מקרה מאוד לא נעים שקרה לי היום

בלאגנית

New member
מקרה מאוד לא נעים שקרה לי היום

שלום לכולם! בדרך כלל אני נוהגת לאכול הרבה במסעדות, ובאופן כללי אני מרוצה מאופן השירות. או שאפשר להגיד שאין לי בעיה עם השירות. אבל היום קרה דבר מזוויע. הלכתי עם משפחתי לאחת המסעדות בחיפה, לחגוג במסעדה את יום הולדתה של אמי שחל השבוע. כשנכנסנו למסעדה, אף אחד מהמלצרים לא הפנה אותנו לשולחן כלשהו - זה ניחא, נניח לזה. ניגשנו לשולחן שלא היו לו מספיק כיסאות וגררנו אליו כיסאות (מזכיר קצת חדר אוכל בבסיס צבאי, לא?). התישבנו ליד השולחן שכל הכיסוי שלו היה מרוח ברוטב אלף האיים וחתיכת מלפפון- שריד לסועד קודם שהתחרע על אותו שולחן, שלסבירות דעתי גילו המקסימלי לא עולה על 5. כשבאה המלצרית (וזה רק אחרי שקראנו לה), היא לא לקחה מפית חדשה לשולחן, אלא מול העיניים שלנו היא מוסיפה שתי מפיות מעליו,כדי להסתיר את הלכלוך. מוציא את החשק לאכול,לא? אבל חכו, זה לא נגמר. קראנו בתפריטים, ועשינו הזמנה. ואז- חיכינו. וחיכינו. ככה איזה 15 (!)דקות , ואז אמא שלי קראה למלצרית של השולחן שלנו, שבמקרה עברה לידנו, אם היא יכולה להביא לפחות את השתיה. אח שלי הזמין ספגטי פונגטי ,שזה ספגטי עם פטריות ברוטב שמנת,והוא מצא שם גוש שנראה כמו גיבוב של שיערות, ג'יפה כזה ,אז אבא שלי קם וקרא לאחראי והראה לו את זה, ואז האחראי לקח את המנה ולא חזר איתה, ככה 20 דקות והשאיר את אח שלי רעב ולא מבין מה עם המנה שלו, ורק אחרי 20 דקות הוא מביא מנה עם רוטב אחר , שבו אין את ה"שורשים" האלה של הפטריות (הוא אמר שמה שראינו זה שורשים של הפיטריות, וזה מקובל שיש דבר כזה כשיש פטריות). אמא שלי הזמינה מנת שניצל, ולכל אורך הישיבה שלנו היא לא קיבלה את המנה (היינו שם 50 דקות). אני ,אבא שלי, אחי קיבלנו מנות, לאחי אפילו החליפו וקיבל מנה חדשה - ובכל הזמן הזה אמא שלי לא קיבלה את מה שהיא הזמינה. כל כך קשה לעשות שניצל??? מה יש לחכות 50 דקות עם שניצל??? אז אחרי שאח שלי טעם מהמנה החדשה של ספגטי מוקרם שלא היה טעים , ואמא שלי שהתעצבנה שלא קיבלה עוד אוכל, קמנו ואמרנו שאנחנו מבטלים את המנה של השניצל. אח שלי ואמא שלי שהיו רעבים, אכלו המבורגר בבורגר קינג כדי להיות שבעים. תארו לכם. אחרי שיושבים במסעדה עוד צריך ללכת לאכול בבורגר קינג. מי שמע דבר כזה. לא ראיתי אף פעם כזה תיפקוד לקוי של מלצרית. איך שהיא קיבלה את פנינו בצורה של ניקוי השולחן, איך שנעלמו לאחי עם המנה בלי להגיד לו שמכינים לו מנה חדשה, שצריכים "לרוץ" אחרי מלצרית כדי לבקש את סלסילת הלחם, את השתיה ומה לא... ייקח הרבה זמן לחזור למקום הזה, אם בכלל.
 

שושית3

New member
תשתי כוס מים...(../images/Emo18.gif ארוך..)

אחחח המקרה שתיארת כ"כ מזכיר את מה שקורה במקום עבודתי כל מוצ"ש מחדש. המקום "מפוצץ" באנשים שכל אחד חושב שהוא יחידי. מתי תבינו שלצאת למסעדה מוצ"ש ועוד מסעדה זולה, זה באמת לחכות למנה 50 דק'..- אני לא אומרת שזה בסדר, אך בהחלט אין זו אשמתה של המלצרית. אם בעל המקום בוחר להכניס עוד ועוד אנשים, בעבור בצע-כסף, בלי שתהיה למטבח היכולת לתת מענה, אז זאת אשמתו המלאה ואליו צריך לבוא בטענות ולו צריך להחמיץ פנים, המלצרית רק ממלאת אחר הוראותיו ואם הוא יגיד לה לקבל 20 שולחנות היא כדי לשמור על מקום עבודתה תהיה חייבת לקבל, ואז היא "תשכח" להביא לחם - כי עדיין לא הכינו אותו במטבח, ואז תצא מנה אחרי חצי שעה - כי היו 1000 (ואני לא מגזימה) הזמנות לפני... ואם החזרתם והזמנתם אחרת אז עכשיו היא שוב נכנסת לסוף הרשימה ועד שיגיע תורה להכנה יעברו 50 דקות... אז באמת מזל שנכנסת לכאן וכתבת את שעברתם כי כאן תוכלי ללמוד את ש"מאחורי הקלעים" ולדעת באמת אל מי לפנות עם התלונות. מסקנה(נות): מראש לא הייתי יוצאת במוצ"ש למסעדה. אך מאחר וכבר יצאתם כמה דברים: לעולם תדעי ללכת למסעדות לא גדולות ו"מוצפות". כדאי להשקיע עוד כמה שקלים וללכת למקום יקר יותר שסביר להניח שיהיה פחות מלא.. כשיוצאים למסעדה זהו סוג של בילוי, אז שבו תיקחו את הזמן שלכם לאן אתם ממהרים? ומה זה בשבילכם 20 דק' למנה? ואם אתם באמת רעבים אולי כדאי באמת להתמקם בבורגר כי זה מה יש ככה זה במוצ"ש! תמיד להשאיר טיפ, כי שוב אני חוזרת ואומרת אין זאת אשמת המלצרית!! היא עבדה קשה-קשה מאוד גם אם היא לא הספיקה לנקות (יכול להיות שמרוב לחץ היא לא שמה לב- וזה קורה...)היא פירפרה בניכם ובין עשרות אנשים אחרים - היא רצה כל שניה לבדוק אם המנות מוכנות ואם לא היא צועקת/מתחננת/בוכה שיוציאו לה אותן - היא רצה לחפש ת'אחראי, שבדיוק הלך לשיחת טלפון, כדי שיזרז לה ת'מנות/שיבדוק מה דינה של מנה שהתלוננו עליה/שיבטל לה מהחשבון מנה שהחזירו - היא רצה להוציא חשבונות לאנשים אך בדיוק המחשב "נתקע" והאחראי... (בטלפון כבר אמרתי..?!) - היא רצה להוציא שתייה אך בדיוק נגמרה ה"קולה" והברמן ירד למחסן להביא - ולידה עמיתותיה קורסות גם, ואחרי כל זה היא מגיעה לשולחן שעזב ורואה שלא השאירו טיפ והדמעות עומדות לה בגרון מכעס ועלבון על המטבח, האחראי, האנשים, ובכלל, ולא דיי בזה אז מגיע האחראי ואומר לה שהאנשים מהשולחן הזה התלוננו על השירות. שירות???? המקום שלך לא ערוך כדי לקבל מסה כזאת של אנשים, אין מספיק אנשי צוות במטבח שיכינו מנות, ברמן אחד בהחלט לא מספיק!!!, בשטיפת כלים שום דבר לא זז (כבר אמרתי שלעיתים בין כל הריצות היא גם רצה לשטוף סכינים כי חסר לאנשים...?!), ולמה לעזאזל אתם לא מעסיקים "מארחת" שתקבל את פני האנשים ותפנה אותם לשולחנות-הכל אנחנו צריכות לעשות???? תשלמו לנו משכורת ונעשה. אך אנו חיות על הטיפים. בלאגנית יקרה, הטיפ זה לא העניין החשוב ( אך כמו בכל מקום שקודם משלמים את שצריך ואח"כ תובעים אז כך גם כאן, והגיע הזמן שאנשים ייקחו בחשבון שחלק מההוצאה בללכת למסעדה זה גם להשאיר 12% שירות) החשוב הוא, שיש כתובת מתאימה לכללללל עוגמת הנפש שעברת את ומשפחתך והיא- הבעלים!. מצטערים מאוד בשבילך על מה שהוצרכת לעבור, מקווים לשמוע ממך שוב והפעם ברוח חיובית יותר. (היו לך בעבר גם חוויות חיוביות?)
 

get well

New member
../images/Emo45.gifוואי איזה השקעה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מהמם!! לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב בעצמי
 

בלאגנית

New member
תשמעי, בנית לך תמונת מצב לא נכונה

סיפרת איך זה במקום העבודה שלך וככה היסקת לגבי המקום שאני הייתי בו. אז ככה- הגענו למסעדה ב- 15:00 בצהריים, לא במוצ"ש. בהתחלה אני מודה, היה שם תפוסה די מלאה. אבל במשך הזמן הבחנו שאנשים עוזבים את המסעדה ואפילו זכור לי שהערתי:"מתרוקן פה המקום". לא היתה מסה של אנשים. אבל זה לא הפריע למלצרית הספציפית שלנו לא להגיש לנו את המנות. בשני השולחנות שממולנו התרוצץ כל הזמן מלצר, הביא להם כל מה שהם רצו, ראינו אותו כל כך הרבה עד שהצטערנו שלא התישבנו בשולחנות ההם. בקשר לזה שצריך מארחת אז אמרתי מראש שזה הערה שולית ולא מכריעה. ולא, לא השארנו למלצרית אפילו שקל אחד בתור טיפ. כי עם כזה שירות עדיף היה בעצמנו להביא את האוכל מהמטבח, ועצם נוכחותה של המלצרית לא הוסיפה כלום, אלא אף תרמה לעצבים וכעסים. אני לא אומרת שזו אשמת המלצרית המלאה, ייתכן שזה הכל בגלל שאין פיקוח נורמאלי של הבעלים על המקום.
 

גליתrt

New member
דבריי בעינם עומדים.

אין לדעת מה עבר על המטבח, אולי במקרה עם המנות שלכם היו תקלות.. אני לא רואה שום סיבה שבעולם שמלצר לא יוציא מנות להיפך הוא יזדרז להוציאן וזאת ע"מנ ש"ירוויח" כמה דק' של מנוחה.. אני שמחה שבסוף דברייך אכן ירדת לסוף דעתי שישנה כתובת אחרת לתלונות. צר לי שנבצר ממך ומבני משפחתך, עקב כעסכם הרב, לראות קצת מעבר לקיבה שלכם ואיך אומר בן זוגי "ושהכסף יהיה להם ל-
"...רק בריאות.
 

get well

New member
לא להשאיר טיפ זה פשוט לא מתאים..

מלצריות עובדות אך ורק לפי טיפים בכל מקרה היא שירתה אותך למרות שאת טוענת שהשירות היה גרוע היית צריכה להשאיר לה לפחות את ה10 אחוז המסכנים שהיו תורמים לה הרבה ולך לא היו ממש מזיזים
 
למעלה