מקרה הזוי שקרה לי עם לקוח משוגע

barzah

New member
מקרה הזוי שקרה לי עם לקוח משוגע

מכרתי לאיזה משהו ב280 דולר, לא רצה לשלם. נסיתי לגבות ממנו דרך דספיוט, הוא שיגע לי השכל שם. בכל אופן שמתי לב פתאום הביא לי פידבק אחד הרעים, משהו רע מאוד. כולל אימרה לא לקנות ממנו ולא להתעסק איתו שוב, הבחור המוזר הזה בדיוק אחרי שניה, עשה ביד על אחד המוצרים האחרים שלי. שאלתי אותו למה אתה קונה ממני. אמר לי שמצא חן בעיניו המוצר.
 

roeeya

New member
תבדוק עם איביי אם ניתן לבטל את הפידבק עקב

הדיספיוט, ותזהר שהוא לא קונה את שאר המוצרים כדי סתם לעשות בעיות. על כל מקרה אתה יכול להגיב לפידבק שהלקוח לא שילם.
 

vinyl

New member
יש לא מעט לקוחות מרגיזים

לפני שבועיים מכרתי למישהו פריט ב 10 דולר אחרי לא יותר משבוע הוא שם לי פידבק נייטרלי וכתב "הפריט עדיין לא הגיע" שאלתי אותו למה הוא כל כך ממהר אז ענה שלא שם לב שהמוצר מישראל אפשר למות
 
למעלה