משבר הרופאים-מסימני משיח !

הכוכב33

New member
משבר הרופאים-מסימני משיח !

המשבר הרפואי בישראל הוא חסר תקדים ! הרופאים מתפטרים ממש וזו לא עוד שביתה. כתוב במסכת סנהדרין צח,א- אמר רבי חנינא-- "אין בן-דוד בא עד שיבקש דג לחולה ולא ימצא" כלומר -החולים ישכבו במיטה עזובים.ולא יהיה מי שיגיש להם אוכל, או אפילו דג אחד. לא כתוב שלא יהיו דגים או מאכלים.הבעיה היא לא עוני או מחסור שתמיד היו בעבר. אלא לימות המשיח יקרה דבר מפליא- לא ישארו רופאים או אחיות רחמניות או צוות רפואי. כולם יתפטרו !
 

הכוכב33

New member
וגר זאב עם כבש

נבואת ישעיהו, פרק יא' א.ושפט בצדק דלים ב.ברוח שפתיו ימית רשע ג.הכה ארץ בשבט פיו למי שיזכה ויחזור בתשובה- יראה ימים של שלום עולמי,אהבה, שמחה וצדק לכל
 
הלכות מלכים - ספר משנה תורה להרמב"ם

ב"ה הרמב"ם נחשב לפוסק הבלעדי בענייני משיח וגאולה. כדאי מאוד לעיין וללמוד הלכות מלכים ובית הבחירה הוא בית המקדש
 

ירושלם1

New member
בעל הסולם כתב מאמר בשום שופר של משיח שם כתב

את הציטוט הבא מתוך מאמר שופר של משיח: גילוי הקבלה לכל העמים הוא תנאי לגאולה השלמה ותבין רמזים האלו, שאין ענין השופר הזה, רק גילוי חכמת הנסתר בהמון גדול, שהוא תנאי מוקדם ומחוייב לבא בטרם הגאולה השלימה. ולזאת יעידו הספרים, שכבר נגלו על ידי בחכמה הזאת, שדברים העומדים ברומו של עולם נפרשו לעיני כל כמו שמלה, שזהו עדות נאמנה שאנו מצויים כבר על סף הגאולה, וכבר נשמע קול השופר הגדול, אם לא במרחקים, כי עדיין קול דממה דקה ישמע. אכן התחלת כל גדלות הוא מוכרח לקטנות מתחילה, ואין קול גדול אם לא תקדים אותו דממה דקה, כי כן דרך שופר שקולו הולך וגדול. ומי עוד כמוני עצמי יודע שאיני ראוי כלל אפילו להיות רק שליח וסופר לגילוי סודות כאלו, ואצ"ל להבינם על שורשם. ולמה עשה ה' לי ככה? - אין זה אלא מפני שהדור ראוי לכך, שהוא הדור האחרון, העומד על סף הגאולה השלימה. ולפיכך הוא כדאי להתחלה של שמיעת קול שופרו של משיח, שה"ס גילוי נסתרות, כמבואר.
 

ירושלם1

New member
כותב גם הרבי מקוצק את הציטוט הזה:

משיח יושב בשער ירושלים ומחכה שיהיו בני האדם ראויים לגאולה. הוא אסור באזיקים ואנשים שלמים הוא צריך, שיתירוהו מכבליו. די לו מחסידים, די לו ברוחב, עכשיו הוא דורש בעומק באנשי אמת. (אמרות הרבי מקוצק - "אין שלם מלב שבור")
 

ירושלם1

New member
עוד כתוב בהקדמה לספר הזהר על אלו שמזיקים

בהקדמה לספר הזהר בעל הסולם מתאר את אלו שגורמים שרוחו של משיח תסתלק: ע) וזה שאמרו בתיקוני הזהר (תיקון ל'): "קומו והתעוררו בשביל השכינה הקדושה, שהרי יש לכן לב ריקן בלי בינה לדעת ולהשיג אותה, אע"פ שהיא בתוככם. וסוד הדבר כמ"ש (ישעיה מ'), שקול דופק בלבו של כל אחד ואחד מישראל לקרות ולהתפלל להרמת השכינה הקדושה, שהיא כללות נשמות של כל ישראל. אבל השכינה אומרת, אין בי כח להרים את עצמי מעפר, בשביל שכל בשר חציר. כולם, המה כבהמות אוכלי עשב וחציר. כלומר, שעושים המצות בלי דעת כמו בהמות. וכל חסדו כציץ השדה, כל החסדים שעושים, לעצמם הם עושים. כלומר שאין כונתם במצות שעושים, שתהיינה בכדי להשפיע נחת רוח ליוצרם, אלא רק לתועלת עצמם הם עושים המצות. ואפילו הטובים שבהם, שמסרו זמנם על עסק התורה, לא עשו זה אלא לתועלת גופם עצמם, בלי כונה הרצויה, בכדי להשפיע נחת רוח ליוצרם. בעת ההיא, נאמר על הדור, רוח הולך ולא ישוב להעולם, דהיינו רוח המשיח, הצריך לגאול את ישראל מכל צרותיהם עד לגאולה השלמה, לקיים הכתוב, ומלאה הארץ דעה את ה'. הרוח הזה נסתלק לו והלך ואינו מאיר בעולם. אוי להם לאותם אנשים, הגורמים שרוחו של משיח יסתלק וילך לו מהעולם, ולא יוכל לשוב לעולם, שהמה הם העושים את התורה ליבשה, כלומר בלי משהו לחלוחית של שכל ודעת, כי מצטמצמים רק בחלק המעשי של התורה, ואינם רוצים להשתדל ולהבין בחכמת הקבלה, לידע ולהשכיל בסודות התורה וטעמי מצוה. אוי להם, שהם גורמים במעשיהם הללו, שיהיו עניות וחרב וחמס וביזה והריגות והשמדות בעולם".
 
ועוד כתוב בהקדמות של בעה"ס: "לא עם הארץ חסיד"

ושגגת תלמוד עולה זדון, וחוטא אחד יאביד טובה הרבה, ע”כ מחויב בהכרח לחזור עליהם (לימוד ההלכה למעשה) עד כמה שיספיק לו שלא יכשל למעשה... וכדי שלא לטעות בזה, הביא מהרח”ו ז”ל תיכף בתחילת דבריו, שאין הנשמה מתקשרת בגוף אלא בהיותו שלם מתוקן במצות התורה בתרי”ג מצות." על כן על תוציא את הדברים המצוטטים מהקשרם כפי שכתבו לך פה קודמי, ותסלף את היהדות והקבלה המקוריים.
 

ירושלם1

New member
איפה הסילוף? אם נמשיך את הציטוט שלך מההקדמה

בהקדמה לספר הזהר הוא מראה שכל הרע הוא בקיום מצוות על מנת לקבל ואם פתאום עברת להקדמה לתלמוד עשר הספירות גם שם הוא מדגיש מייד לאחר הציטוט שלך בעל הסולם מראה ומסביר את כל הקושיות הללו ומסביר שכל המטרה היא להגיע ללשמה ושהדרך הבטוחה ביותר היא בלימוד הקבלה ציטוט קצר ושכל אחד יקרא כרצונו ויבחר על פי נשמתו: "עתה תראה איך כל הקושיות שהבאנו בתחילת ההקדמה המה הבלי הבלים. אלא המה הם המכמורים שפורש היצה"ר לצוד נפשות תמימות, כדי לטורדן מהעולם בלי חמדה. ונראה את הקושיא הא', .... וכן נמשש את הקושיא השניה, במ"ש שצריכים תחילה למלאות כריסם בש"ס ופוסקים. הנה בודאי הוא, שכן הוא לדברי הכל. אמנם ודאי שכל זה אמור, אם כבר זכיתם ללימוד לשמה, או אפילו שלא לשמה אם אתם עומדים בתוך שלוש השנים או חמש שנים. משא"כ אחר הזמן ההוא, הרי הברייתא מזהירה אתכם, שלא תראו עוד סימן יפה לעולם. וא"כ מוכרחים אתם לנסות הצלחתכם בלימוד הקבלה.
 
הסילוף הוא, שלא מדובר על "לשמה" בפני עצמה

אלא על תורה ומצוות "לשמה" ! והסילוף הוא גם כאשר מוציאים את דברי המאמר מהקשרם, שהרי כל המאמר מדבר לאנשים שומרי תו"מ בזמנו שלא למדו קבלה ולהם בעה"ס יוצא מגדרו בהקדמה לתע"ס להסביר להם את החשיבות של לימוד הקבלה בנוסף לשמירה של התו"מ, ולא ח"ו שיש חשיבות ללימוד הקבלה במקום התו"מ, כמו שהוא כותב במפורש בהקדמה לתע"ס אות יט: "ואמנם אל יאמר אדם אלכה לי ואעסוק בחכמת הקבלה מקודם שיעסוק בתורה ובמשנה ובתלמוד..." ואות כד: " לא עם הארץ חסיד..." וכן בציטוט שאתה הבאת: "וכן נמשש את הקושיא השניה, במ"ש שצריכים תחילה למלאות כריסם בש"ס ופוסקים. הנה בודאי הוא, שכן הוא לדברי הכל."
 
למעלה