין ליד מטולה
 
למעלה