מקפיצה את השיר השבועי

AndreaCorr ©

New member
שיר השבוע ../images/Emo47.gif

סליחה על העיכוב
השיר הנבחר לשבוע הזה הוא מלך שלך
דעתכם הכללית על השיר? האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? אם לשיר לא היו קוראים "מלך שלך", איך הייתם קוראים לו? האם אתם מעדיפים את השיר בגרסת ההארד רוק קפה או בגרסתו הרגילה? השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? משפט מועדף בשיר? אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? הערות כלליות בנוגע לשיר?
 

nisaimonsonego

New member
מלך שלך-השיר הכי טוב של יזהר

שיר ענקקקקקקק רומנטי בטירוף לדעתי,והזייתי כהרגלו של יזהר אשדות אהובות עליי השורות בעיקר: .."אני לומד ממך כל כך הרבה את משוחררת מכל הזוהמה,את מתנכרת לכוחך ליופייך לא מודעת לכל המהומה... את מספרת על עולם של נשים לפעמים אני לא מוצא בו מקום... קשוב ומכווץ, שעות אני יושב איתך, וחושב על אהבה..." מדהים!!! תמים כזה נכון... אין מילים.
 
אממ...

דעתכם הכללית על השיר? השיר הוא פשות המלך שלי! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? ברור. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? אין רשימה כזאת! אם לשיר לא היו קוראים "מלך שלך", איך הייתם קוראים לו? מלך של ליאת! האם אתם מעדיפים את השיר בגרסת ההארד רוק קפה או בגרסתו הרגילה? יש גירסה רגילה? השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? מעורבות. משפט מועדף בשיר? לא יודעת. אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? אך ורק ברי! הערות כלליות בנוגע לשיר?אחלה שיר, הייתי שמחה אם מישו היה מקדיש לי אותו...
 
עונה...

דעתכם הכללית על השיר? מעולה! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כן אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? כלום הוא נימצא. אם לשיר לא היו קוראים "מלך שלך", איך הייתם קוראים לו? לא יודעת האם אתם מעדיפים את השיר בגרסת ההארד רוק קפה או בגרסתו הרגילה? בגרסת ההארד רוק קפה. השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? די שמחות. משפט מועדף בשיר?כמובן ש... "הייתי רוצה להיות המלך שלך" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? יזהר הערות כלליות בנוגע לשיר? על מה השיר מדבר?
 

T S F1

New member
אני!

דעתכם הכללית על השיר? שיר מצוין!! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? בהחלט. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? לא אם לשיר לא היו קוראים "מלך שלך", איך הייתם קוראים לו? אני שונאת ת'שאלה הזאת!! האם אתם מעדיפים את השיר בגרסת ההארד רוק קפה או בגרסתו הרגילה? גרסת הופעה השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? שמחות משפט מועדף בשיר? "כשאני רוצה לצאת מעצמי, אני הולך אליך לאט.." אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? אף אחד הערות כלליות בנוגע לשיר? יזהר כתב אותו :)
 

AndreaCorr ©

New member
עונה

דעתכם הכללית על השיר? נחמד האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? לא אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? אני אעיף את השאלה הזו... אם לשיר לא היו קוראים "מלך שלך", איך הייתם קוראים לו? אין שם יותר מתאים האם אתם מעדיפים את השיר בגרסת ההארד רוק קפה או בגרסתו הרגילה? הארד רוק השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? עצובות משפט מועדף בשיר? את מספרת על עולם של נשים לפעמים אני לא מוצא בו מקום אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? אוהד חיטמן
זה שיר עדין כזה הערות כלליות בנוגע לשיר? נופ
 
למעלה