k i m k h y
New member
מרכול שמצפצף על לקוחותיו
שלום רב. מבלי לאזכר פרטים מזהים, מדובר במרכול הנמצא בשכונת רמת אביב. לא מזמן, הפך אותו עסק ממרכול קטן מידות, לסופרמרקט לכל דבר. תופעה שהולכת ומתרחבת במקום, היא היעדר תוויות מחיר על מוצרים רבים. בנוסף לזאת, רבים המקרים בהם על המדף מופיע מחיר מבצע מסוים ואילו הקופה הרושמת אינה מכירה את אותו מבצע ומי שלא טורח לבדוק, משלם יותר ממה שכתוב על המדף ! רק לאחרונה,נתקלתי בשתי הזדמנויות שונות, בהן מחיר מבצע שהופיע על אריזת מוצר, לא הוכר ע"י הקופה,וזאת לאחר שבפעם הראשונה, התרעתי בפני אחראית משמרת במקום, על הטעות. בביקור הבא במקום, כארבעה-חמישה ימים מאוחר יותר, גיליתי ששוב הקופה טועה - איש לא טרח לתקן את הטעות ! כנראה בונים על הזכרון הקצר של הלקוחות... היום ביקרתי במקום לצורך קנייה ושוב נתקלתי ( כרגיל,יש לומר) במוצרים רבים שמחירם אינו מסומן עליהם ובמחיר מבצע המופיע על המדף, אך אינו מוכר ע"י הקופה. פניתי לאחראי במקום, העמדתי אותו על חומרת הדבר והוא, באדישות, אמר לקופאית "לא קרה שום דבר, תזכי אותו על ההפרש"... אמרתי לו " סליחה, אבל יש בעייה, זה לא מקרה יחיד וכו'"... תגובתו - "אתה לא רואה נכון את העולם, טעויות היו ותמיד יהיו" האם אין בהתנהלות המקום, משום עבירה על חוקים הנוגעים לחובת סימון מחירי מוצרים ? ובמידה וזהו המצב, מה ניתן לעשות בנדון? תודה.
שלום רב. מבלי לאזכר פרטים מזהים, מדובר במרכול הנמצא בשכונת רמת אביב. לא מזמן, הפך אותו עסק ממרכול קטן מידות, לסופרמרקט לכל דבר. תופעה שהולכת ומתרחבת במקום, היא היעדר תוויות מחיר על מוצרים רבים. בנוסף לזאת, רבים המקרים בהם על המדף מופיע מחיר מבצע מסוים ואילו הקופה הרושמת אינה מכירה את אותו מבצע ומי שלא טורח לבדוק, משלם יותר ממה שכתוב על המדף ! רק לאחרונה,נתקלתי בשתי הזדמנויות שונות, בהן מחיר מבצע שהופיע על אריזת מוצר, לא הוכר ע"י הקופה,וזאת לאחר שבפעם הראשונה, התרעתי בפני אחראית משמרת במקום, על הטעות. בביקור הבא במקום, כארבעה-חמישה ימים מאוחר יותר, גיליתי ששוב הקופה טועה - איש לא טרח לתקן את הטעות ! כנראה בונים על הזכרון הקצר של הלקוחות... היום ביקרתי במקום לצורך קנייה ושוב נתקלתי ( כרגיל,יש לומר) במוצרים רבים שמחירם אינו מסומן עליהם ובמחיר מבצע המופיע על המדף, אך אינו מוכר ע"י הקופה. פניתי לאחראי במקום, העמדתי אותו על חומרת הדבר והוא, באדישות, אמר לקופאית "לא קרה שום דבר, תזכי אותו על ההפרש"... אמרתי לו " סליחה, אבל יש בעייה, זה לא מקרה יחיד וכו'"... תגובתו - "אתה לא רואה נכון את העולם, טעויות היו ותמיד יהיו" האם אין בהתנהלות המקום, משום עבירה על חוקים הנוגעים לחובת סימון מחירי מוצרים ? ובמידה וזהו המצב, מה ניתן לעשות בנדון? תודה.