מרווחים בחיים
ישנם מרווחים שחוזרים על עצמן לפי דפוס הפעולה הפנימי וזה בא לביטוי במצבים של ערכי שינויי מודעות בתוך סיטואציות , דהיינו ההכרה חוזרת על תבניות בסיטואציות דומות
של שינויי מודעות .
דהיינו אנו חוזרים על דפוס פנימי של הכרה ושינויי מודעות בפריסות חדשות של סיטואציות
כאשר הכוח המניע הפנימי לא מודע הוא רק פועל ,
ואילו החוכמה והבינה מתגלים לאור הפנימי המתפלג כהכרה ושינויי מודעות בסיטאציה ובסיטואציות שונות , ואז מהי הקומה הפנימית וחוסנה , בהתקלות בסיטואציה חדשה
ועד כמה אנו פה ועכשיו עם הכוח המניע הלא מודע ועד כמה הוא מודע להליכי ההכרה ושינויי המודעות מסיטואציה בסיסית המגדירה יחסי סיטואציות אחירות ,
ומשם לדפוס פעולה וגישה לפתירת בעיות , ועד כמה סבלנות וסובלנות יש לנו בהתאם למאגרי החוויה המתפלגת המשתנה ועד כמה רזרוות או הפנמת גישה סובלנית יש לנו,
ומכאן לראיה של בעל ואשה ,
בעלה = בל +עה , עה- עולם שינויי המודעות , בל= האות הראשונה והאחרונה בתורה
דהיינו מכלול התוכן הפנימי , הבא לביטוי ז-כמרחב כ- הכוונה שנתכוונה ונשכחה , ר - היורדת כלפי היש =זכר . ואזי אם הוא מתגבר -ג - בחלק הבר - הוא גם גבר .
דהיינו הדפוס הפנימי של התורה החוזר כערך המבט הפנימי ההכרתי לעומת שינויי המודעות בסיטואציות , הוא ערך בעלה .
דהיינו אותו דפוס של מרווחים +כוח מניע .
ואזי הדפוס הזה גם קייים אצל נקבה מהעם , דהיינו היא נותנת את הערך הנקוב בשינויי המודעות , דהיינו מה ראלי ותכלס מיתוך סך שינויי המודעות לעומת ההכרה ,
והסיטואציות , אולם מיתוך היבט מאורי האש ושינויי המודעות לאור השפעת המאור אש הבא מאביה ובעלה לשון אשה , וצריך לשכנע את הזכר הגברי להיות גם איש ,
שישוטט עם האשה במאורי האש ושינויי המודעות , דהיינו איש ואשה .
ואז קצת לכל חלק של איש זכר (בחור) גבר בעלה כמרחב מתגבר קיים =זוג .
ומכאן המילה זוגיות מרחב לחיבורי חלקיו וחלקיה , נקבה עלמא נערה (בחורה ) אשה
וזה לאור המרווחים ,
דורש תובנה וחוכמה לחיבור אלה לזוגיות שלימה ,
ואזי במרווחים צצים להם בסוף ילדים ,
ואז מנגנון הפריה ורביה הוא כך גם אם זה ללא ילדים , לגבי כל עניין .
דוד
ישנם מרווחים שחוזרים על עצמן לפי דפוס הפעולה הפנימי וזה בא לביטוי במצבים של ערכי שינויי מודעות בתוך סיטואציות , דהיינו ההכרה חוזרת על תבניות בסיטואציות דומות
של שינויי מודעות .
דהיינו אנו חוזרים על דפוס פנימי של הכרה ושינויי מודעות בפריסות חדשות של סיטואציות
כאשר הכוח המניע הפנימי לא מודע הוא רק פועל ,
ואילו החוכמה והבינה מתגלים לאור הפנימי המתפלג כהכרה ושינויי מודעות בסיטאציה ובסיטואציות שונות , ואז מהי הקומה הפנימית וחוסנה , בהתקלות בסיטואציה חדשה
ועד כמה אנו פה ועכשיו עם הכוח המניע הלא מודע ועד כמה הוא מודע להליכי ההכרה ושינויי המודעות מסיטואציה בסיסית המגדירה יחסי סיטואציות אחירות ,
ומשם לדפוס פעולה וגישה לפתירת בעיות , ועד כמה סבלנות וסובלנות יש לנו בהתאם למאגרי החוויה המתפלגת המשתנה ועד כמה רזרוות או הפנמת גישה סובלנית יש לנו,
ומכאן לראיה של בעל ואשה ,
בעלה = בל +עה , עה- עולם שינויי המודעות , בל= האות הראשונה והאחרונה בתורה
דהיינו מכלול התוכן הפנימי , הבא לביטוי ז-כמרחב כ- הכוונה שנתכוונה ונשכחה , ר - היורדת כלפי היש =זכר . ואזי אם הוא מתגבר -ג - בחלק הבר - הוא גם גבר .
דהיינו הדפוס הפנימי של התורה החוזר כערך המבט הפנימי ההכרתי לעומת שינויי המודעות בסיטואציות , הוא ערך בעלה .
דהיינו אותו דפוס של מרווחים +כוח מניע .
ואזי הדפוס הזה גם קייים אצל נקבה מהעם , דהיינו היא נותנת את הערך הנקוב בשינויי המודעות , דהיינו מה ראלי ותכלס מיתוך סך שינויי המודעות לעומת ההכרה ,
והסיטואציות , אולם מיתוך היבט מאורי האש ושינויי המודעות לאור השפעת המאור אש הבא מאביה ובעלה לשון אשה , וצריך לשכנע את הזכר הגברי להיות גם איש ,
שישוטט עם האשה במאורי האש ושינויי המודעות , דהיינו איש ואשה .
ואז קצת לכל חלק של איש זכר (בחור) גבר בעלה כמרחב מתגבר קיים =זוג .
ומכאן המילה זוגיות מרחב לחיבורי חלקיו וחלקיה , נקבה עלמא נערה (בחורה ) אשה
וזה לאור המרווחים ,
דורש תובנה וחוכמה לחיבור אלה לזוגיות שלימה ,
ואזי במרווחים צצים להם בסוף ילדים ,
ואז מנגנון הפריה ורביה הוא כך גם אם זה ללא ילדים , לגבי כל עניין .
דוד