מרוב עצים ושבילים-מה השביל הנכון?

מרוב עצים ושבילים-מה השביל הנכון?

אני מטפל עצמאי במגע. בעבר שכיר בקופ'ח. איך כדאי לשווק עצמי ואתרי החדש מיוחד (בפלאש) ?
יש כה הרבה מטפלים ושרלטנים/יות.
קישור ממומן כדאי? איך מקדם האתר שלי בחינם או מינימום עלויות?
את ליקוי השמיעה שלי להדגיש כיתרון או מבריח לקוחות חדשים שלא מכירים אותי עדיין כאדם וכמטפל?
אשמח לתשובות.
 

Alexsushi

New member
השבילים הנכונים..

שלום אמיר,

ללא ספק קשה יותר לקדם אתר בפלאש בגלל שגוגל לא קורא את הגרסה הטקסטואלית של האתר. קידום ממומן עולה כסף, אך אתה משלם על כל מי שמגיע לאתר. העלויות יכולות להיות על פי תקציב ידוע מראש, והתפוקה תהיה על פי תחרות שיש על המילה. ככל שהתחרות על המילים גבוהה יותר, כך עלות פר הקלקה תהיה גבוהה יותר.
תוכל לקדם אותו בדרכים שהם בעלויות נמוכות יותר במספר דרכים:
1. כתיבת מאמרים מקצועיים בתחום שלך ופרסומם באתרי מאמרים עם קישורים לאתרך
2. הוספת קישורים מפנים לאתרך ב"מילות מפתח" רלוונטיות בפורומים/אתרים אחרים בהם ניתן להוסיף קישורים. (בחר מילות מפתח עליהם התחרות נמוכה מצד אחד ויש מספר לא מבוטל של חיפושים בחודש. וכמובן שזה יהיה רלוונטי לשירות אותו אתה מציע) תוכל לבדוק את התחרות על המילים ואת מספר החיפושים בגוגל אדוורדס.
3. השתתפות בפורומים מקצועיים כאוטוריטה מקצועית בתחום
4. את ליקוי השמיעה שלך, לדעתי אפשר למנף ולהציג יתרון באתר מבחינת כתיבה שיווקית מתאימה. כמו לדוגמא, שזה מעצים ומחדד את החושים האחרים שלך, שההסתכלות שלך על הטיפול באה ממקום עמוק, שאתה לקחת את זה למקום של עוצמה וכד'.

כמה רעיונות נוספים בעלויות נמוכות יחסית:
1. מה עם דף אוהדים בפייסבוק? יוכל לשמש לך גם כאתר, עם אוהדים, תמונות מהטיפולים, שמירת קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים. ( אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, אז חבל שאין קישור אליו באתר). בנוסף בפייסבוק תוכל להטמיע אפליקציה של קישור לאתר. בתוך "שאלות נפוצות" בפורום כתוב איך עושים את זה.
2. גם באתר חסרים תמונות מהחוויה של הטיפול. אנשים הרבה פעמים אוהבים לראות בעיניים! זה פחות מועבר לדעתי.
3. דיוור ללקוחות - האם אתה שומר על קשר שוטף עם הלקוחות שלך? מה עם איזה "מועדון לקוחות"? לדוגמא, תשלח להם אחת לחודש לפני היום הולדת שלהם שובר הטבה לטיפול
4. האם ניסית לעלות את המודעות באמצעות "אתרי גרופונים" למיניהם? למיטב ידיעתי הם גובים בין 15-20% על כל עסקה + הנחה על הטיפול שאתה נותן, אך תוכל לראות זאת כעלות פרסום. תחשוב כמה אנשים ייחשפו אליך, ייכנסו לאתר/ פייסבוק והכי חשוב ייהנו מהטיפול שלך ויוכלו להמליץ עליך ואתה תוכל להוסיף אותם לרשימת התפוצה.
5. מה את חושב על להתחבר עם איזשהו ארגון עם אנשים בעלי ליקויי שמיעה או ליקויים אחרים ולהציע להם את שירותיך?
6. שמעתי על חברות של קידום ממומן שאתה תמיד מופיע בעמוד הראשון ממומן לפי מילות מפתח שאתה בוחר לפי תשלום קבוע בחודש שאתה משלם. ( כמובן שהתשלום משתנה לפי התחרות על המילה).

מקווה שהצלחתי קצת לעלות רעיונות וכיוונים חדשים, בכל מקרה אשמח לשמוע מה אתה חושב או לתת לך רעיונות נוספים!..

אתה מאד מוזמן לפורום!
 

1SAGI

New member
אתר האינטרנט דורש שדרוג

היי אמיר
בחירה באתר אינטרנט ככלי לקידום היא בחירה טובה, אך הבחירה בפלאש מעט בעייתי מפני שקשה לקדם את האתר בגוגל.
מעבר לכך, יש לי מסך 24 אינץ' ( לא כל כך נדיר למצוא היום) ופריסת מסך 9:16.
האתר שלך נראה מרוח על כל המסך, וחבל..
בנוסף לכך, נראה שנעשתה מחשבה רבה הכתוב באתר והעיצוב, יחד עם זאת הטקסטים דורשים שיפור ויש להבליט את התכנים מסויימים.
לדוגמא ב"אודות" אנשים מצפיים לקרוא על דברים רלוונטים לשרות שאותו אתה מציע, מלבד שתי שורות הפתיחה שאר הטקסט פחות רלוונטי לעמוד זה ( לפחות לדעתי).

לגבי השאלה ששאלת, אני הייתי נותן דגש על היותך כבד שמיעה, דווקא במצב שיש המון רב של מטפלים, הליקוי שלך הוא היחוד שלך, ועושה רושם שאתה הצלחת לתרגם אותו לטיפול.
 
תודה ותשובותיי-

תודה לתגובות המהירות. אנסה להתייחס לכל סעיף-
* באתרי, בכתבה אודותיי שם, בכרטיס הביקור שלי ועוד כתוב המוטו שלי 'לא שומע אך יודע להקשיב-להרגיש'. רוב האנשים אוהבים. מספיק קליט? אישית מאמין ומתחבר למשפט שמתגיש המגבלה והיתרון שבי.
* פלאש- יפה וויזואלית. בעקרון יש אפשרות 'להעתיק' כמה שיותר מהטקסט והתמונות בעיקר לפורמט אחר כHMAIL.? (כתבתי נכון)
*קישור ממומן- קשה לי להאמין שאנשים נכנסים לקישור ממומן כדי לחפש טיפול/עיסוי. הרי יש ספא שכונתי, דפי זהב, המלצות ופרסומות בכל מקום בכל תחום וכו.מוכן לנסות אך לא יודע איך עושים זאת? אילו וכמה מילות מפתח לקבוע? מישהו כאן יכול/ה לעזור לי? אני די טכנופוב וללמוד מרחוק לא עובד אצלי..
*כתיבת מאמרים מקצועיים-עוד קטונתי. מעדיף לעסות ולעשות ומלכתוב.
*פייסבוק-יש לי דף (לא עיסקי). יועצת שיווק המליצה לי כמה שיותר חברים לצרף. הגעתי לכ500. שחציים לא מכיר כלל. כתבתי לא מעט.חוץ מלייקים התגלה לי כבזבוז זמן..
*לשים באתרי תמונה שלי מטפל בחטובה בביקיני די נדוש ובנאלי. העדפתי תמונות מקוריות שלי/אווירה.שאין באתרים אחרים.
* דיוור- יש לי הדוא'ל של מאות מטופלים/ות מהעבר. פעם הייתי שולח חג שמח או מיבצע. אך עם חוק הספאם כדאי שאפסיק לא?
*קופונים- מכת קופוני העיסוןי בשוק שברה השוק. לא מאמין בלמכור עצמי כמטפל במחיר ריצפה ולצפות שאחכ יחזור אליי מטופל ויסכים לשלם כפול-מחיר מלא. הכי קל ונפוץ לעבור לקופון הבא בלי נאמנות לספק.
*אודותיי באתר-חשבתי שכדאי לספרעל עצמי גם כאדם(מקרב) ולא רק כמטפל (מרוחק משהו לא?)
*פריסת אתרי-איך דואג שיתפרש נכון על כול סוגי המסכים? הרי יש כמה?
*כבר נפגשתי אז עם 2 יועצי שיווק שונים כבארטר. האחד דיבר שעות סביב סביב ורק בסוף אמר שיוכל לקדם אתרי באלפי ש'ח לחודש. אין לי.
השניה מתמחה בפייסבוק. לא מבינה די בקישדור ממומן ומילות מפתח וכו.
הקיצר- אשמח לתשובות ומורה נבוכים כי כאמור די בור בשיווק ברשת.
אגב-התחלתי לתת הרצאות וזה עוד משהו שאני רוצה להכניס לאתרי ולשווק. פחות תחרות ויותר כסף.
תודה שקראת ה'מגילה' שלי :)
 
נ.ב- בנוסף להנ'ל מה דעתכם על..

גם כרטיס ביקור מגנטי לדלת? אם כ'כ הרבה אינסטלטורים עושים זאת ואף מטפל (למיטב ידיעתי)- יכול לשחק לטובתי או מעורר אנטי אצל בעל/ת הבית? כמו בפלאייר?
 

Alexsushi

New member
חשוב להבין את ההבדל בין השיווק למכירה

שיווק הוא תהליך ארוך סזיפי שדורש התמדה השקעה (גם כסף) וסבלנות. מטרת הפעולות השיווקיות היא לייצר מודעות אצל לקוחות פוטנציאלים שאתה קיים, ולהיאם לכדי כך שכאשר הם רוצים בעיסוי הם יזכרו אותך, יוכלו למצוא אותך ואף "יקנו" את שרותך.
מכיוון שכך קשה מאוד למדוד את השיווק, אך ברור שאי אפשר בלעדיו.
מי שרואה א הפעילות השיווקית הם הלקוחות, לכן חשוב כל הזמן שאתה תחשוב איך אתה נתפס אצל אצליהם, כפי שציינת השוק צפוף ואתה צריך לייצר בידול, באתר הגדרת עצמך כמעסה ורפסולוג בכיר, להערכתי הכינוי שבחרת להשתמש פה בפורום הוא הרבה יותר טוב, הייתי מציעה שזו תהיה גם הכותרת של האתר ושל העסק, קל הרבה יותר לזכור "איש של מגע" מאשר רפלקסולוג בכיר.
למושג איש של מגע אפשר להתיחס, אםשר לדמיין מה השרות ואף לייצר רגש לנושא, רפלקסולוג בכיר זה היה אולי כינוי טוב אם זה מה שאנשים היו מחפשים, אבל כפי שכתב אחד הלקוחות שלך, הוא מגיע מירושלים בגלל החוויה ואל בגלל שאתה רפלקסולוג בכיר.

אם זה הוא הכיוון, אתה צריך להתחיל להפיץ את המסר, בדף האוהדים הייתי מציעה לפרסם פוסטים שקשורים לנושא של מגע, והחשיבות שלו, סרטונים שקשורים למגע ועוד ( לא רק מסאז'ים). אני בהחלט מציעה לשקול "לרכוש" אוהדים, כך שכאשר אנשים יכנסו לדף האוהדים הם יראו כמות גדולה... לאנשים יש נטיה להצטרף ל"קומונות" גדולות, זה מרגיש להם בטוח יותר. לגבי הדיוור הוא צריך להעשות על בסיס חודשי מעבר לנושא היומהולדת, להעביר כתבות בנושא מסאז'ים, תמונות, רעיונות, מבצעים ועדכונים כללים. שמירה על קשר עם הלקוחות הוא חשוב מאוד. ולגבי אתרי הקופונים, כפי שצינתי, אל תסתכל על זה ככלי מכירתי כאם כלי פרסומי, החשיפה שתקבל היא גבוהה ביותר וכם אנשים ישמעו עליך ( מניסיון הקופונים עדיין עובדים ומצליחים למכור :) ).
לגבי הקישור הממומן, שוב, לא חשוב שאנשים לא לוחצים ( למרות שגולשים כן לוחצים על הקישור ) עצם העובדה שתמצא בדף הראשון אנשים יחשפו למותג "איש של מגע" כך שאתה מקבל פרסום.

אם אתה מעוניין במכירה מיידית, הייתי מציעה לבחון שיתופי פעולה, עם נותני שרות אחרים, בתי מלון, מועדוני כושר, אתרי קאנטרי ועוד.

בכל מקרה, שיווק עולה כסף, וכאשר ניגשים אליו חשוב להסתכל בעיניים של הלקוחות ולא בעיניים שלך והאמונות שלך לגבי נושאים אלו.
מקווה שעזרתי
 

hila218

New member
שלום לפורום המקסים,


קודם כל רציתי לציין שזהו פורום מאוד נחוץ ותבוא הברכה על הקמתו.
אני הילה ואני נטורופתית (תזונאית) אני עובדת כשכירה 7 שעות ביום ויש לי שני ילדים יחסית קטנים. לאחרונה הגעתי לתובנה שאני רוצה לעבוד גם פרטי ועל כן עשיתי מספר צעדים ובניהם:
התחלתי תהליך אימון אישי- אני מרגישה שהתהליך נתן לי המון מבחינת הגעה להחלטות, הבנה מי אני ומה אני רוצה ועוד המון...אך מבחינת שיווק ומכירות תכלס אני קצת אבודה. אני כותבת מאמרים ללא תשלום באתר כלשהו עם בערך 4500 הקלקות ביום, אני כותבת בלוג שבו אני באמת מצליחה להביא הרבה תכנים שקשורים למקצוע ולבטא את הכתיבה שלי...
יש לי ניסיון במקצוע של 5 שנות עבודה כאן בחברה (אני עובדת כאן כתזונאית) וגם עוד שנתיים במרפאה לרפואה המלימה באסף הרופא.

קראתי מה שכתבת על ההבדל בין מכירה לבין שיווק, שאלתי היא:
מהו הצעד הבא מבחינה שיווקית?
מהו הצעד הבא מבחינה מכירתית? אני לא מחפשת שיפנו אלי המון אבל אני ממש מחכה שכבר יפנו. אפילו בודדים.
אגב, את מוזמנת להיכנס לבלוג שלי בחתימה ולהתרשם.

בתודה ובברכה, הילה
 

Alexsushi

New member
עצות לפתיחת עסק עצמאי

היי הילה, תודה רבה על הברכות ועל השאלה המאוד רלוונטית.
אז אתחיל מהשאלות היות כלליות ואז אתן מענה ספציפי.
שיווק ( אם אני אתן את ההגדרה המקצועית) הוא "תהליך ניהולי באמצעותו משיגים פרטים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים ע"י יצירה, הצעה ועסקאות חליפין של מוצרים בעלי ערך" תכלס, זה כל הפעולות שאת עושה על מנת לשרת ולתת מענה לצרכים והרצונות של הלקוחות שלך ( או אלו שאמורים להיות). שזה אומר שאת צריכה קודם להחליט מי אלו הלקוחות שלך, לאפיין מה מעניין אותם, מה התפישות והעמדות שלהם, מה הרצונו והצרכים שלהם, לאחר מיכן את צריכה לדעת איפה הם נמצאים ואיפה הם מחפשים את המענה לצרכים שלהם, בנוסף לכך את צריכה לדעת מה המסר שיתפוס אותם וישכנע אותם, ולבסוף את צריכה לדעת איפה לשים את המסר הזה.
לדוגמא: - לגבי הלקוחות, אלו כנראה יהיו לקוחות באזור מגורייך ( תגידירי את הרדיוס
), את טווח הגילאים, רמת ההשכלה ורמת ההכנסה. אני מניחה שלאחר הגדרות אלו תיווצר לך אוכלוסיה דיי הומוגנית, לאחר מיכן תנסי להבין ( אולי מניסיון ושאלות של לקוחות) מה הרצונות והצרכים שלהם. לצורך העניין יכול להיות שאנשים אלו מחפשים טיפולים אלטרנטיביים לבעיות מסוימות, בנוסף את צריכה לבדוק איפה הם קוראים או מחפשים מידע על שרותים מעיין אלו, אם אינטרנט אז איפה באינטרנט, אולי בחוגים חברתיים, אולי במקומות כמו מתנ"ס או מועדונים כאלו ואחרים, טלוויזה/רדיו או מחברים. ולבסוף נשאר להגדיר את המסר, אני מניח שיש עוד מטפלים כאלו ואחרים תנסי לחשוב למה דווקא את ולמה שיגיעו דווקא אליך. ( מחיר הוגן, טיפול ארוך, מחויבות לתוצאות ועוד...)

לגבי האימון והדרך שאת עושה, הייתי ממליצה לך לקחת גם אימון עסקי, אימון אישי יכין אותך ברמה האישית למהלך אבל מוכנות ברמה האישית לא מספיקה אלה גם ברמה המקצועית, המעבר מלהיות שכיר לעצמאי הוא מאוד חד ולא כולם מסוגלים לעשות אותו, לך זה אמור להיות קל יותר מכיוון שאת עושה את זה בנוסף.

לגבי כתיבת המאמרים והצעדים מהבחינה השיווקית, אז קשה לי להגיד לך ממה שתארת בהודעה, ברמת העקרון הכל צריך לשרת מטרה מסוימת וזה להביא אותך למודעות של הלקוחות הפוטנציאלים שלך עם המסר שיעשה את העבודה.
לרב כותבים מאמרים על מנת לקדם אתר במנוע החיפוש של גוגל, אבל גם אז צריך לדעת לעשות את זה ומאמרים שלא כתובים באופטימיזציה נכונה לא יעשו את העבודה.

ולבסוף לגבי המכירה, המכירה מתחילה כאשר את תקבלי לידים, ז"א אנשים יפנו אליך, וגם מכירה זו סוג של אומנות עם המון ידע מקצועי. יש אנשים שיש להם את זה, יכול להיות שאת אחת כזו, אם לא, אז שוב כפי שציינתי, אימון עסקי יכול לתת מענה לנושא.

בכל מקרה, שיהיה המון בהצלחה, ואם את צריכה עוד עזרה אשמח להיות פה עבורך
 

TrophySoft

New member
האתר שלך לעולם לא יעלה בגוגל

רוצה לראות איך גוגל רואה את האתר שלך? הנה:


object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,28,0" width="100%" height="600"
param name="movie" value="homenew.swf"
param name="quality" value="high"
param name="SCALE" value="exactfit"
embed src="homenew.swf" width="100%" height="600" quality="high" pluginspage="http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" scale="exact fit"


זה הטקסט המדוייק שגוגל רואה באתר שלך. שום דבר מהתוכן האמיתי באתר אינו חשוף לגוגל ולעולם לא יגיעו אליו דרך גוגל (עם אתרי פלאש בלועזית גוגל עוד מסתדר באופן חלקי ובקושי, בעברית בכלל לא).

בניית אתר בפלאש היא טעות חמורה. אף בונה אתרים רציני לא יעז לעשות זאת היום. אם אתה רוצה שימצאו אותך - אתה חייב לבנות את האתר מהתחלה בטכנולוגיה שגוגל יכול לסרוק.
 
למעלה