משהו מוזר באיביי שאינני מצליחה להבין

gaya45

New member
משהו מוזר באיביי שאינני מצליחה להבין

אוקיי אז ככה,יום שישי לאחר ששלחתי לקונה הודעה על שליחת מוצר ונתתי לו מספר מעקב,הוא ענה לי-בן אדם נחמד-הוא כתב לי SHABBAT SHALOM THANKS,אני עניתי לו THANK YOU....הלוואי וכולם היו כמוהו,אבל זה לא העניין מאז אותה התכתבות למרות שעניתי לו מיידית יש לי בסרגל הכלים שלי AWAITING FOR ANSWER 1 ,כמו שאתם יכולים לראות בתמונה המצורפת וזה מפנה אותי לליסטינג שמכרתי לו.עכשיו לא קיבלתי ממנו הודעות נוספות ואין שום דבר ב-MESSAGES אז אני שואלת כי אני חדשה ולא מבינה עדיין את כל הממשק. מה זה אומר ? איפה יש שאלה ? מה אני אמורה לעשות? זה מיום שישי ככה ואני חוששת שאולי פספסתי משהו. תסתכלו בתמונה המצורפת ואודה לכם מאוד אם מישהו יכוון אותי במה מדובר.

 

Amiram_e

New member
זה שטויות. תמיד כשעונים למישהו תופיע ההודעה הזו

זה לא מעניין ולא חשוב.
 

liranmelzer

New member
לא בדיוק

איביי מצפה מהמוכרים שלה לענות ללקוחות על שאלות, ואם הם לא עושים זאת, יכול להיות שמנוע החיפוש של איביי (cassini) מתחשב בזה ומוריד את המוכר בתוצאות החיפוש. זה לא ודאי אבל זה ייתכן (איביי לא מפרסמת את כל הפרמטרים שמשפיעים).
מה שכדאי לעשות זה לאתר את המוצרים עם השאלות ע"י מיון של המוצרים שמוכרים לפי אלו שמחכים למענה, ולסמן עבור כל אחד מאלו שיש להם שאלה ממתינה mark as answered. זאת כמובן במידה שאין מה להשיב יותר ללקוח, או שענינו ואיביי לא הסירה את השאלה כממתינה לתשובה.
 

Amiram_e

New member
על כל שאלה שלקוח ישאל ותענה והוא יענה לך "תודה מגניב"

תמשיך לראות שאלה שלא נענתה.
בחייך. מהניסיון שלי זה שטויות.
 

liranmelzer

New member
לכן צריך לסמן mark as answered

אין צורך לענות באמת לכל שאלה.
ואם אתה חושב שזה שטויות, תתעלם מההצעה שלי, אבל לפחות תן לאחרים הזדמנות לעבוד נכון כדי לקדם את עצמם בתוצאות החיפוש.
 

Amiram_e

New member
אתה רק משער מה שאתה אומר

בעצמך כתבת "יכול להיות שמנוע החיפוש של איביי (cassini) מתחשב בזה ומוריד את המוכר בתוצאות החיפוש. זה לא ודאי אבל זה ייתכן"

אני לא חושב שזה משפיע. לא סימנתי מעולם תשובות בתור "נקראו". אבל אינני פוסל לסמן אם זה מפריע לפותחת השרשור.
 

gaya45

New member
המון תודה

עכשיו יש לי שאלה יותר מהכיוון של הקונה.אני קונה באליאקספרס יותר מאשר איביי והאמת רכישה ראשונה שלי באיביי עשיתי כשהתחלתי למכור שם.אז כשאני מקבלת מוצרים שהזמנתי באליאקספרס אני מקבלת SMS מהדואר לבוא לקחת-יש שם את מספר הטלפון שלי-אני לא מחכה לפתקים האדומים מהדואר.עכשיו אני מחכה למוצר שהזמנתי באיביי והמספר מעקב מראה שזה כבר כמה ימים בישראל,ואני לא קיבלתי שום SMS מהדואר,אז רציתי להבין אם באיביי זה שונה מאלי-כי שם אני תמיד מקבלת SMS ולגבי איביי עם המוכר לא רשם את המספר טלפון שלי אז אני צריכה עכשיו לחכות לפתק הזה מהדואר?כי זה מעצבן אני יודעת שכבר כמה ימים המוצר בישראל.מקסימום אני אתקשר לדואר ,אבל מניסיונכם מי שקונה באיביי גם אמור לקבל SMS כמו באליאקספרס או שמחכים לפתקית מהדואר?
 

gaya45

New member
לירן אני מנסה לעשות מה שאתה מציע ולא מצליחה

אני מנסה לעשות MARK AS ANSWERED אבל ב-MORE ACTIONS אין לי את האופציה הזאת ,איפה האופציה הזאת נמצאת?
 

liranmelzer

New member
ליד כל מודעה יש אפשרויות

משולש הפוך קטן שאפשר לפתוח ויש שם אפשרויות כמו revise, sell similar ועוד.
אם יש שאלה שלא נענתה למודעה, אז אחת האפשרויות שתופיע שם היא mark as answered
 

gaya45

New member
אוקיי תודה

ואודה לכם מאוד אם תענו לי לגבי השאלה שלי בתור קונה,מי שקונה באיביי והמוצר מגיע לישראל מקבלים SMS או שצריך לחכות לפתקית מהדואר?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין קשר לחנות, רק לכך שמספר הטלפון שלך יופיע על החבילה

אם הוא לא מופיע, בדואר לא יודעים לאיזה מספר לשלוח מסרון. כשכותבים טלפון בשדה ייעודי יש מוכרים/חנויות שמדפיסים אותו עם הכתובת ויש כאלה שלא. אני פתרתי מזמן את הבעיה ואני משתמשת בשורה השנייה של הכתובת (שבד"כ נותרת ריקה) ומזינה בה את הטלפון שלי (בפורמט ישראלי). כך תמיד מופיע על החבילות שלי מספר הטלפון כחלק אינטגרלי מהכתובת ואני מקבלת רק מסרונים (אלא אם הוא לא קריא כי ההדפסה יצאה מטושטשת או משהו).

לגבי מספר מעקב, תקבלי מסרון לא כשהחבילה בישראל אלא כשהיא בסניף ויש לה מספר מדף. לפעמים יש פער של ימים בין השניים וזה יכול לארוך גם שבוע שבועיים.
 
למעלה