מר קו עודכן

EHP12

Well-known member
תקופת המדידה שנבדקה:
שלושה שבועות בין 29 במאי עד 19 ביוני. קו 100 ופעימת אונו של 7.6 לא מופיעים

מסקנות ראשוניות גוש דן:
קו 61 עם מספרי נוסעים שעולים על אלו שהיו פרה-קוביד. עם 14 אלף נוסעים ביום. נראה שהם מורכבים בעיקר מאנשים שעולים עליו ברכבת מרכז לכיוון מרכז תל אביב.
קו 1 עם מחצית מהנוסעים שהיו לו לפני הפעלת הרכבת, אך יכול להיות שחלק עברו ל-50. ואני מציע ל"דן" להעביר את המפרקיות של 50 לקווים שהרבה יותר צריכים אותם: בעיקר 61,66,82,172
קו 5 התל אביבי עם מגמת עלייה שלא נראתה שנים, כאשר הגיע ל-8,000 נוסעים ביום, פעם היה קו של 12 אלף וירד ל-7,000. ירידה עוד יותר חדה אם לוקחים בחשבון שלקח את רוב הנוסעים של קו 17. שלטעמי ראוי לביטול.
קו 63: עולה במספר הנוסעים שלו ומגיע ל-8,600 נוסעים ביום. זה לא ה-10 אלף שלפני הקורונה, אבל לא ה-7,000 שהיו לו בשנים האחרונות. גם 55 בגבעתיים חזרו אליו הנוסעים, לאחר שברחו ממנו בתקופת אי התפקוד של "קווים".
 

EHP12

Well-known member
אם כך אפשרי אולי להעתיק את התחנת קצה מת.מ פ"ת למיקום אחר שהרכבת לא מגיעה אליו
אפשר שיוארך לסגולה דרך שטמפפר.

אני שואל אותך כמי שנמצא באזור: עוד עולה שהקו האדום הקפיץ מאוד את קו 15. והוא בין הקווים הכי עמוסים בגוש דן. האם זה קו שסובל מצפיפויות והוא משמש כקשר בין ראשון לציון לקו האדום?
 

DAVIDADATO

Well-known member
אפשר שיוארך לסגולה דרך שטמפפר.
זה מה שחשבתי בהתחלה אבל לדעתי כל כיוון ייקח שעתיים בערך
אני שואל אותך כמי שנמצא באזור: עוד עולה שהקו האדום הקפיץ מאוד את קו 15. והוא בין הקווים הכי עמוסים בגוש דן. האם זה קו שסובל מצפיפויות והוא משמש כקשר בין ראשון לציון לקו האדום?
רוב העומס של קו 15 זה בתוך ראשון וכשמגיעים לבת ים הוא מתרוקן
 

EHP12

Well-known member
זה מה שחשבתי בהתחלה אבל לדעתי כל כיוון ייקח שעתיים בערך

רוב העומס של קו 15 זה בתוך ראשון וכשמגיעים לבת ים הוא מתרוקן
לפי "מר קו" 40% מנוסעי הקו לראשון עולים בבת ים, למרות שזה 30% מהתחנות. מהו קטע הכי עמוס של 15?
 
למעלה