מבינה ולא מבינה
אני מבינה מאד בהוראה משקמת, אם כי הגיל המומלץ ע"י פרופ' פרנקנשטיין הוא גיל ההתבגרות. אני לא מבינה בפנימיות הללו. פעם ביטלו את השם "טעוני טיפוח" בשל בעיות עדתיות וקיפוח וכו'. בזמנים מאוחרים יותר, התחילה האינטגרציה (שאגב, הכינוי שנתן אותו פרופ' היה : "ספסול", טען שהם יושבים באותו ספסל, אך לא מקבלים על פי צרכיהם). מסיבות פוליטיות נגנזו מחקרים, אולי כבר בשנים האחרונות כבר כן התפרסמו... הוראה משקמת היא תוכנית מעולה. השאלה האם באמת הם מתכוונים למשקמת או למתקנת... לא ברור אם זו דרכו של פרנקנשטיין ושל הינדה אייגר.