מרוצי סוף השבוע (וסוף העונה
)

מרוצי סוף השבוע (וסוף העונה
)

היום, יום חמישי, שני מרוצים: בצרפת מרוץ פריז-בורז'ה, בדרגה 1.1. האקדמי משתתפים עם תום ון אסברוק שמגלה בזמן האחרון יכולת מצוינת והגיע לשיא כשניצח במרוץ קשה לפני יומיים בבלגיה. כמו כן רוכב באקדמי רודי ברבייה שניצח במרוץ זה לפני שנתיים. במשבצת הרוכב הישראלי: גיא שגיב.
עוד היום, באיטליה, ג'ירו דל פיימונטה, בדרך כלל מרוץ מישורי, השנה נגמר בטיפוס ארוך וקשה. האקדמי משתתפים. נציג ישראל: עומר גולדשטיין. כנראה שידור חי ביורוספורט 2 מ-15:30 עד 17:30.
בשבת - ג'ירו די לומברדיה, האקדמי משתתפים עם בן הרמנס וקריסטס ניילנדס. נציג ישראל: רועי גולדשטיין. שידור חי ביורוספורט מ-15:30 עד 18:30.
ביום א' - פריז-טור. האקדמי משתתפים עם ון אסברוק. הישראלי: לכאורה, איתמר איינהורן, אלא שהוא כרגע מתחרה במרוץ בסין. שידור ???
 
לשנה הבאה בתל אביב הבנויה

רשמו ביומנים את ה-8 בפברואר 2020 שבו יערך תל אביב קלאסיק - מרוץ UCI בדרגה 1.1 שמאורגן על ידי מארגני הג'ירו ה-RCS.
https://www.velonews.com/2019/10/news/new-races-across-the-globe-in-ucis-2020-race-calendar_501555
https://www.uci.org/road/calendar/CompetitionDetail?competitionId=62213&year=2020
 

quant1

New member
מצב הכבישים מחמיר, ואחרי סוכות יאסר על העלאת אופניים לרכבת

קשה לי להאמין שענף הספורט יתפתח ללא בסיס רחב של רוכבים חובבים.
והממשלה עושה פעולות שגורמות לחובבים להפסיק לרכב על הכביש.

מחלפים חדשים נבנו ויבנו תוך התעלמות מצרכי הרוכבים, בצורה מסוכנת לרוכבים, גם על גבי כבישים שהם צירים מרכזיים עבור רוכבי אופניים. בהרבה מקומות נת"י חרצה את השוליים בצורה מסוכנת לרוכבים ועכשיו הם מסרבים לתקן את הנזק שעשו. ומאחרי החגים לא יתאפשר בכלל לעלות עם אופניים לרכבת. אני הייתי מתחיל או מסיים רכיבות במקומות רחוקים מהבית שלי עם רכבת ביום שישי, ועכשיו לא אוכל לעשות את זה.
 

quant1

New member
הודעה רשמית של הרכבת - יהיה אפשר להמשיך לעלות בשעות השפל

אז אחרי הפרסום בעיתון שטען שיהיה אסור לעלות עם אופניים לרכבת,
יצאה הודעה רשמית של הרכבת ויהיה אפשר להמשיך לעלות בשעות השפל, כמו עכשיו.
מותר לעלות: בין 09:00 ל 15:00, ואחרי 19:00 כל יום.
ביום שישי מותר לעלות בכל השעות
ובמוצ"ש אסור לעלות.
אסור לעלות עם אופניים בקו החדש לירושלים.
 

ItsikH

Member
זה היה להערכתי בלון "מצליח". הקושי העיקרי ברכבת הוא
[מעבר לכך שמעולם לא ביצעו שום פעולה מסודרת להעלאת אופניים לקרונות חוץ מלשים מדבקה "אופניים" במקומות אקראיים למדי]
אכיפת הנהלים שנקבעו לאופניים בכל שעות היום, בפרט בשעות השיא. טרם ראיתי רוכב אופניים מתקפלים שבאמת נדרש לקפל את אופניו, ורוכבים דוהרים על הרציפים הם חזון נפרץ. זה ההסבר למגבלה שפרסמו כעת, שמחייבת אופניים מתקפלים בתיק בנוסף על הקיפול בשעות העומס.
 
למעלה