משדה תרומות לגלבוע על 53/23 - סיוט קשה בהרבה מהמחצבה לגלבוע
גם באופני כביש רגילות משדה תרומות יותר קשה מהמחצבה ...
אבל במגבלת יחס 2.3 הקושי זה ממש סיוט. ונובע כמו שהערכתי - קטע במרכז העלייה של כ 6 ק"מ עם כ 7% ממוצע ונקודות פיק של 12-14%,
דבר שגורם ליבוש שרירי הרגלים עד מצב שממש קשה לסובב ואלץ אותי לזגזג הרבה בקצב איטי .
אחר כך זה הופך למתון יותר ונותן מנוחה לרגלים עד השיפוע הבא .
לגבי האופנים ( כבדות וחזקות 10ק''ג נטו - קראנק דאבל ללא מעביר קדמי מאחור קסטה 11-34 מכוון פולי ללא הצלבה עד רבעי מאחור גלש 23 )
באופני כביש רגילות 39/23-21 זה ההילוך האידאלי עבורי בעלייה הזו .
לא נשברתי ולא עצרתי לפחות בקטע הפסיכולוגי אני ממוקד מטרה ומוכן לאתגר בנס הרים אני מקווה שעוד נגיע נגיע ליום המואר ...
בקטע של הרכיבה עדין חסר לי כושר ...
כל אורך העלייה - משדה תרומות לגלבוע מהפניה ל 667 עד מוצב "גבעונה " – 11.7 ק"מ עם 5.2% ממוצע
מצורף תמונה .
אריה סדובניק
גם באופני כביש רגילות משדה תרומות יותר קשה מהמחצבה ...
אבל במגבלת יחס 2.3 הקושי זה ממש סיוט. ונובע כמו שהערכתי - קטע במרכז העלייה של כ 6 ק"מ עם כ 7% ממוצע ונקודות פיק של 12-14%,
דבר שגורם ליבוש שרירי הרגלים עד מצב שממש קשה לסובב ואלץ אותי לזגזג הרבה בקצב איטי .
אחר כך זה הופך למתון יותר ונותן מנוחה לרגלים עד השיפוע הבא .
לגבי האופנים ( כבדות וחזקות 10ק''ג נטו - קראנק דאבל ללא מעביר קדמי מאחור קסטה 11-34 מכוון פולי ללא הצלבה עד רבעי מאחור גלש 23 )
באופני כביש רגילות 39/23-21 זה ההילוך האידאלי עבורי בעלייה הזו .
לא נשברתי ולא עצרתי לפחות בקטע הפסיכולוגי אני ממוקד מטרה ומוכן לאתגר בנס הרים אני מקווה שעוד נגיע נגיע ליום המואר ...
בקטע של הרכיבה עדין חסר לי כושר ...
כל אורך העלייה - משדה תרומות לגלבוע מהפניה ל 667 עד מוצב "גבעונה " – 11.7 ק"מ עם 5.2% ממוצע
מצורף תמונה .
אריה סדובניק
