מקור הכנסה - חיסול האבטלה

sundavid

New member
מקור הכנסה - חיסול האבטלה

כל מובטל ומובטלת יכול/ה למצוא היום מקור הכנסה בשיווק רב שכבתי גם אם מעולם לא עסק בכך, אם אנו לא מוצאים עבודה במה שאנחנו למדנו ואותו אנו יודעים, אין ברירה צריך להתחיל לחשוב אחרת. זה מה שעשיתי לפני שבע שנים ואני מודה לאל כל בוקר. אני פרשתי מהעבודה בטרם עת בגיל 45 זה גיל צעיר מדי לא לעשות כלום ומבוגר מדי לקבל עבודה כלשהי. התמזל מזלי ונודע לי על חברה אמריקאית בשם סנריידר, הקשבתי בספקנות רבה בכל מה שהוסבר לי וחשבתי על אי יכולת אישית להשתלב במערכת זו, אך אנשים טובים עזרו לי כי רציתי לעזור לעצמי. מובטלים יקרים הכל מתחיל בכם ונגמר בכם צרו קשר ואני אתכם בברכה דוד אשכנזי
 

jacobco

New member
../images/Emo35.gifנו וזה טוב הסנריידר הזה ....

הכל בגלל סיני אחד שהחליט שהמוצר שלו ישווק בצורה שונה....סנריידר מוצרים מן הטבע שעוזרים למחלות שונות ,כמו עשבים שהסינים לוקחים, השאלה היא האם המוצר טוב והוכיח את עצמו,והאם יש אישור של משרד הבריאות הישראלי לשווק אותו ???
 

tsveeka

New member
כל מוצר בארץ

יש אישור לשווקו כאן. לפני השיווק של מוצר משרד הבריאות יורד לחיים אל כל חברה. למוצרים של סאנריידר יש אישור בכל 37 המדינות שהיא נמצאת בעולם. מספיק טוב? אגב, אנחנו לא מדברים על חולי אלא מנע. המוצר הוכיח את עצמו כי אחרת הוא לא היה משווק כ"כ הרבה זמן (20 שנה) אלא סתם גימיק חולף.
 
למעלה