מרוצי השבוע: בינקבנק, יוטה, בורגוס

מרוצי השבוע: בינקבנק, יוטה, בורגוס

שלושה מרוצי קטעים:
בינק בנק טור, 7 קטעים בבלגיה והולנד. בדרך כלל מספק סחורה של קטעים מרתקים. פחות בקטעים הראשונים ויותר בקטעים האחרונים.
שידור חי של קטע 1 מ-16:00 עד 18:00 ביורוספורט
טור יוטה, 6 קטעים בארה"ב, שידור חי של קטע 1 היום מ-22:30 ביורוספורט. האקדמי משתתפים. לידר - בן הרמנס, ישראלי - גיא ניב.
טור בורגוס, 5 קטעים בצפון ספרד. אין שידורים ביורוספורט. האקדמי משתתפים. ישראלי - רועי גולדשטיין.
 
ניצחון לבן הרמנס מהאקדמי בקטע יוקרתי בטור יוטה

העלייה בסיום הקטע ל-powder mountain היא של כ-12 ק"מ בשיפוע ממוצע של 10%, עד לגובה של 2,700 מטר. בן הרמנס ניצח בפער של 20 שניות מהרוכב שסיים שני ועבר להוליך בדרוג הכללי במרוץ.
בנורבגיה מתחיל היום הארקטיק טור, בהשתתפות האקדמי. שידורים ביורוספורט אחרי בינקבנק טור. היום ב-18:00. היום בטור בינקבנק קטע של 96 ק"מ בלבד שמתחיל ומסתיים באופליז שבארדנים, שידועה מתחרויות סבב הגביע העולמי באופני הרים. קטע עתיר גבעות ויחד עם המסלול הקצר מבטיח הרבה אקשן.
 

quant1

New member
קטע 3: 5 עליות עם הפרש גובה מעט קטן מברעם (אליפות ישראל)

אחרי אליפות ישראל עלתה פה בפורום שאלה האם מסלול שכולל 5 עליות בקטגוריה 3, אבל אף עליה גדולה יותר, נחשב ברמה הגבוהה ביותר מסלול שנותן עדיפות למטפסים חזקים.

אז על פי בן הרמנס: טוב שהקבוצה מגיעה לקטע כזה עם מטפסים טובים.
 

quant1

New member
היום סיום בטיפוס של ~1000מ ל Empire Pass. הרמנס מוביל ב46 שנ

היום שלב אחרון - 128קמ שכוללים עליה בקטגוריה 2 באמצע המסלול וסיום בטיפוס של קצת מעל ל 1000מ' ל Empire Pass.
בן הרמנס מגיע לשלב הזה עם החולצה הצהובה ויתרון של 46 שניות ו דקה ועשר שניות על הרוכבים שמדורגים כרגע במקום ה 2 ו ה 3.

 

natyh

New member
באמת אורי

זה כל מה שיש לך לכתוב על מירוץ הקטעים המרשים הזה בקסטיליה ליאון ,שם הנפה ,אשר בירתה היא בורגוס ,שבמקרה אי לא היא גם העיר הקרה ביותר בספרד....
עד כדי כך קרה שבגובה 900 מטר בלבד בסביבתה
בכפר מקורי בשם זלואנדו חצי קילומטר מהכפר נכון יותר לומר , ניתן כמעט כל שנה למצוא אזור מושלג
באורך של קרןב לשישה קילומטרים ממש כמו בצפון הרחוק ,אזור סקנדינביה קנדה בחורף.
רק ששם מדובר על מאות קילומטרים ממקום יישוב וכאן חצי בלבד...
בנוסף לאזור הכפרי ההררי הזה , קסטיליה ליאון יושבת על דרך הצליינים הספרדית לסנטייגו דה קומפוסטולה אליה מגיעים עשרות אלפי הלכים בשנה לצורך הגעה לכנסייה בסוף המסלול ,כנסיה עשירה מאד שהיא כמובן עומדת במימון מאחורי המירוץ הזה .
ועוד לא אמרתי מילה אחת על רמת המירוץ מבחינת המתחרים ,לא אמרתי כלום על הבריחה המרשימה של האוסטרי את העולם לשעה הרוכב באקדמי שיצא לבריחה כבר בתחילת הקטע ונתפס רק קמ ושבע מאות מטרים לסיום ,ולא אמרתי אפילו מילה אחת על מנצח הקטע האחרון בספרינט סיום מול וולורדה , איבן סוסה מסקאי לא סובל את השם החדש...
שניצח גם בקטע אתמול למיטב זכרוני.
פעם אודי לפני כמה שנים ,כתבת הרבה יותר ברצינות.
סימן שצריך להקים במה חדשה לכתיבה על אופני כביש ,במה המנוהלת בצורה המכבדת את הספורט הזה .
לא כפי שהפורום הזה מתנהל.
 

quant1

New member
ימי הזהב של הפורומים ברשת, לפני תקופת הסמארטפונים, לא יחזרו

נתי, זה לא קל ליצור פורום בעברית ברמת התוכן שאתה רוצה.
הרי קהילת חובבי רכיבת הכביש בישראל היא קטנה.
ומבחינת תשתיות המחשוב - לא קל למצוא, ולא קל להקים תשתית שתעבוד טוב עם סמארטפונים. לדעתי, הסיבה העיקרית בגללה אנשים עזבו גם את הפלטפורמה הותיקה של תפוז, וגם את גרופי, היא בגלל שהם עובדים פחות טוב על סמארטפונים. זו אחת הסיבות העיקריות בגללן אנשים עברו לפייסבוק.
ולפייסבוק יש את החסרונות שלה, כמו פגיעה בפרטיות, ומבנה פורומים שפחות טוב לדעתי עבור דיונים.
אז אם תעמיס על המגבלות האלה גם עוד פוליטיקה בין החברים, התוצאה היא שלא יהיה פורום כמו שאתה רוצה, וזהו.

ובכל מקרה אני לא מאמין שאפשר לחזור לימי הזהב של הפורומים ברשת, לפני תקופת הסמארטפונים.
אבל כדי שיהיה משהו, לפחות קצת, אז חובבי רכיבת כביש שיש להם את הידע (לי אין), ואת הרצון לתרום לקהילה, וטיפה זמן לתרום, צריכים לתרום, בלי פוליטיקה. כי אחרת לא יהיה.
 

ItsikH

Member
לצערי או לשמחתי, זמינותי לפורום נמוכה, כי אני משתתף במחזמר
תובעני למדי, לא הספקתי לבחון לעומקו את הטור של בורגוס. הצצתי מעט עכשיו, בדיעבד, רוב השלבים עוברים במקומות שלא הכרתי, גם אם את הסביבה אני מכיר היטב. שני שלבים מעניינים היו 3 ו-5, ב-3 הסיום טיפס מאספינוסה דה לוס מונטרוס הנצחית [אין כמעט תחרות באזור שלא עוברת בה, כי היא המוצא ל-3 ממעברי ההרים של מונטניה אוריינטל], לכיוון פוארטו דה לה סיה, אבל במקום לסיים במעבר ההרים עצמו, פנו לפסגה גבוהה הרבה יותר בקרבתו, ראיתי אותה מהכביש.
ב-5 חציתי את ALTO DEL COLLADO DE VILVIESTRE בכיוון ההפוך ב-2007, והסיום אף הוא בעליה מוכרת [שלא טיפסתי לשיאה, אלא רק בכיוון ההפוך לפוארטו דה נאילה, 1400מ, ממנו יוצא הכביש הלאה ללגונס דה נאילה ב1872מ].
מעניין שלמעט שתי פסגות הסיום האלו, המסלול היה מתון למדי, כמה עליות קט3 בלבד. יש הרבה יותר פסגות שניתן היה לשלב במחוז בורגוס וסביבתו.
אשתדל בסופ"ש לתת קדימון לוואלטה, אבל גם שם הרבה מהקטעים איני מכיר.
 

ItsikH

Member
זו לא הסיבה העיקרית, הנדידה לפייסבוק קדמה לסמארטפונים אך
הם בהחלט הפכו את הסחף למפולת. ד"א זה נכון גם לפורומי אופניים זרים באנגלית בהם השתתפתי
 

urias1

New member
באמת נתי

למה שלא תיקח יוזמה בעצמך במקום לבקר את מי שכבר עושה. ואגב רוב המידע (המעניין) שאתה מספק נוגע יותר לפורום תיירות מאשר לאופניים.
ובהזדמנות זאת כל הכבוד למי שכן משתף אותנו בידע ובמידע על עולם התחרויות.

בהצלחה
 

natyh

New member
הודעתי מזמן .

למה הפסקתי לכתוב כאן.
אורי במקום לבקר ממליץ לך ללכת להודעות שלי בשנת 2004 על מירוצי כביש בספרד ,וללמוד איך מסקרים מירוצים .
ואז לרדת על הברכיים להשתחוות ולבקש מחילה
כי התרומה היחידה שראיתי ממך עד עכשיו לפורום
היא קישורים לכתבות בינוניות מינוס חיצוניות .
אף פעם לא ראיתי ממך שום דבר מעבר .
ואני לא כמוך עומד לכתוב ולשאול למה שלא תקום ותעשה ,כי אני מבין שאין לך שום רצון לעשות.
המקסימום שלך הוא לקשר למישהו אחר...
בענין תיירות אודי, התיירות היא המנוע של המירוצים הללו ,אין כל סיבה אחרת ,ולא מממן אחר.
המירוצים הללו מכניסים כסף .
ולכן מתקיימים ,אם מירוץ.עובר ליד לורדס שזו נתיבות הצרפתית, עירו של הבבא סאלי הצרפתי
אז המירוץ.יגיע לכנסיה ...
הכומר יעלה לנשק את המנצח ...עם נערות הפודיום ...
ממש כפי שהשייכים באמירויות במירוצימהכביש שלהם עולים לפודיום כדי לנשק את המנצח ולשחק לו בענבים ...מאחר וזו קבוצתו הקודמת של דן מרטין ... אולי זו הסיבה שהביאה אותו אלינו ...
תרצה או לא אודי ככה הם המירוצים, ולכן יש סיבה טובה מאד לתאר את המסלולים.
 
היום קטע אחרון בטור בינקבנק עם המור של הרונדה ון פלנדרן

178 ק"מ של מרוץ עתיר מעלות קצרים שחלקם מרוצפים. הסיום ב"קיר" המפורסם של הרונדה של פלנדריה. רוח משמעותית של 20 קמ"ש ומעלה. תהיינה כנראה הרבה התקפות ושווה לצפות היום בין 4 ל-6 בשידור החי ביורוספורט.
 
למעלה