מקרה מעצבן של הזמנה מחברת NAILETC

מקרה מעצבן של הזמנה מחברת NAILETC


היי, חדשה כאן, קוראת פאסיבית מידי פעם בפורום הזה... אוהבת מאד לקים, ואני חייבת לשתף אתכן...

אני רותחת!!

ביצעתי קניה מהאתר של חברת nailetc (דרך אגב, היכרתי את האתר הזה לפני כשנתיים לראשונה מהמלצה שלכן כאן...) של 4 לקים מיני (פיצפונים) של אורלי.
זו הזמנה שניה שלי מהחברה, אני שונאת אותם, אבל קיבלתי מהם שובר הנותן לי 10% הנחה על קניה חוזרת, כך שהתפתיתי...

(כמובן שכתבתי את קוד הקופון בהזמנה...)

קיבלתי אישור מהחברה במייל שהלקים נשלחו אלי.

הגיעה החבילה.
• בתוכה 2 מתוך ה – 4 !
בטופס המצורף נמחקו 2 לקים (ללא כל סיבה כתובה)
• הריפאנד שנתנו לי הוא רק עבור 1 ולא 2.

חשוב לי לציין שאחד הלקים שנימחק ולא הגיע הוא אותו לק שלא הגיע גם בהזמנה קודמת שהיזמנתי מהם (לפני כשנתיים) – מה קרה עם הלק הזה? לא חידשו מלאי מאז? שיטת מצליח – מוחקים מוצרים כדי לא לשלוח? – מיותר לציין שבאתר שלהם הוא קיים ואין לידו הערה out of stock או משהו בסגנון... - מוזר לי מאד!

* עלות המישלוח לתוך ארה"ב ( הזמנתי אותו ליעד בארה"ב) הוא 8$!!! ואפילו לא "קוצץ" עקב הורדת המוצרים (מבינה שיש איזה מינימום...אבל עדיין, זה לא הגיוני! )

לסיכום:
גם קיבלתי רק 50% מההזמנה שלי ...
גם שילמתי עלות מישלוח מלאה ומוגזמת...

כל העלות יצאה הון תועפות יחסית לשווי האמיתי וההגיוני של המוצרים ואני כועסת מאד ומרגישה פראיירית אמיתית!
יצאתי עם תחושה שמדובר בחברה קיקיונית ולא רצינית.

מיותר לציין שכתבתי להם מכתב (די חריף...לדעתי) וכעת מחכה לתשובה והחזרים.
ומה שבטוח לא אחזור להזמין מהחברה הזו לעולם!

מה דעתכן?
 

yaelsn

New member
וואו זה ממש מעצבן

היו פה בפורום כמה תלונות על האתר הזה


לאחרונה הוקם אתר שנקרא salenail והוא אתר בת/אחות של nailetc. כשעשיתי את ההזמנה מהם לא ידעתי שהם קשורים, אבל אז קיבלתי את החשבונית מפייפאל וראיתי שלמעשה שילמתי לnailetc.

האמת שזה קצת הדאיג אותי אחרי כל מה שקראתי עליהם - אבל הכל עבר חלק ואני בהחלט ממליצה עליהם, גם מבחינת מחירים וגם מבחינת שירות לקוחות וחוויית הקנייה

אחרי שהזמנתי היו לי כמה פניות לשירות הלקוחות שנענו במהירות ובאדיבות
כשההזמנה הגיעה ראיתי שאחד הלקים הגיע קצת פגום, ותוך בערך שבוע וחצי מהפנייה שלי אליהם קיבלתי לק חדש בחינם
 

אורזיגל

New member
בדיוק אותו סיפור כמו שלי

הזמנתי 8, קיבלתי 7.

פתחתי דיספיוט בפייפאל ולא רק שדרשתי את עלות הלק, אלא גם את המשלוח. הסברתי, שאת חישוב הכדאיות שלי עשיתי בהתחשב בכך שאני מזמינה את מקסימום הלקים האפשרי באותה קטגוריה של דמי משלוח, על מנת להוזיל את המחיר פר לק.

אצלי למשל, הלק עלה 5.99$.
משלוח של 8 לקים עלה 24.99$.
דרשתי החזר נוסף של 24.99/8=3.12$

וקיבלתי זיכוי של 9.11$

ממליצה שתעשי את אותו דבר.

גם אני שמעתי תלונו רבות מהסוג הזה. הבעיה היא שיש להם מבחר גדול של לקים שאין בהרבה אתרים אחרים.
 

bluestvixen

New member
קרה לי גם

הזמנתי לקים מגנטיים של צ'יינה גלייז ואת המגנט, החבילה הגיעה ללא המגנט. שלחתי להם מייל עצבני שאין טעם ללקים האלו ללא המגנט ושעכשיו אני צריכה לשלם שוב משלוח בשביל מגנט קטן ומסכן.

עד היום אני מחכה לתשובה.
 
עידכון נכון לרגע זה...

עדיין לא קיבלתי שום התיחסות/תגובה...
אני לא הולכת לוותר על הענין העקרוני והמכעיס הזה...
בקרוב אשלח להם שוב מייל...

מקווה שהפעם תהיה התיחסות שונה ורצינית...
אשמח לעדכן אתכן כאן.
 
למעלה