marinalevy
New member
מקרה מוזר עם לקוחה - מה עושים?
שלום,
אודה לכם מאוד ליעוץ במקרה הבא:
אני מוכרת באטסי בעיקר תרשימי סריגה (crochet patterns). בכל תיאור מוצר כתוב:
"This *PDF* crochet pattern/tutorial includes detailed step by step instructions..."
לקוחה אחת קנתה אצלי תרשים איך לסרוג ארנק ב-13 ליוני. הלילה היא כתבה דרך אטסי: " I have not yet received my purchase"
נכנסתי לאתר, בדקתי שהקובץ הורד, אבל בכל זאת שלחתי לה ישירות למייל קובץ pattern בצירוף התנצלות:
Oh, I'm sorry, it is should be automatically.
The system says "All files downloaded"
I will talk to Etsy support to check it out.
Meanwhile, I will send you the pattern to your e-mail.
אז להלקוחה ענתה לי מיד: "יופי, אבל מתי אני אקבל את המסגרת של הארנק?"
בדקתי בתיאור פריט (https://www.etsy.com/il-en/transaction/1284615716) - לא נראה לי שכתוב שם שאני שולחת מסגרת. על התמונות כתוב בגדול "Pattern", בתיאור מדובר בתרשים.
כתבתי לה שמדובר כנראה באי הבנה ושהיא רכשה תרשים בלבד ובתיאור פריט אין איזכור לכך שרוכש מקבל מסגרת.
הלקוחה מיד ענתה:
I thought I was buying the frame. Please refund my purchase price, and I will delete the pdf.
OK, מדובר בכולה 3$, אבל אני מרגישה שהיא מרמה אותי!
דרך אגב, יש עדיין ציונים באטסי (שלילי/חיובי) שלקוחות יכולים למלא? מזמן לא בדקתי...
אז מה עושים? פשוט מחזירים לה את הכסף ושוכחים או שמסתכנים בציון שלילי? או פונים לאטסי?
לעצתכם...
בתודה מראש,
מרינה
https://www.etsy.com/il-en/shop/CreatedByMarina ;
שלום,
אודה לכם מאוד ליעוץ במקרה הבא:
אני מוכרת באטסי בעיקר תרשימי סריגה (crochet patterns). בכל תיאור מוצר כתוב:
"This *PDF* crochet pattern/tutorial includes detailed step by step instructions..."
לקוחה אחת קנתה אצלי תרשים איך לסרוג ארנק ב-13 ליוני. הלילה היא כתבה דרך אטסי: " I have not yet received my purchase"
נכנסתי לאתר, בדקתי שהקובץ הורד, אבל בכל זאת שלחתי לה ישירות למייל קובץ pattern בצירוף התנצלות:
Oh, I'm sorry, it is should be automatically.
The system says "All files downloaded"
I will talk to Etsy support to check it out.
Meanwhile, I will send you the pattern to your e-mail.
אז להלקוחה ענתה לי מיד: "יופי, אבל מתי אני אקבל את המסגרת של הארנק?"
בדקתי בתיאור פריט (https://www.etsy.com/il-en/transaction/1284615716) - לא נראה לי שכתוב שם שאני שולחת מסגרת. על התמונות כתוב בגדול "Pattern", בתיאור מדובר בתרשים.
כתבתי לה שמדובר כנראה באי הבנה ושהיא רכשה תרשים בלבד ובתיאור פריט אין איזכור לכך שרוכש מקבל מסגרת.
הלקוחה מיד ענתה:
I thought I was buying the frame. Please refund my purchase price, and I will delete the pdf.
OK, מדובר בכולה 3$, אבל אני מרגישה שהיא מרמה אותי!
דרך אגב, יש עדיין ציונים באטסי (שלילי/חיובי) שלקוחות יכולים למלא? מזמן לא בדקתי...
אז מה עושים? פשוט מחזירים לה את הכסף ושוכחים או שמסתכנים בציון שלילי? או פונים לאטסי?
לעצתכם...
בתודה מראש,
מרינה
https://www.etsy.com/il-en/shop/CreatedByMarina ;