מרוצי חודש יוני

ביום ראשון 5 ביוני יחל מרוץ הדופינה ליברה. עד אז יש מספר מרוצים חד יומיים. היום ישודר ביורוספורט בשידור חי, בין השעות 15:00-17:00, מרוץ מרקנטור קלאסיק המתקיים באלפים הימיים שמצפון לעיר ניס. המרוץ של 168 ק"מ כולל שלוש עליות גדולות, המסיימת היא של כ-12 ק"מ בשיפוע ממוצע של כ-7%.
לפני שנה ניצח במרוץ גיום מרטן מקופידיס.
ישראל פרמייר טק שולחת קבוצה מעניינת: כוללת את כריס וודס ויקוב פוגלסן שהם חלק מהמועמדים לניצחון, את עומר גולדשטיין ואת כריס פרום. בהצלחה לקבוצה. אחרי הג'ירו המאוד מאכזב, הם צריכים להביא הישגים כלשהם.
 
ביום ראשון 5 ביוני יחל מרוץ הדופינה ליברה. עד אז יש מספר מרוצים חד יומיים. היום ישודר ביורוספורט בשידור חי, בין השעות 15:00-17:00, מרוץ מרקנטור קלאסיק המתקיים באלפים הימיים שמצפון לעיר ניס. המרוץ של 168 ק"מ כולל שלוש עליות גדולות, המסיימת היא של כ-12 ק"מ בשיפוע ממוצע של כ-7%.
לפני שנה ניצח במרוץ גיום מרטן מקופידיס.
ישראל פרמייר טק שולחת קבוצה מעניינת: כוללת את כריס וודס ויקוב פוגלסן שהם חלק מהמועמדים לניצחון, את עומר גולדשטיין ואת כריס פרום. בהצלחה לקבוצה. אחרי הג'ירו המאוד מאכזב, הם צריכים להביא הישגים כלשהם.
הישג גדול לישראל פרמיירטק. ניצחון של פוגלסן מקום שני מייקל וודס (ולא כריס כפי שכתבתי בטעות). עבודה מושלמת של הצמד הזה. מרוץ מצוין גם לכריס פרום שהגיע במרוץ קשה (סיימו 63 רוכבים מתוך בערך מספר כפול שזינק) למקום ה-11 בפיגור של פחות מ-4 דקות מהמנצח. נכון שפרום לא עבד כלל כפועל, בזמן ששאר רוכבי הקבוצה, להוציא את המובילים, עבדו הרבה זמן בראש הדבוקה, אבל הוא היה בדבוקה המצומצמת שהחלה את הטיפוס האחרון, נשר בשליש הראשון של העליה אך המשיך בקצב טוב יחסית וחלף על פני רוכבים שנשרו מאוחר יותר. הביא גם 15 נק' UCI בנוסף ל-210 שצברו שני הראשונים וזה לא פחות חשוב לקבוצה.
 

elsanto

Member
לכריס פרום יש כוח רצון מדהים , למרות שאיני מחסידיו אי אפשר שלא להעריך את המחויבות והמקצוענות שלו .
העובדה שהוא בכלל התעקש להמשיך לרכב היא כשלעצמה מדהימה.
האיש הזה כבר חזר מהכפור (מושג מי שמכיר מכיר ) פעם אחת בגירט ירושליים אותו ניצח נגד כל הסיכויים בעזזרת תמימותו של דומולאן ותחמנותו
של טיבו פינו .
השיפור המדובר מעניין צאד.
ובעניין הניצחון של פוכלסנג זו חדשה מצוינת .
 
בייבי ג'ירו - היום היה הקטע השלישי של הג'ירו לרוכבים עד גיל 23. קטע רצחני עם חמישה טיפוסים ועלייה מצטברת של מעל ל-5,000 מטר בדולומיטים בקטע של 183 ק"מ.
ניצח לאו הייטר בן ה-20 - אח של אית'ן הייטר, בפער של 5 דקות מהמקום השני. מייסון הולימן מישראל סייקלינג אקדמי הגיע במקום ה-12 בפיגור של 7:29 דקות. נדב רייסברג ועידו גולדשטיין הגיעו במקום 64-65 בפיגור של 34 דקות שזה לא רע לעומת האחרונים שהגיעו בפער של 1:04 שעות.
 

elsanto

Member
טור דה סוויס הולך ומתברר כ טור האלמונים .
מוביל כעת רוכב בריטי שאיני מצליח לזכור ...
נגיד סטפן וויליאמס השם אומר משהו למישהו ?
היום ניצח מהבריחה נורווגי מהקבוצה הצרפתית סבוייה dsm .
לא מצליח לבטא את השם ...
מה יקרה מחר ?
התשובה היא מסתבר כי לספורט יש עומק ברמה מרשימה .
 

elsanto

Member
סוף סוף ניצחון !
אחרי תקופה ארוכה לאחריה בורה ויתרה על שירותיו והחליטה לשנות.כיוון פיטר סאגאן סוף סוף חוזר לנצח .
 

elsanto

Member
קטע 4 קבוצת סילבן המוכרת גם כפרמייר טק מצליחה לקושש ניצחון בספרינט :
דריל אימפיי !
הוא לא מפתיע, הניצחןן במסגרת הקבוצה ועוד בספרינט
לאחר הטיפוס התלול מצביע על עבודה קבוצתית טובה ,כן זו הפתעה רבתי ! ...
 
אכן, ניצחון יפה מאוד לאימפי. ניצח בספרינט את מתיוס. מראה שנמצא בכושר טוב וכנראה יוכנס לקבוצת הטור.
לעומת זאת מייקל וודס גילה כושר גרוע במרוץ חד יומי במון ונטו לפני יומיים כשהגיע בפיגור גדול אחרי המנצח, רובן גררו מקבוצת EF. גיא ניב השיג שם תוצאה מעולה של מקום 14 (ראשון מרוכבי IPT) ו-5 נק' UCI. וודס הגיע מקום 37. אם לא הייתה בעיה מיוחדת לוודס, אז זו תוצאה שמראה שהוא לא בכושר שהוא אמור להיות בו.

אתמול התחיל טור סלובניה, שידורים ביורוספורט. משתתפות 4 קבוצות וורלד טור ואלפסין שהיא ברמת וורלד טור. למעשה המרוץ הוא בין שתי הקבוצות המפרציות ששלחו סגלים חזקים ביותר: האמירויות עם טדיי פוגצ'ר ובחריין עם מטיי מוחוריץ'. אתמול פוגצ'ר נתן הצגה כשתקף בעליה 60 ק"מ מהסיום. הצליחו להחזיק איתו רק בן קבוצתו הפולני הוותיק, רפאל מייקה ודומן נובאק הסלובני מקבוצת בחריין. מייקה ופוגצ'ר עשו נג"ש של שניים בעליות ובירידות עד הסיום כשנובאק מצליח להצמד אליהם. בסיום מייקה תקף וניצח בקטע כשנובאק ופוגצ'ר מגיעים 2 שניות אחריו ודבוקה מצומצמת של 18 רוכבים מגיעה 48 שניות אחרי המנצח.
זהו מרוץ ראשון שבו מראה פוגצ'ר את פניו בחודשיים האחרונים. ההצגה שנתן אתמול מכינה אותנו ללא ספק ל"התנגשות הטיטאנים" הסלובנים בטור. פוגצ'ר מול רוגליץ'. לא יודע אם מישהו אחר יוכל להפריע להם.
 

elsanto

Member
ובכן דזוו. הווי אומר את הסרט כבר ראיתי :
בפעם האחרונה בה כמות רוכבים נטשה מירוץ הדבר קרה לאחר נצחונו של הולנדי מסויים בקטע ראשון בטור האמירויות...
הכוויתים לא אהבו והבה במפתיע למחרת קבוצת אלפסין פניקס נשלחה הביתה...ובכן שרשה לה פאם...
אני משוכנע כי פוגלסנג יכול לנצח בטור השוויצרי גם בלי שסילבן חס וחלילה יקנה את המירוץ...
יקנה מה פתאום....
רגע תומאס עוד במירוץ....טוב נחכה ונראה ....
 
ניצחון יפה מאוד למייקל וודס בקטע עם סיום בפסגה בלה רוט דה סוד ששינה את שמו ללה רוט אוקסיטניה. וודס ממוקם גם במקום ראשון בדרוג הכללי וינסה לשמור על מקומו בקטע המישורי והאחרון היום. היכולת שלו היא תשובה למה שכתבתי כאן שהכושר שהפגין במון ונטו הוא חלש ולא מתאים לטור. לפחות מול נאירו קינטנה שהגיע אחריו אתמול בדקה וחצי פער יש לו כושר מספיק.
 

elsanto

Member
מירוץ בו וחורדה ניצח פעמיים ברציפות לאחר חזרתו מהפציעה .
מירוץ שסימן את היורש בפעם השלישית בה ולוורדה התחרה בו יצח קטע ראשון ובקטע השני 5 מטרים לפני קו סיום בעליה בסםרינט סיום מהסוג שולוורדה אוהב ולוורדה עדיין הוביל ואז הגיע משום מקום ... ועקף אותו ...
בקטע הבא ולוורדה שאיבד ביטחון לחלוטין לא נראה אפילו בחבורת החוד.
ומי אשם בכל זה ?
פבלו לאסטראס שהחזיר את מארק סולאר מבריחה בקטע
בולטה בו היה בודאות מנצח
ואיפשר לפוג הזה לנצח ולתפוס ביטחון !
ביטחון זה הכל בספורט קבוצתי !
אותו פוג לאחר שהביס את ולוורדה ברוט אקסטיניייה
המשיך וניצח גם בטור .
 

elsanto

Member
תקמיר הקטע בו וודסניצח בינתיים בקטע 4 וודס שמר על
מיקומו .
למיטב זכרוני זהו מירוץ ארבעה קטעים בלבד .
 

elsanto

Member
מיקומי הקטע השלישי
וודס ראשון
5:23 ומשהו
חזוס הרדה שני 1:12
אלחנדרו ולוורדה שלישי 1:12
קרלוס רודריגז ונאירו קינטנה
4 5 עם 1:35
 

elsanto

Member
קצת טעיתי ..
קרלוס רודריגז 2 עם 1:11
נאירו קינטנה רק מקום 8 .
ראו רשימת מיקומים בקישור .
לא הצלחתי להוריד לכאן .
 
אליפות צרפת באופני כביש - מרוץ הכביש גברים. היום ביורוספורט מ-15:15 ועד 18:00 שידור חי של אליפות צרפת - מרוץ כביש גברים. המרוץ מתקיים באזור שולה (cholet) שבמערב צרפת. אתמול התקיים מרוץ הנשים (המנצחת אודרי קורדון רגו מקבוצת ורק סגפרדו) וניתן היה לעמוד ממנו על אופי המסלול. מסלול היקפי של כ-20 ק"מ שמסתיים במרכז העיר שיש בה כ-54 אלף תושבים. המסלול כולל מספר עליות אך הן לא נראות קשות או ארוכות במיוחד, כך שזה מסלול לרוכבי מרוצים חד-יומיים קלאסיים.
המרוצים החד-יומיים בצרפת מתבטאים ביריבות חזקה בין הקבוצות ובמרוצים אקטיביים מלאי התקפות חוזרות ונשנות. אין שם דבר כזה דבוקה ישנונית שרוכבת לרוחב הכביש.
קבוצות צרפתיות בוורלד-טור: קופידיס, גרופמה, AG2R. שלוש קבוצות פרו: B&B הוטלס, ארקאה סמסיק וטוטאל אנרז'י. ועוד 6 קבוצות קונטיננטליות. כמו כן קבוצות כמו קוויקסטפ עם סנשל, קווניה ואלאפיליפ וקבוצות נוספות: טרק-סגפרדו ו-DSM. לישראל פרמיירטק יש רוכב אחד צרפתי - רודי ברבייה, אם הוא משתתף. בתור ספרינטר די כבד, הוא יתקשה עם סוג מרוץ כזה. אם בכל זאת יתנקז לספרינט רב משתתפים בסיום, בהובלת גרופמה עבור ארנו דמאר - אז יש לו סיכוי קלוש.
בכל מקרה, כדאי לצפות במרוץ ולו רק בגלל האווירה של המרוץ האקטיבי לעיני אלפי צופים מריעים. הלוואי עלינו ...
 
נערך לאחרונה ב:
אליפות צרפת - 240 ק"מ, המרוץ היה פחות מעניין כיוון שרובו נשלט על ידי סיטואציה שבה הייתה קבוצת בריחה של כ-15 רוכבים שנשרו לאט לאט מהבריחה ודבוקה שהובלה על ידי גרופמה וגם היא הצטמצמה לאורך המרוץ. בסיום נותרו חמישה בבריחה: שניים מקופידיס שאחד מהם בנז'מן תומא, הקריב את עצמו ונתן משיכה ארוכה שאיפשרה להם להמצא במרחק בטוח מהדבוקה. בן קבוצתו אקסל זינגל נכשל בספרינט מול פלוריאן סנשל מקוויקסטפ-אלפא ויניל שניצח (שני אנטוני טורגיס מטוטאל אנרז'י, ורביעי וורן ברגיל מארקאה סמסיק). הדבוקה בהובלת ארנו דמאר הגיעה 6 שניות אחרי המנצח סנשל, שלא ילבש בגאווה את חולצת הטריקולור בטור דה פראנס, כיוון שאינו בסגל הקבוצה למרוץ.
אליפות בריטניה - נערכה בתנאי רוח קשים. ראיתי את 20 הק"מ האחרונים. קבוצה של 6 רוכבים רדפה אחרי 5 רוכבים בחוד. אחד מרוכבי החוד נפל בתאונה עצמית ונותרו ארבעה: קוונדיש מקוויקסטפ, בן טרנר הגבוה מאינאוס (בן 23), סמואל וטסון בן 20 מקבוצת העתודה של גרופמה הצרפתית ואלכסנדר ריצ'רדסון - רוכב ללא קבוצה, בן 32 שרכב עד לפני שנה באלפסין. בריחה של טרנר כוסתה על ידי וטסון ובריחות של וטסון וריצ'רדסון כוסו על ידי האחרים. טרנר נשר לאחרי ניסיון הבריחה שלו. קוונדיש רכב, במשך כל הזמן שראיתי, בתבונה בלתי רגילה ובכושר ספורטיבי מעולה וניצח בספרינט ובאליפות. נראה לי מוכן מאוד לטור דה פראנס, אבל גם הוא לא בסגל והספרינטר של הקבוצה הוא יקובסן. וטסון הצעיר הרשים אותי מאוד בכושרו, אבל גם הוא בהזדרזות שלו לכסות כמעט כל ניסיון בריחה וגם טרנר לפני כן, במשיכות הארוכות שלו, משחקים לידי היריב.
 

elsanto

Member
קוונדיש דורש שותפות בעסק , הוא לא יגיע רק בעד כסף ,הרעיון מצוין ,סילבן שהוא לכאורה פריק שליטה לא ירצה לשמוע על הכיוון הזה .
מעניין שני ספרינטרים ניצחו אם נתיחס גם למזרח התיכון אז אפילו שלושה ....
סנשל ספרינטר יוצא מהכלל פשוט בחור צנוע שרגיל לעבוד עבור אחרים אך כנראה שלמרות הכל הברוזון הפך לברבור , שיהיה לו בהצלחה ,מהרוכבים שמגיע להם , בכלל תענוג לראות מנצחים כאלו .
 
למעלה