נערכים כרגע טור חבל ולנסיה וטור סעודיה שמשודרים שניהם ביורוספורט וטור הכוכב בצרפת שלא משודר.
ישראל פרמייר טק משתתפים בראשון ובשלישי, לסעודיה לא הוזמנו.
כמו פעמים רבות, אני לא מבין את התנהלות IPT (הקיצור החדש לשם הקבוצה הישראלית) בזמן המרוצים. אתמול היה קטע 2 בוולנסיה - קטע מישורי - גבעי עם עליה בדרגה 3 כ-15 ק"מ לסיום וספרינט סיום במגמת עליה. בקבוצה הישראלית משתתף ג'אקומו ניצולו שמתאים לתוואי הזה. מצד שני, יש במרוץ את קוויקסטפ שהם הקבוצה החזקה ביותר וגם מובילים בדרוג הכללי במרוץ. IPT כותבים בגאווה רבה בטוויטר שלהם בזמן המרוץ Approaching the final 50km and our guys have been doing a lot of work on the front to bring the breakaway back. בשביל מה???? אני שואל. האם קוויקסטפ יתנו להם משהו בתמורה? קורונה אולי. במקום לעלות קדימה בעליה של ה-15 ק"מ לפני הסיום ולהכתיב קצב גבוה שיינער (אולי) את הספרינטרים הכבדים וישאיר את ניצולו עם פחות תחרות, הם בזבזו את כל הכוח שלהם בחלקים המוקדמים של המרוץ בתמורה ל"שופוני" בנוסח: "איזה קבוצה חזקה אנחנו, שלוקחת את ההובלה של הדבוקה עליה". מזל שלפוגלסנג היה מספיק שכל להישאר ב-10 ק"מ האחרונים ליד חזית הדבוקה וכשאירעה נפילה שהורידה את רוב הקבוצה (כולל ניצולו) אחורה הוא נשאר מקדימה ושמר על מקומו ב-10 הראשונים בדרוג הכללי.
היום "קטע המלכה" במרוץ, עם עליה של כ-9 ק"מ בסיום בשיפוע ממוצע של 7.5%.
ישראל פרמייר טק משתתפים בראשון ובשלישי, לסעודיה לא הוזמנו.
כמו פעמים רבות, אני לא מבין את התנהלות IPT (הקיצור החדש לשם הקבוצה הישראלית) בזמן המרוצים. אתמול היה קטע 2 בוולנסיה - קטע מישורי - גבעי עם עליה בדרגה 3 כ-15 ק"מ לסיום וספרינט סיום במגמת עליה. בקבוצה הישראלית משתתף ג'אקומו ניצולו שמתאים לתוואי הזה. מצד שני, יש במרוץ את קוויקסטפ שהם הקבוצה החזקה ביותר וגם מובילים בדרוג הכללי במרוץ. IPT כותבים בגאווה רבה בטוויטר שלהם בזמן המרוץ Approaching the final 50km and our guys have been doing a lot of work on the front to bring the breakaway back. בשביל מה???? אני שואל. האם קוויקסטפ יתנו להם משהו בתמורה? קורונה אולי. במקום לעלות קדימה בעליה של ה-15 ק"מ לפני הסיום ולהכתיב קצב גבוה שיינער (אולי) את הספרינטרים הכבדים וישאיר את ניצולו עם פחות תחרות, הם בזבזו את כל הכוח שלהם בחלקים המוקדמים של המרוץ בתמורה ל"שופוני" בנוסח: "איזה קבוצה חזקה אנחנו, שלוקחת את ההובלה של הדבוקה עליה". מזל שלפוגלסנג היה מספיק שכל להישאר ב-10 ק"מ האחרונים ליד חזית הדבוקה וכשאירעה נפילה שהורידה את רוב הקבוצה (כולל ניצולו) אחורה הוא נשאר מקדימה ושמר על מקומו ב-10 הראשונים בדרוג הכללי.
היום "קטע המלכה" במרוץ, עם עליה של כ-9 ק"מ בסיום בשיפוע ממוצע של 7.5%.