לימור הקטנה
New member
מרוב התחשבות במגזרים השונים,,,,,
אולי קצת לא פוליטקאלי קורקט, אבל מכל הלב.
שרות לקוחות ובעיקר זימון תורים, מספר מוקדי שירות ברחבי הארץ,
אוכלוסיית העובדים (לרוב עובדות) מגוונת מאד ומתרכזת בשלושה מגזרים בולטים:
המגזר החרדי, (מוקד נפרד בבני ברק)
המגזר הערבי,
ומגזר של כל השאר (חילוניים, רוסים, דתיים, אתיופיים וכו').
וטוב שכך, אין לי בעייה עם עידוד העבודה בכל המגזרים ואפילו אני גאה בזה שאצלנו יש יצוג מאד מכובד של שני המגזרים האלו)
אבל,
כולם עושים משמרות ערב עד 22:00, כולם עושים לילות עד 02:00 , (צוות מצומצם גם עד 6:00 בבוקר או סופ"ש)
כולם עושים סבב מוצ"ש (מיציאת האחרי יציאת השבת) או סבב שישי/ערב חג,
כולם,,, כלומר כולם חוץ מהמוקד החרדי:
שם אין ערב אחרי 20:00, אין לילה, אין מוצ"ש, גם ערבי חג ככה ככה (יש הכנות בבית)
זאת ועוד:
מה לעשות שכולם קיבלו הודעה שאין לקחת יום בחירה בט' באב כמקובל במשק (אפילו ע"ח העובד/ת)
כולם?? כלומר חוץ מהמוקד החרדי.
והנה עוד שמחה מתקרבת: חג הרמדאן שבו המגזר הערבי נעדר בחג עצמו ובשאר הימים הנוכחות מצטמצמת ובעיר במשמרות ערב ולילה, (ומגזר זה מהווה אחוז נכבד ממצבת כח האדם בחברה),
ושוב על מי נופל כפל העומס? ומניעת חופשות בדיוק כשהילדים בחופשה?
נכון, על כולם, חוץ ממגזר "האחרים"
בזמן שלימור הקטנה תטחן משמרות ערב לילה ומוצ"ש,,, ויהלי הקטן ומעיין הקטנה יבכו שרוצים ללכת לבלות עם אמא,,,,,,
ג'מילה ואסעד הקטן וסמירה החמודה יבלו יחד ויתכננו את ארוחת ה"אפטאר" (הארוחה מפסקת הצום) והממתקים שאחרייה,
ובאותו הזמן גם רוח'ל שיינדל תראה את יהודה-חיים הצדיק ואת חנה-לאה הבונבונית ותשחק איתם (או תקריא להם מסיפורי המקרא)..
ושיהיה עוד יותר מעניין?
גם במוקד הרגיל יש כמה חרדיות , לא רק במוקד החרדי בבני ברק, והן כן עושות משמרות ערב וכן מגיעות למשמרות מוצ"ש,
מה? הן פחות חרדיות? או שלהן פחות מלקקים מאשר לבנות מוקד בני ברק?
והכל בשם השיווין ........
עאלק שיוויון?
ושלא תהיה אי הבנה - חג זה חג ודת זה דת ומגיע חופשות בהתאמה, הדיון הוא אך ורק על חלוקת העומס בין העובדות אחרות.
אולי קצת לא פוליטקאלי קורקט, אבל מכל הלב.
שרות לקוחות ובעיקר זימון תורים, מספר מוקדי שירות ברחבי הארץ,
אוכלוסיית העובדים (לרוב עובדות) מגוונת מאד ומתרכזת בשלושה מגזרים בולטים:
המגזר החרדי, (מוקד נפרד בבני ברק)
המגזר הערבי,
ומגזר של כל השאר (חילוניים, רוסים, דתיים, אתיופיים וכו').
וטוב שכך, אין לי בעייה עם עידוד העבודה בכל המגזרים ואפילו אני גאה בזה שאצלנו יש יצוג מאד מכובד של שני המגזרים האלו)
אבל,
כולם עושים משמרות ערב עד 22:00, כולם עושים לילות עד 02:00 , (צוות מצומצם גם עד 6:00 בבוקר או סופ"ש)
כולם עושים סבב מוצ"ש (מיציאת האחרי יציאת השבת) או סבב שישי/ערב חג,
כולם,,, כלומר כולם חוץ מהמוקד החרדי:
שם אין ערב אחרי 20:00, אין לילה, אין מוצ"ש, גם ערבי חג ככה ככה (יש הכנות בבית)
זאת ועוד:
מה לעשות שכולם קיבלו הודעה שאין לקחת יום בחירה בט' באב כמקובל במשק (אפילו ע"ח העובד/ת)
כולם?? כלומר חוץ מהמוקד החרדי.
והנה עוד שמחה מתקרבת: חג הרמדאן שבו המגזר הערבי נעדר בחג עצמו ובשאר הימים הנוכחות מצטמצמת ובעיר במשמרות ערב ולילה, (ומגזר זה מהווה אחוז נכבד ממצבת כח האדם בחברה),
ושוב על מי נופל כפל העומס? ומניעת חופשות בדיוק כשהילדים בחופשה?
נכון, על כולם, חוץ ממגזר "האחרים"
בזמן שלימור הקטנה תטחן משמרות ערב לילה ומוצ"ש,,, ויהלי הקטן ומעיין הקטנה יבכו שרוצים ללכת לבלות עם אמא,,,,,,
ג'מילה ואסעד הקטן וסמירה החמודה יבלו יחד ויתכננו את ארוחת ה"אפטאר" (הארוחה מפסקת הצום) והממתקים שאחרייה,
ובאותו הזמן גם רוח'ל שיינדל תראה את יהודה-חיים הצדיק ואת חנה-לאה הבונבונית ותשחק איתם (או תקריא להם מסיפורי המקרא)..
ושיהיה עוד יותר מעניין?
גם במוקד הרגיל יש כמה חרדיות , לא רק במוקד החרדי בבני ברק, והן כן עושות משמרות ערב וכן מגיעות למשמרות מוצ"ש,
מה? הן פחות חרדיות? או שלהן פחות מלקקים מאשר לבנות מוקד בני ברק?
והכל בשם השיווין ........
עאלק שיוויון?
ושלא תהיה אי הבנה - חג זה חג ודת זה דת ומגיע חופשות בהתאמה, הדיון הוא אך ורק על חלוקת העומס בין העובדות אחרות.