משהו חשוב במיוחד
עדויות מבעיתות!

Press Here

New member
משהו חשוב במיוחד../images/Emo70.gifעדויות מבעיתות!

אני מבועתת מפחד. ענבל בת 15, נכון? לפני כמה זמן, פגשתי בצ'אט ילדה בשם ענבל שהיתה בת 15. דיברנו קצת בצ'אט וזה, התוכן היה קצת מיני. אח"כ היא שאלה אם אפשר לעבור למסן, אם יש לי. אז נתתי לה את הכתובת של המסנג'ר. היא מיד התחברה אליי, התוכן המיני התחזק והיא התחילה לדבר איתי על דברים לא נוחים ואינטימיים ביותר. אני הייתי סתומה באותה התקופה. היא ביקשה ממני להדליק את המצלמה. אז הדלקתי. מה שאני זוכרת שהיא ביקשה ממני להתפשט ולהתחיל לאונן מול המצלמה. היא אמרה "אני רק רוצה לראות אם את עושה את זה נכון" אז אמרתי לה שהיא משוגעת בראש, אבל עדיין, בטיפשותי, המשכתי לדבר איתה. הראיתי לה את קו החזה שלי (בלי לחשוף, רק לעמוד בפוזה שמראה את החזה) וגם אם יש לי שיערות בבית השחי. לפי מיטב זכרוני, היו שאלות על התאפקות ומסרים של צריך לשתות הרבה מים. לבסוף קלטתי שיכול להיות שמישהו מניאק מסתכל עליי מאחורי המצלמה ומתחרמן. אז ישר כיביתי את המצלמה והתחלתי לתשאל "אותה". בסוף, כשאמרתי לה שאני בטוחה שהיא פדופיל מתחזה או קטין סוטה או איזה מישהו שהוא בטוח לא ענבל בת 15, "היא" פשוט ניתקה אותי וזהו. הקשר הסתיים. אני צריכה לפנות לרפי? אבל אני בכלל באר שבעית! אני לא בטוחה שההורים שלי יסכימו סתם ככה! אני אפרסם את ההודעה בעוד כמה מקומות, וזהו... ושתדעו שהשיחה הלא נעימה הזאת והעובדות שחשפתי את עצמי בפני מישהו סוטה שאונן מולי, ממש הבעיתו אותי וכל פעם שאני נזכרת יש לי תחושות רעות ומעיקות...
 

Press Here

New member
אני מדברת על הפדופיל אפי ועליי../images/Emo70.gif

אם מישהו לא מעודכן
 

Press Here

New member
לא מסרתי פרטים אישיים

לא מסרתי טלפון, כתובת, מיקוד, נראה לי אפילו עיר לא מסרתי (אני לא בטוחה) או כל פרט אחר מלבד כתובת מסנג'ר. בנוגע לשם, אני לא זוכרת אם מסרתי או לא. אם כן מסרתי, אז רוב הסיכויים שרק את השם הפרטי, למרות שיש סיכוי גם לשם משפחה.
 

blue lines1

New member
מצטער לשמוע

על מה שקרה לך.. בכל מקרה, לפי דעתי וממה שהבנתי מהודעות שנכתבו פה בפורום לגבי המקרה הזה, כל עדות נוספת תעזור למשטרה ותספק לה הוכחות שבאמצעותן ניתן יהיה להרשיע אותו.. כך שאם יש לך אפשרות לבוא ולהעיד הייתי מציע לך לעשות את זה.. שבת שלום
 

Press Here

New member
יש גם כמה פרטים חשובים:

שמנגדים הכול: -השיחה היתה די מזמן -אני לא בטוחה שקראו לה ענבל, 90% ששמה היה ענבל. אם לא ענבל אז שם אחר עם ע' או ל' או ב'. אבל רוב הסיכויים שהשם הוא ענבל. -אני לא בטוחה אם בשיחה הוזכרו הרבה פרטים על התאפקות או מים, היו פרטים כאלו אבל אני לא זוכרת, לכן זה יהיה מיותר להעיד. -ההורים שלי בטח לא יאמינו לי, כי הם תמיד חושבים שאני תמיד עושה מדבר קטן לגדול. לא אוכל לנסוע למשטרה סתם ככה, בשביל זה הם צריכים צו הזמנה או משהו אחר שיוכיח להם את טענותיי.
 

blue lines1

New member
אה.. תראי

לפי דעתי את צריכה ללכת להעיד רק אם את מרגישה שזה הדבר הנכון לעשות.. לא יקרה כלום וזה לא ישנה את פסק הדין אם לא תעידי.. עדות יותר או עדות פחות לא משנים את התוצאה.. אבל, אם את מרגישה צורך אישי להעיד, בגלל שאת מרגישה שנפגעת ושהיית רוצה לעשות משהו בנידון, הייתי מציע לך כן לעשות את זה גם אם את לא לגמרי בטוחה שזה אותו המקרה.. לפחות כדי שתרגישי טוב עם עצמך.. לכי עם מה שאת מרגישה, בקיצור.. שיהיה בהצלחה בכל מקרה ותרגישי טוב..
 

blue lines1

New member
אה, ועוד דבר

אם את באמת זוכרת שהיו פרטים על התאפקות ומים, אז לדעתי ממש סביר להניח שמדובר באותו האדם, שכן גם לפי דברי השוטרים מדובר בסטייה מאוד יוצאת דופן.
 

Press Here

New member
בדקתי

ואני ממש לא זוכרת את הכינוי או את כתובת המסנג'ר שלה. יש כמה כתובות וכינויים חשודים, אבל לא יותר מזה.
 
למעלה