משהו מדעתי האישית

my BEND

New member
משהו מדעתי האישית

נכון שזה די מרושע ואפילו לא נכון בעיניכם\ן(פמיניסט קצת) אבל לדעתי מי שהכיר את רדיוהד דרך קיד איי ואמניזיאק הוא בן אדם מסכן כזה ועלוב בגלל שהוא החמיץ את כל תקופת הזהב שלהם -שעוד תחזור...- וגם איזה מין בן-אדם שרוצה להכיר להקת רוק קונה דיסק שבו היא עושה מוזיקה אלקטרונית אם הוא מכיר אותה מלפני זה אני מבין אותו וגם אני אבין אם הוא יאהב את זה אבל המקרה השני-אוי גוועלט
 

Her Circulation

New member
איני רואה החמצה

משעה שהכירם דרך הדיסקים החדשים אין כובלים את ידיו, האין כך? הולכים לחנות הדיסקים, קונים את הישנים, מאזינים ונהנים. לדעתי תקופת הזהב לא נגמרה, תמימות ההתחלה אולי כן אבל לא יותר מכך. אגב, אני מקווה שהפירושים עזרו במשהו למרות שהנחתי היא שלא.
 

A Pig in a Cage

New member
ממש ממש לא נכון

מי שקנה את החדשים במטרה להכיר את רדיוהד בתור להקת רוק כנראה עשה טעות, שכן רדיוהד הם כבר לא סתם להקת רוק. כדי להכיר אותם בתור להקת רוק הוא היה צריך לקנות את PH או Bends מקסימום. מי שקנה את החדשים במטרה להכיר אותם הוא לא "אדם מסכן כזה ועלוב", אלא מישהו שרוצה להכיר להקה גדולה, לא משנה אם היא מנגנת בגיטרות או בסינתיסייזרים. מה שחשוב בתכ´לס זה הכתיבה והלחן, שלדעתי הם רק השתפרו במהלך השנים. ובכל מקרה, לא משנה אם אתה צודק או לא, זאת דרך מאוד מגעילה להציג את הדעה שלך
 

Her Circulation

New member
האם לפי דעתך

הכתיבה ( אתה מתכוון לטקסט נכון?) של שני האלבומים האחרונים יפה, נכונה , ועמה אתה מזדהה יותר מזו של שלושת הראשונים ? היא פחות ישירה ללא ספק.
 

A Pig in a Cage

New member
לדעתי הכתיבה עצמה

יפה מאוד, זה דבר ראשון. מה שהופך אותה לכזאת היא, בין היתר, העובדה שהמילים פחות ישירות ולא מובנות בהרבה. אני באמת מזדהה יותר עם המילים של החדשים, כנראה בגלל המורכבות וחוסר הישירות אבל לא בהכרח... משום מה זה מדבר אליי יותר ומה עם כל האחרים?
 

teen-spirit

New member
אני אישית..

מעדיפה את החומר הישן הדיסקים האחרונים פשוט מלאים באלקטרוניקה ואני לא ממש אוהבת את זה. למרות כל זה יש משהו ברדיוהד בכל השירים שלהם שמרגש עם כל הדכאוניות עושה טוב!
 
למעלה