משהו מסקרן על רמת גן וגבעתיים.

luisluis

Active member
שמתם לב שקווי 60,63,62 וקווי 61,161,65 אינם נפגשים בשום תחנה בתוך רמת גן וגבעתיים?
זה קצת מצחיק, אם אתם גרים על הציר של קו 61 והיעד שלכם הוא עזריאלי אתם חייבים לבצע החלפה בתל אביב, אם אתם גרים על ציר 60,63 והיעד שלכם הוא הבורסה אתם חייבים גם לבצע החלפה בתל אביב.

אני מוצא את הרעיון הזה נורא מוזר, הקווים הרבה פעמים עוברים מאוד קרוב אחד לשני אך אף פעם לא באותה תחנה ואף פעם לא בדרך שקל להחליף בניהם.
הייתי מצפה שאיפשהו בציר הנסיעה שלהם יהיה איזשהו חיבור שיאפשר החלפה וקישוריות.
 

EHP12

Well-known member
שמתם לב שקווי 60,63,62 וקווי 61,161,65 אינם נפגשים בשום תחנה בתוך רמת גן וגבעתיים?
זה קצת מצחיק, אם אתם גרים על הציר של קו 61 והיעד שלכם הוא עזריאלי אתם חייבים לבצע החלפה בתל אביב, אם אתם גרים על ציר 60,63 והיעד שלכם הוא הבורסה אתם חייבים גם לבצע החלפה בתל אביב.

אני מוצא את הרעיון הזה נורא מוזר, הקווים הרבה פעמים עוברים מאוד קרוב אחד לשני אך אף פעם לא באותה תחנה ואף פעם לא בדרך שקל להחליף בניהם.
הייתי מצפה שאיפשהו בציר הנסיעה שלהם יהיה איזשהו חיבור שיאפשר החלפה וקישוריות.
60 ו-61 חופפים אחד לשני בשכונת רמת עמידר. 65 חופף כמעט לגמרי ל-61 ברמת גן ומגיע לעזריאלי (ותמיד אפשר לרדת בבורסה ולקחת דנקל או המון קווים לציר בגין). ומי שצריך בקטעים של 60 ו-63 לבורסה, יש לו ברמת גן את 67 ובגבעתיים את 58.
 

luisluis

Active member
60 ו-61 חופפים אחד לשני בשכונת רמת עמידר. 65 חופף כמעט לגמרי ל-61 ברמת גן ומגיע לעזריאלי (ותמיד אפשר לרדת בבורסה ולקחת דנקל או המון קווים לציר בגין). ומי שצריך בקטעים של 60 ו-63 לבורסה, יש לו ברמת גן את 67 ובגבעתיים את 58.

58 ו 67 הם קווים בתדירות לא משהו.
אני חושב שזה הזוי שאין קו שמחבר את איזור הבורסה לרחוב כצנלסון בצורה תדירה וטובה.

אני תוהה על מסלול מוצע כזה לקו 61
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot 2024-07-13 at 16.30.46.png
    Screenshot 2024-07-13 at 16.30.46.png
    KB 286.4 · צפיות: 9

EHP12

Well-known member
58 ו 67 הם קווים בתדירות לא משהו.
אני חושב שזה הזוי שאין קו שמחבר את איזור הבורסה לרחוב כצנלסון בצורה תדירה וטובה.

אני תוהה על מסלול מוצע כזה לקו 61
58 מסכים. גם צריך להעביר אותו לדעתי דרך קקל/שפירא והראשונים/אחדות העבורה מגבעתיים לבורסה. ו-67 הוא קו תדיר של כל 10 דקות.

וקו 61 סובל ממספיק פקקים. לא צריך להכניס אותו לפקקים של כיכר נח וצומת השקם.
 

luisluis

Active member
58 מסכים. גם צריך להעביר אותו לדעתי דרך קקל/שפירא והראשונים/אחדות העבורה מגבעתיים לבורסה. ו-67 הוא קו תדיר של כל 10 דקות.

וקו 61 סובל ממספיק פקקים. לא צריך להכניס אותו לפקקים של כיכר נח וצומת השקם.

האמת שזה מחלץ אותו מפקקים כי הפניה ימינה מירושליים לבן גוריון היא הפקק האמיתי בעוד שהפניה שמאלה אינה עמוסה.
אבל אחרי בדיקה המסלול שהצעתי בכלל לא הגיוני כי אין פניה שמאלה מסירקין לארלוזורוב :(
 
58 ו 67 הם קווים בתדירות לא משהו.
אני חושב שזה הזוי שאין קו שמחבר את איזור הבורסה לרחוב כצנלסון בצורה תדירה וטובה.

אני תוהה על מסלול מוצע כזה לקו 61
קו 45 מקשר בצורה טובה למדי בין אזור הבורסה לרחוב כצנלסון.
 

Ccyclist

Well-known member
שמתם לב שקווי 60,63,62 וקווי 61,161,65 אינם נפגשים בשום תחנה בתוך רמת גן וגבעתיים?
זה קצת מצחיק, אם אתם גרים על הציר של קו 61 והיעד שלכם הוא עזריאלי אתם חייבים לבצע החלפה בתל אביב, אם אתם גרים על ציר 60,63 והיעד שלכם הוא הבורסה אתם חייבים גם לבצע החלפה בתל אביב.

אני מוצא את הרעיון הזה נורא מוזר, הקווים הרבה פעמים עוברים מאוד קרוב אחד לשני אך אף פעם לא באותה תחנה ואף פעם לא בדרך שקל להחליף בניהם.
הייתי מצפה שאיפשהו בציר הנסיעה שלהם יהיה איזשהו חיבור שיאפשר החלפה וקישוריות.

יתכן שזו בחירה מודעת שאלו יהיו קווי רוחב (עד כמה שזה אפשרי ברחובות המתעגלים של עבר האיילון).

אם היו משכפלים את ה X של הקווים שאינם קווי התמח"ת במרכז תל אביב שבה קווים מדרום נוסעים צפון מערבה לרדינג וקווים מצפון וז'בוטינסקי נוסעים לכרמלית - זה היה יוצר מסלולי V ואפילו מסלולי W מרמת גן לתל אביב שיאריכו את זמן הנסיעה באופן משמעותי בהשוואה למסלולים ישירים.

את תפקיד החיבור הפנימי בעבר האיילון עדיף לתת לקווי צפון-דרום מקומיים, מקסימום כאלו שחוצים לרמת אביב.
 

EHP12

Well-known member
יתכן שזו בחירה מודעת שאלו יהיו קווי רוחב (עד כמה שזה אפשרי ברחובות המתעגלים של עבר האיילון).

אם היו משכפלים את ה X של הקווים שאינם קווי התמח"ת במרכז תל אביב שבה קווים מדרום נוסעים צפון מערבה לרדינג וקווים מצפון וז'בוטינסקי נוסעים לכרמלית - זה היה יוצר מסלולי V ואפילו מסלולי W מרמת גן לתל אביב שיאריכו את זמן הנסיעה באופן משמעותי בהשוואה למסלולים ישירים.

את תפקיד החיבור הפנימי בעבר האיילון עדיף לתת לקווי צפון-דרום מקומיים, מקסימום כאלו שחוצים לרמת אביב.
61 63 65 ו-161 אלו קווים שהתפתחו אבולוציונית עוד משנות ה-50.

60 הוא היחיד שנועד להיות קו רוחב ברפורמה הבעייתית שחגגה לפני שבועיים בר-מצווה.
 
למעלה