מראש השנה ליום כיפור
ביהדות הטענה שהאור מתפשט מ-א' ניסן וחוזר ב-א' תשרי ,
ואז יש חפיפה של אור מתפשט ואור חוזר במשך עשרה ימים ,
הקובעים את הפריסה של האור ומאור לרוח , וזה אומר שבמראה של שנה שלמה כמו הר עם טרסות , נקבעים ונעמד'ים הערכים הקובעים ומנתבים את תהליכי הרוח .
כביכול בתחתית ההר עם הטרסות הזמן הוא עוקב ליניארי ,
ואילו בהר הטרסות הזמן הוא על זמני כאיכות של כל השנה ,
בו גם יושבות התובנות ואכויות כוח החיים של אותה שנה, ומשך כל החיים .
וככול שהשכבה של הטרסה יותר גבוהה כך האיכות העל זמנית הנוגעת לכל השנה או החיים יושבת כתנע תודעתי תובנתי הנוגע לכביכול האני הפנימי היותר גבוהה המלווה בכל החיים .
וכל שכבה גבוהה יותר היא יותר פנימית .
והרעיון הכללי הוא לכוון פנימה ומלמעלה ולקבל על עצמינו איכויות יותר על זמניות .
תוך שימור וחיזוק האיכויות הליניאריות הראליות .
דוד
ביהדות הטענה שהאור מתפשט מ-א' ניסן וחוזר ב-א' תשרי ,
ואז יש חפיפה של אור מתפשט ואור חוזר במשך עשרה ימים ,
הקובעים את הפריסה של האור ומאור לרוח , וזה אומר שבמראה של שנה שלמה כמו הר עם טרסות , נקבעים ונעמד'ים הערכים הקובעים ומנתבים את תהליכי הרוח .
כביכול בתחתית ההר עם הטרסות הזמן הוא עוקב ליניארי ,
ואילו בהר הטרסות הזמן הוא על זמני כאיכות של כל השנה ,
בו גם יושבות התובנות ואכויות כוח החיים של אותה שנה, ומשך כל החיים .
וככול שהשכבה של הטרסה יותר גבוהה כך האיכות העל זמנית הנוגעת לכל השנה או החיים יושבת כתנע תודעתי תובנתי הנוגע לכביכול האני הפנימי היותר גבוהה המלווה בכל החיים .
וכל שכבה גבוהה יותר היא יותר פנימית .
והרעיון הכללי הוא לכוון פנימה ומלמעלה ולקבל על עצמינו איכויות יותר על זמניות .
תוך שימור וחיזוק האיכויות הליניאריות הראליות .
דוד