אשה מרציפן
New member
מקרה של שירות לקוי שדווח בפורום שכן
המקרה הזה. אני לא מכירה את המקום, אבל כן מכירה התנהלות של מסעדות שמזמינים מהם באמצעות תן ביס ודומיהם, ולכן התנהלותו של אותו מנהל תמוהה בעיני אפילו יותר מאשר במקרה "רגיל". יצא לי להיתקל בעובדים וגם במנהלים שלא מתלהבים להודות בטעות ובטח שלא להתנצל ולפצות, אבל במקרה הזה לא רק שההזמנה מתועדת, כפי שציינה המתלוננת, לקוח מהסוג הזה שווה למסעדה יותר מלקוח רגיל, עם כמה שזה נשמע רע: בנוסף לעובדה שתקלה שכזאת עשויה להוביל לחרם משרדי (אצלי בעבודה עשינו חרם כזה), הנהלת תן ביס ודומיהם לרוב לא אוהבים לגלות דברים כאלו, היות שהלקוחות של המסעדות הם גם לקוחות שלהם והם שואפים שיהיו מרוצים כמה שניתן.
התגובה של אותו מנהל בפייסבוק הייתה ילדותית ומטופשת. גם אם הלקוחה דיברה מאוד לא יפה (מה שלא בטוח בכלל שקרה), לצאת "צודק" בזמן שהיה ברור מלכתחילה שהוא טועה שווה לו את הפגיעה בשמו ואת הפסד ההזמנות העתידיות?
המקרה הזה. אני לא מכירה את המקום, אבל כן מכירה התנהלות של מסעדות שמזמינים מהם באמצעות תן ביס ודומיהם, ולכן התנהלותו של אותו מנהל תמוהה בעיני אפילו יותר מאשר במקרה "רגיל". יצא לי להיתקל בעובדים וגם במנהלים שלא מתלהבים להודות בטעות ובטח שלא להתנצל ולפצות, אבל במקרה הזה לא רק שההזמנה מתועדת, כפי שציינה המתלוננת, לקוח מהסוג הזה שווה למסעדה יותר מלקוח רגיל, עם כמה שזה נשמע רע: בנוסף לעובדה שתקלה שכזאת עשויה להוביל לחרם משרדי (אצלי בעבודה עשינו חרם כזה), הנהלת תן ביס ודומיהם לרוב לא אוהבים לגלות דברים כאלו, היות שהלקוחות של המסעדות הם גם לקוחות שלהם והם שואפים שיהיו מרוצים כמה שניתן.
התגובה של אותו מנהל בפייסבוק הייתה ילדותית ומטופשת. גם אם הלקוחה דיברה מאוד לא יפה (מה שלא בטוח בכלל שקרה), לצאת "צודק" בזמן שהיה ברור מלכתחילה שהוא טועה שווה לו את הפגיעה בשמו ואת הפסד ההזמנות העתידיות?