מרסל קיטל וכל השאר 2, הג'ירו מבקר באירלנד

gadis13

New member
מרסל קיטל וכל השאר 2, הג'ירו מבקר באירלנד

מאיץ העל בעל המראה והגוף, מרסל קיטל, יליד ארנסטד שבתורינגיה (לא רחוק מאוד מאייסנבאך, מקום הולדתו של מלחין העל, גדול המלחינים שידע העולם, יוהאן סבסטיאן באך), איש ג'יאנט שימאנו, כמעט שאיחר להגיע, כמעט. לפי 'פרסומים בעיתונות הזרה', קיטל מצליח להפיק מגופו גדול המידות (1.88) כמות אנרגיה מופלגת של ~ 2000W ברגעי הסיום הרלוונטיים עבורו – וזו הרי כמות נכבדה לפי כול קנה מידה, ללא ספק.
“Of course, I know my power numbers, but I don’t want to give them away.”
בתמונה מעלה, שנלקחה על ידי אחד הצופים שישב ביציע, ניתן להבחין (בקושי) בדמותו של קיטל, מימין, באדום, ולהבין עד כמה היה המרחק של קיטל מהמאיצים האחרים שקפצו כבר בשלב זה קדימה עצום, כה קרוב לקו - מדהים.
עתה קיטל
 

RideRed

New member
קיטל לא הפסיד במוץ המונילקוונדיש כבר כמה שנים

אפשר להעריך כי כרגע קיטל הוא השליט של המאוצים וכדי לנצח אותו המאיצים יאלצו לנסות לברוח קודם או לכל הפחות לייצר רכבת הרבה הרבה יותר איכותית מהרכבת של שימנו
 
אני לא זוכר את קאוונדיש מנצח את קיטל, מעולם.

רק את קיטל מנצח את קאוונדיש במאוצי ראש בראש.

המקרים בהם קאוונדיש היה על קו הסיום לפני קיטל לא היו כששניהם האיצו לקו הסיום יחד.

אם מישהו יודע על מקרה שקאוונדיש היה מהיר מקיטל במאוץ ראש בראש אשמח להתעדכן ולעדכן את מושגיי.
 

RideRed

New member
יאיר - האם יש טקטיקה להמנע ממאוץ ראש בראש?

לא רואה את קוונדיש מגיע לטור כדי לקבל בראש שלושה שבועות
 
בטח שיש, אבל קשה מאוד לישום

הכי בטוח זה פיצול הדבוקה לפני המאוץ לקו הסיום, אבל אז צריך לדאוג שתהיה בדבוקה הנכונה.

לפני שנה, בטור דה פראנס, היה קטע שכמה קבוצו איחדו אינטרסים ויצרו פיצול כזה. קאוונדיש ניצח לאחר שקיטל נותר בדבוקה הלא נכונה והמרוויחים הכי גדולים באותו הקטע היו סאקסו בנק עם קונטאדור שהותירו את המתחרים של קונטאדור בדקה+ פיגור, לא שזה עזור לו בסוף.
 
תוספת

1. לקיטל קשה מאוד גם בעליות שרוב הספרינטרים מסתדרים איתם. בהחלט יכול להיות מצב שתהיינה בטור גבעות כאלו במרחק לא גדול מהסיום ואז קיטל לא יהיה בסביבה ורוב הספרינטרים האחרים כן יהיו.
2. חוץ מנאסר בוהאני אין בג'ירו ספרינטרים ברמה הגבוהה ביותר. נכון שקנונדייל מציבים רכבת בשביל אליה ויוויאני, אבל צריך להודות על האמת שהוא לא ברמה של הספרינטרים המפורסמים. בטור יהיו גם קאוונדיש, גם בוהאני וגם גריפל וכל אחד מהם יהיה מלווה ברכבת שלא נופלת מהרכבת של ג'יאנט-שימאנו. יחד עם עוד 8-10 ספרינטרים של קבוצות אחרות שרואים את עצמם כמתמודדים לגיטימיים זה יוצר צפיפות גדולה מאוד מקדימה במאוצים וכשיש צפיפות אז יש גם הרבה דברים לא מתוכננים. מצב כמו שראינו את קיטל בספרינט השני של הג'ירו יוצא ממקום 8-9 ומנצח לא יקרה בטור דה פראנס.
3. לדעתי הבלתי מקצועית בעליל, אין דבר כזה שספרינטר לא ילך למרוץ כי הוא מפחד לחטוף בראש. אם יצר התחרות מפותח אצל כל המתחרים, הרי שאצל הספרינטרים הוא החזק ביותר ואף אחד מהם לא מוותר מראש. בטח לא במרוץ הכי חשוב בעולם שרק בשבילו הספונסרים משלמים מיליונים כל השנה. אם קוונדיש לא יגיע לטור אז הוא יכול ללכת לחפש מקצוע אחר.
 

yairza

New member
קראתי באתר בחו"ל שקבנדיש היה רשום לגירו אבל

לבסוף הוחלט שישתתף בטור של קליפורניה.
אני סבור שיש גם אלמנט של בניית ביטחון עצמי או במילים אחרות היבט מנטלי בתהליך הבניה לקראת גראנד טור. אני ממש לא פוסל שהנהלת הקבוצה בשיתוף או לא בשיתוף של קבנדיש עצמו תחליט שעליו להשתתף במירוץ שבו יש לו יותר סיכויי הצלחה, כחלק מהבניה שלו לקראת הטור דה.
לעניות דעתי, אם קבנדיש היה מקבל "בראש" מקיטל בכמה ספרינטים בגירו זה היה בהחלט משפיע על המצב המנטלי שלו לקראת ספרינטים מול קיטל בטור דה. תוסיף לזה את העובדה שבספרינט ראש בראש קבנדיש הפסיד לקיטל בתקופה האחרונה והרי לך מתכון לכישלון, שיתכן ויגיע מראש ככשל מנטלי.
 
אודי אני מסכים עםמ רוב הדברים, אבל...

ויויאני הוא מאיץ מהטובים בעולם, בעצם בקטגוריה הזו (המאיצים הטובים בעולם) יש בערך עשרה כשקאוונדיש הוא אחד מהם.
נכון לעונה שעברה והעונה הנוכחית קיטל בליגה אחרת, כל השאר יתחלקו בניצחונות של המאוצים ההמונייים לקווי הסיום לפי מה שיצליחו להוציא מעצמם ביום נתון מול המתחרים שאר המאיצים ברמתם.

רק השנה ויויאני רשם כבר ארבעה ניצחונות והוא אומנם מדורג הרחק מקאוונדיש (שבעה ניצחונות השנה) אבל הוא הקדים את קאוונדיש בטור הטורקי פעמיים בראש הראש (פעם קאוונדיש היה שני ופעם שלישי אחרי אנדרה גוארדיני).

בהחלט יש דבר כזה שמאיץ, מטפס או כל רוכב משנה כוונת תחילת עונה כדי לא להגיע למרוצים בהם הוא יודע שלא יוכל להתמודד על ניצחון, או להכין עצמו כראוי.
במקרה של קאוונדיש יש סיכוי שהוא שינה את הכוונה הראשונית להגיע לג'ירו כדי לא להתמודד מול קיטל ועוד מאיצים (ויויאני כדוגמא) שהפגינו מול יכולות משמעותית טובות יותר.

קאוונדיש לא מצליח כבר יותר משנה לשחזר את יכולות המאוץ האדירות שלו. הוא מצליח לא רע לעשות מה שעשו הרבה מאוד מאיצים, כמעט כל מאיץ, בשלב ההתבגרות והנשיקה לגיל 30 וזה להמציא עצמם מחדש.
לורן ז'אלבר לקח את השינוי הזה הכי רחוק כשהיה למלך ההרים של הטור (פעמיים) לאחר שהיה מאיץ ששלקח את הירוקה של הטור פעמיים.
האמת שאחת הסיבות העיקריות שז'אלבר "ויתר" על המאוצים הייתה התרסקות מפוארת באחד מקטעי הטור.

קאוונדיש מטפס טוב יותר מאי פעם בקריירה שלו וזה לא יהפוף אותו למתמודד על תואר מלך ההרים של הטור, אבל אולי יאפשר לו להיות מתמודד על כמה קלאסיקות.
 
למעלה