מרוצי קדם עונה

נערכים כרגע טור חבל ולנסיה וטור סעודיה שמשודרים שניהם ביורוספורט וטור הכוכב בצרפת שלא משודר.
ישראל פרמייר טק משתתפים בראשון ובשלישי, לסעודיה לא הוזמנו.
כמו פעמים רבות, אני לא מבין את התנהלות IPT (הקיצור החדש לשם הקבוצה הישראלית) בזמן המרוצים. אתמול היה קטע 2 בוולנסיה - קטע מישורי - גבעי עם עליה בדרגה 3 כ-15 ק"מ לסיום וספרינט סיום במגמת עליה. בקבוצה הישראלית משתתף ג'אקומו ניצולו שמתאים לתוואי הזה. מצד שני, יש במרוץ את קוויקסטפ שהם הקבוצה החזקה ביותר וגם מובילים בדרוג הכללי במרוץ. IPT כותבים בגאווה רבה בטוויטר שלהם בזמן המרוץ Approaching the final 50km and our guys have been doing a lot of work on the front to bring the breakaway back. בשביל מה???? אני שואל. האם קוויקסטפ יתנו להם משהו בתמורה? קורונה אולי. במקום לעלות קדימה בעליה של ה-15 ק"מ לפני הסיום ולהכתיב קצב גבוה שיינער (אולי) את הספרינטרים הכבדים וישאיר את ניצולו עם פחות תחרות, הם בזבזו את כל הכוח שלהם בחלקים המוקדמים של המרוץ בתמורה ל"שופוני" בנוסח: "איזה קבוצה חזקה אנחנו, שלוקחת את ההובלה של הדבוקה עליה". מזל שלפוגלסנג היה מספיק שכל להישאר ב-10 ק"מ האחרונים ליד חזית הדבוקה וכשאירעה נפילה שהורידה את רוב הקבוצה (כולל ניצולו) אחורה הוא נשאר מקדימה ושמר על מקומו ב-10 הראשונים בדרוג הכללי.
היום "קטע המלכה" במרוץ, עם עליה של כ-9 ק"מ בסיום בשיפוע ממוצע של 7.5%.
 

elsanto

Member
יפה
ברשותך אעלה הקדמה קטנה .
בשנת 2004 הגיע לכאן לוולנסיה אלחנדרו ולוורדה ובכיסו חוזה של מליון אירו מקומונידאד וולנסיינה קלמה .ברור שהיה מחויב לנצח.
השנה הגיע שוב אלחנדרו ולוורדה לכאן .
וזאת לאחר שעמד בהצלחה לאחד את שברי הקבוצה לאחר עזיבתו של סופרמן מיגל אנחל
לופז.
לא אלמן מוביסטאר אמר יוסביו אונוזי המנהל הכי גרוע אי פעם
בדרג הזה והביא במקום מיגל קולומביאני אחר בוגר אנדרוני
ואינאוס שכבר ניצח את ולוורדה בספרינט סיום במירוץ הצרפתי
לפני שנתיים .
 

elsanto

Member
כעת במירוץ קלאסי לפני מירוץ הקטעים הזה כאשר אנריק מאס ,מארק סולר וסוזה האמור שלכל אחד מהם יש ציפיות משלו ,ובכל זאת כולם עובדים ועוד איך עובדים בשביל המלך הזקן אלחנדרו
שמריץ.ספרינט חלומי בסיום
ולוקח את המירוץ ,היתה לאלחנדרו סיבה להתפרק :
לא האמנתי שבגיל 41 עוד אמשיך להתחרות ולנצח אמר .
אמר והקדיש את הניצחון לאיגן ברנל הפצוע ולאחיו של אונוזי שחלה בניוון שרירים .
 

elsanto

Member
וכעת הצפי היה ניצחון בוולנסיה
עוד מירוץ קדם עונה אשר אלחנדרו מגיע אליו בכושר שיא .
אופס וכאן הפתיע שוב רמקו ממש כמו בקלאסיקה סאן סבסטיאן לפני שנה וחצי ?
או יותר .
הקטע נראה היה כמו העתק מושלם של אותו קטע בוולטה 2004 בו ניסה ולוורדה לברוח לדבוקה בעליה ,ואס הגיעה ההשתוללות של המטפסים
בראשות אייטור גונזלס ודניס מנצ'וב אשר למיטב זכרוני גם ניצח בסיום .
אלו עקפו את.ולוורדה כאילו היה אוויר .
ובצדק ולוורדה מטפס לא היה אף פעם .
ואופס בצורה דומה.בקטע הראשון בורח רמקו בעליה כששוב ולוורדה לא מצליח להניע...את הרכב אך נשאר בדבוקה המובילה.
 

elsanto

Member
אותו רמקו מסיים אתמול.במקום 7 .
ולוורדה 20 .
פוגלסאנג עשה מה שצריך .
ניבאלי למיטב זכרוני 27
טים וולנס גם איפה.שהוא בסביבה .
מה קורה כאן ?
ובכן אלחנדרו שילם את מחיר ההצלחה .ממש כך .
בגללו החלו להגיע קבוצות מהדרג הראשון עם מטרת ניצחון באירועים המתקרבים .
ולוורדה יכול רק להיזכר בגעגועים בימיו הטובים בהם ניצח כל דבר .
כבר לא .
 

elsanto

Member
בקשר למכבי תל אביב נכון ?
אתה צודק אודי מכבי איבדו את החשק לשחק מהרגע שהפכו להיות לגיון זרים ...
נשארו להם כמה אוהדים...
אך גם זה יעבור....
ונסיים במשפט החשוב:
לא סילוון אילא סילוואן...
ופרום ראסול סילוואן !
פרום ...ניזולו...פוגלסאנג ....מחק את המיותר ...
 

elsanto

Member
היום בקטע הקדה במירוץ תורו של אוונפול למחות דמעה...
אוונפול לא אוהב מירוצי שטח .
לא אוהב ....
הוא שונא ממש .
הקטע היום התלול בסיום היה קטע שטח דרך לבנה .
זה לא מירוץ שטח התלונן רמקו בסיום הקטע היום היה מיותר
לחלוטין .
מבחינתו החא אכן צודק.
ולוורדה זעזע אותו קצת עם התקפה כמה.קמ לסיום שזעזעה אותו קצת....
ואז בא ולאסקוב 1.3 קמ לסיום וסגר עניין.
רמקו נשאר במקום השני .
ונשארו לנו קטעים שטוחים .
נשאר לולוורדה שפן בכובע ?
לא חושב.
 
היום, שבת, קטע מישורי, עובר ליד חוף הים, רוח צד. קוויקסטפ יכולים לנסות ליצור פיצול בדבוקה, גם בשביל אוונפול וגם בשביל יקובסון בספרינט. מצד שני, הסיכוי של יקובסון לנצח בספרינט עם הובלה טובה, גדול יותר מהסיכוי של אוונפול לסגור פער של 32 שניות בדרוג הכללי ולכן נראה לי שיוותרו על הרעיון וילכו על ריכוז מאמץ בהישארות בחלק הקדמי ובהובלה מסודרת של ספרינט.
 

elsanto

Member
יפה יהיה מעניין .
אוונפול הוא רוכב לא שגרתי לא צפוי .
מהסוג שכל מירוץ.בהשתתפותו
יהיה מעניין.
והחשוב יש לו מילה והשםעה על.ההנהלהנשתלך איתו .
אם אוונפול ירגיש סיכוי הוא ילך על בריחה .
מההצהרה שלו אתמול שיעבוד בשביל יקובסון היום כבר אפשר היה ללמוד על כך .
הוא ילך קדימה ההחלטה אם לברוח תהיה שלו בלבד ,השאלה היא מה היא תהיה .
ולכן יהיה מעניין לצפות.
והשאלה הנוספת האם ולוורדה ינסה לחזור על סיפור וולטה 12 ולקחת מקום 2 ?
סיפור שלישי רוכבי הסטארטאפ האם גם היום יצליח סילבאן לעשות מעצמו ומהקבוצה צחוק ?
 

elsanto

Member
אנחל מאדראזו שם גדול.
רוכב די בינוני שלא החזיק מעמד בדרג הראשון .
אך עם הירידה לדרג השני לבורגוס הפגין כוח רצון מהו ניצח קטע לקח את חולצת מלך ההרים לכמה קטעים באחת הוולטות.
וכעת הוא בין חמשת הבורחים .
קוויק סופ כבר פתחו מבערים 60 קמ לסיום יתרון הבריחה רק דקה לאוונפול יש מנוע סילון טורבו והוא מריח דם ,הרוח חזקה מאד בסיום.
אז כנראה שלא הפעם מלאכינו .
ותודה שבחרת להשתתף .
 

elsanto

Member
לא הלך לקוויק סטפ הפעם .
לא בריחה ולא הקטע.
הקבוצה בנויה נהדר לנצח מירוצים קלאסיים ,אך הפעם היא מכוונת לניצחון בגראן טורים.
האם הקבוצה בנויה לזה ?
אתמול קיבלנו איתות.
 
כישלון של קוויקסטפ בספרינט. זה קורה גם לטובים ביותר. אוונופול משך את הדבוקה עד 500 מ' לסיום, אך ללא קשר לחבריו לקבוצה שנשארו כ-10-20 רוכבים אחורנית. מורקוב הוא המושך של יקובסן אך לא הצליח להביאו לשורה הקדמית של הספרינטרים בפניות שבתוך העיר לפני הישורת האחרונה. יכול להיות שיקובסן גם הפך בעקבות התאונה הקשה שהייתה לו לפני שנתיים בטור פולין לספרינטר שלא מסתער על כל רווח פנוי של חצי מטר ומעדיף להיות בצד הבטוח. זו מחשבה נבונה, אבל קשה לנצח איתה ספרינטים ללא הובלה טובה של הקבוצה. כשההובלה התבלגנה והוא נותר חסום בשורה השנייה במסלול הלא רחב הוא סיים רק חמישי.
היום תהיה לו שוב הזדמנות - קטע מישורי שמסתיים בוולנסיה.
 

elsanto

Member
יקובסום ניצח בוולנסיה רק כדי לעורר ביתר שאת את הבעיות הנוכחיות בקבוצה.
השאלה.הברורה מה הקבוצה רוצה מעצמה ומאוונפול.
מה רמקו אמור לעשות בקבוצה מהו תפקידו :
אמור לנצח מירוצי קטעים,אמור לנתח טורים גראנד טורים?
או לתמוך ברכבת המאיצים?
מה לגבי הקבוצה מהי מטרתה ?



ץ
 
קשה להיכנס למוחו של פטריק לפבר, הבוס של קוויקסטפ, כי הוא חכם מכולנו. אבל, אם מסתכלים על הרכב הרוכבים של קוויקסטפ, ניתן לראות שהם לא מכוונים לניצחון בדרוג הכללי בגרנד-טורים. הם קודם כל קבוצה עבור מרוצים חד-יומיים. כיוון שאין להם כרגע כוכב אמיתי במרוצי אבני המרצפות הם בנויים יותר על עבודה קבוצתית, כשבמרוצים על אספלט יש להם את הכוכב אלאפיליפ. מטרה נוספת ולא פחות חשובה, היא ניצחונות בספרינטים בקטעים בגרנד-טורים ובמרוצי קטעים בכלל - שם הם בנויים סביב פביו יקובסן ומרק קאוונדיש.
לגבי רמקו אוונפול, הוא עדיין צעיר והם לא רוצים להעמיס עליו גרנד-טור עם קבוצה שלמה מאחוריו. יכול להיות שישלחו אותו שוב לגרנד-טור אחד עם 2-3 פועלים ויגידו לו: תעשה הכי טוב שאתה יכול, ואם לא הולך, אז לא נורא." הם בונים עליו לזמן ארוך בתור כוכב בבלגיה. בינתיים ינצח בחד-יומיים ובמרוצי קטעים קצרים.
 

elsanto

Member
יש לו ללפבר בקבוצה אלוף עולם אחד....
האלוף.הזה כבר הצהיר שהוא באמת מתכוון לנצח בגראן טור
אחרי.שעשה קולות של כאילו .
אם בודקים קצת לעומק וזוכרים את הכוכב הקודם של.קוויק סטפ אותו כוכב קלאסי שלימד.את אלה פיליפ
ונזכרים מה פיליפ אמר אז רגי לפני שפרץ ,ניתן להבין כי הבחור באמת רציני ויש לו בניגוד למה שחשבנו עד עכשיו את הנסיון והיכולת .
חסרה לו רק הקבוצה.אם רמקו יתמוך בו כפי שתמך בזילבר באליפות.העולם יש על מה לדבר .
ולזה פאטריק צריך לבנות קבוצה !
 
למעלה