מקרה מוזר עם לקוחה - מה עושים?

marinalevy

New member
מקרה מוזר עם לקוחה - מה עושים?

שלום,
אודה לכם מאוד ליעוץ במקרה הבא:
אני מוכרת באטסי בעיקר תרשימי סריגה (crochet patterns). בכל תיאור מוצר כתוב:
"This *PDF* crochet pattern/tutorial includes detailed step by step instructions..."
לקוחה אחת קנתה אצלי תרשים איך לסרוג ארנק ב-13 ליוני. הלילה היא כתבה דרך אטסי: " I have not yet received my purchase"
נכנסתי לאתר, בדקתי שהקובץ הורד, אבל בכל זאת שלחתי לה ישירות למייל קובץ pattern בצירוף התנצלות:
Oh, I'm sorry, it is should be automatically.
The system says "All files downloaded"
I will talk to Etsy support to check it out.
Meanwhile, I will send you the pattern to your e-mail.
אז להלקוחה ענתה לי מיד: "יופי, אבל מתי אני אקבל את המסגרת של הארנק?"
בדקתי בתיאור פריט (https://www.etsy.com/il-en/transaction/1284615716) - לא נראה לי שכתוב שם שאני שולחת מסגרת. על התמונות כתוב בגדול "Pattern", בתיאור מדובר בתרשים.
כתבתי לה שמדובר כנראה באי הבנה ושהיא רכשה תרשים בלבד ובתיאור פריט אין איזכור לכך שרוכש מקבל מסגרת.
הלקוחה מיד ענתה:
I thought I was buying the frame. Please refund my purchase price, and I will delete the pdf.
OK, מדובר בכולה 3$, אבל אני מרגישה שהיא מרמה אותי!
דרך אגב, יש עדיין ציונים באטסי (שלילי/חיובי) שלקוחות יכולים למלא? מזמן לא בדקתי...
אז מה עושים? פשוט מחזירים לה את הכסף ושוכחים או שמסתכנים בציון שלילי? או פונים לאטסי?

לעצתכם...

בתודה מראש,
מרינה
https://www.etsy.com/il-en/shop/CreatedByMarina ;
 
אנשים כאלה.....


זה ממש מעצבן שאנשים מנצלים את המוכרים באטסי בצורה כזאת
עם זאת, לא הייתי הולכת ראש בראש
זה בסה"כ 3 דולר, שיהיה לה לבריאות
הייתי רושמת לה מכתב מסוגנן שבחנות ברור מאוד שמדובר בדוגמת הסריגה בלבד וששום דבר לא נשלח אליה אבל כמחווה של רצון טוב את מחזירה לה את הכסף ובתנאי שהקובץ יימחק לא יועבר וכו'
לכי תדעי אולי תרוויחי לקוחה והיא כן תקנה משהו אחר
ואם לא יאללה הלכו 3 דולר

הייתי חוזרת אל הליסטים ועוברת אחד אחד לראות שרשמת במפורש "NO PHYSICAL ITEM WILL BE SENT - THIS IS A DIGITAL FILE ONLY"
או משהו בסגנון

לקוחות מדרגים את החנות עם כוכבים, פידבק במילים אם הם רוצים וגם יש אופציה לצרף תמונה
https://www.etsy.com/help/article/102


ביטול הזמנה באטסי:
https://www.etsy.com/il-en/help/article/4553

החזר כספי:
https://www.etsy.com/il-en/help/article/4802
 
בשמחה

מבינה אותך!

למי יש כוח להתעסק עם שטויות כאלה, זה חלק מה"עמלות" שצריך לקחת בחשבון

ואת תבהירי כמה שאת יכולה שמדובר בקובץ ולא מוצר פיזי

תוסיפי את זה גם במדיניות של החנות וגם בכל פריט כדי שתכסי את עצמך מכל הכיוונים כדי להמנע, לפחות עד כמה שאפשר, מכאלה מקרים
 

einatgross1

New member
היי מרינה

הלינקים שלך הובילו אותי לדף שגוי. תבדקי אם הם עובדים עבורך.
בהצלחה :)
 
למעלה