מקופלת עם איוולת

מקופלת עם איוולת

אמנם התשדיר המדובר " מקופלת " התקפל עם הראש באדמה מהר מאוד אבל מצאתי לנכון להעלות בפורום זה את הסתיגויותי מהתשדיר הנ"ל : בתשדיר של המקופלת ראינו שודדת מאופרת ויפיפיה שאוספת את הכסף מהפקידה מאשנב הבנק ואגב השוד היא שודדת את המקופלת ובסיום רואים שבזמן שהיא אוכלת להנאתה את המקופלת אז הרכב שלה נגרר עם כספי השוד. אז מה ניסו ללמד אותנו ? ששדידת בנקים היא הליך חוקי וטריואלי מחיינו ?שצריך להיות מטופח ומאופר לפני שוד ? שהמשטרה כל כך מטומטמת שהיא גוררת את המכונית ולא עוצרת את העבריינית ? או אולי השודדת הנ"ל הינה עתירת שודים שהכסף ששדדה עתה לא מזיז לה שהוא נגרר ברכב שלה ? או אולי המקופלת שהיא גנבה עדיפה מכל הכסף ששדדה ?? האם בתשדיר הבא יראו את הנ"ל רוצחת בעל קיוסק וגונבת מקופלת והולכת במעבר חצייה באור אדום והשוטר עוצר אותה על שלא עצרה באור אדום ? הפרסומאי עשה כאן טעות כפולה !. הוא בזבז לריק את כספי הלקוח והדחיק והשניא את המוצר מהצופים. בסיום התשדיר נוספה ( לאחר מספר תשדירים ) שורה : " הפשע אינו משתלם, כדאי לקנות מקופלת בחנויות ". כנראה הפרסומאי רצה לומר : סליחה אני מודה שאני אדיוט אבל לא ידעתי שאני גם אהבל.
 
ג. יפית שלך ובשבילך

אוסי יקירי, אם אני מבין נכון את הגישה שלך, הרי שכל הפרסומות היו צריכות להיות בסגנון ג.יפית: "מקופלת, בריאה, טעימה ונהדרת!" כי כל נסיון להציג את המסר בדרך אחרת, יצירתית ומפעילת דמיון לא בא בחשבון מבחינתך. אחת הדרכים היצירתיות להעביר מסר היא הקצנה, כאשר לכולם ברור שהמצב הוא דמיוני ומוקצן, אבל מהנה, עם קריצה ובכך משיגים 2 מטרות: גם יותר נעים לראות את הפרסומת וגם המסר חודר משום שלא אמרו לך אותו בצורה ישירה. כיצד זה עובד בפרסומת המדוברת: השודדת מוכנה לוותר על הכסף שהשיגה ולשכוח מהסכנות ברגע שהיא רואה שוקולד מקופלת. התאווה למוצר ולטעם שלו גדולה יותר מהמטרה שהציבה לעצמה עד שהיא אפילו לא שמה לב שגוררים לה את האוטו. האם זו פרסומת טובה, אפשר להתווכח, אבל זה ויכוח אחר לגמרי מזה שאתה מעלה. אני מקווה שהפעם לא פגעתי ברגשותיך. מירן
 
לא גימל ולא דלת

אז בואי נשדוד בנקים ,, כי זה באופנה. למה להציג דברים בהקשר עברייני ? יש הקצנה שתכליתה לעורר, להקפיץ ויש הקצנה שסופה הבחלה. אבל נאמר כבר שצדיק בפרסומתו יחיה.שבוע טוב.
 
למעלה