תקופת המדידה שנבדקה:
שלושה שבועות בין 29 במאי עד 19 ביוני. קו 100 ופעימת אונו של 7.6 לא מופיעים
מסקנות ראשוניות גוש דן:
קו 61 עם מספרי נוסעים שעולים על אלו שהיו פרה-קוביד. עם 14 אלף נוסעים ביום. נראה שהם מורכבים בעיקר מאנשים שעולים עליו ברכבת מרכז לכיוון מרכז תל אביב.
קו 1 עם מחצית מהנוסעים שהיו לו לפני הפעלת הרכבת, אך יכול להיות שחלק עברו ל-50. ואני מציע ל"דן" להעביר את המפרקיות של 50 לקווים שהרבה יותר צריכים אותם: בעיקר 61,66,82,172
קו 5 התל אביבי עם מגמת עלייה שלא נראתה שנים, כאשר הגיע ל-8,000 נוסעים ביום, פעם היה קו של 12 אלף וירד ל-7,000. ירידה עוד יותר חדה אם לוקחים בחשבון שלקח את רוב הנוסעים של קו 17. שלטעמי ראוי לביטול.
קו 63: עולה במספר הנוסעים שלו ומגיע ל-8,600 נוסעים ביום. זה לא ה-10 אלף שלפני הקורונה, אבל לא ה-7,000 שהיו לו בשנים האחרונות. גם 55 בגבעתיים חזרו אליו הנוסעים, לאחר שברחו ממנו בתקופת אי התפקוד של "קווים".
שלושה שבועות בין 29 במאי עד 19 ביוני. קו 100 ופעימת אונו של 7.6 לא מופיעים
מסקנות ראשוניות גוש דן:
קו 61 עם מספרי נוסעים שעולים על אלו שהיו פרה-קוביד. עם 14 אלף נוסעים ביום. נראה שהם מורכבים בעיקר מאנשים שעולים עליו ברכבת מרכז לכיוון מרכז תל אביב.
קו 1 עם מחצית מהנוסעים שהיו לו לפני הפעלת הרכבת, אך יכול להיות שחלק עברו ל-50. ואני מציע ל"דן" להעביר את המפרקיות של 50 לקווים שהרבה יותר צריכים אותם: בעיקר 61,66,82,172
קו 5 התל אביבי עם מגמת עלייה שלא נראתה שנים, כאשר הגיע ל-8,000 נוסעים ביום, פעם היה קו של 12 אלף וירד ל-7,000. ירידה עוד יותר חדה אם לוקחים בחשבון שלקח את רוב הנוסעים של קו 17. שלטעמי ראוי לביטול.
קו 63: עולה במספר הנוסעים שלו ומגיע ל-8,600 נוסעים ביום. זה לא ה-10 אלף שלפני הקורונה, אבל לא ה-7,000 שהיו לו בשנים האחרונות. גם 55 בגבעתיים חזרו אליו הנוסעים, לאחר שברחו ממנו בתקופת אי התפקוד של "קווים".