משהו מעניין!

cami y luly

New member
משהו מעניין!

היום בשיעור החופשי ילד אחד ירד על חברה שלי חברה שניה שלי שהיא די חרשנית (אור, בלי להעליב!) פילספה לנו על הנושא הזה די שאותו ילד ידע מה זה שיורדים עליך ומעליבים אותך אז אני אסכם לכם את הפילוספיה שלה (אני תומכת בפילוסופיה הזאת מאוד!) (לצורך העניין נקרא לילד שהעליב את חברה שלי דור ולחברה שלי שירה): יש ילדים שיש להם הרבה השפעה ואף פעם לא ירדו עליהם. לדוגמה: דור נתן לנו 5 דק' לרדת עליו וכמה בנות שנכנסו באותו הזמן אמרו: "מי שמקלל את דור חוטף מכות", "אני הולכת להרביץ לשירה"(שירה לא ממש מקובלת...) וכו'. אותם ילדים שיש להם הרבה השפעה חושבים שהילדים שיורדים עליהם יכולים להתגונן אבל הם לא מבינים שהם לא יכולים כי כל השכבה יורדת עליהם. הילדים בעלי ההשפעה שיורדים עליהם לא מתייחסים לכל קללה קטנה אבל אלה שאין להם השפעה רגישים יותר ונעלבים בקלות (בדרך כלל). למה אני מתכוונת שאני כותבת ילדים בעלי השפעה: ילדים שיש להם הרבה חברים שמדינים עליהם, אם ירדו עליהם אז כל החברים שלהם ירדו על אותו אחד שהעז בכלל לדבר איתו. לדוגמה: אחותה של שירה, היא רבה עם ילדה מהשכבה ועכשיו כל החברות שלה מסוכסכות איתה. אני יודעת מה ההרגשה של להיות מושפל ע"י החברה ואני חושבת שהרבה ילדים בעלי השפעה לא יודעים מה זה שאין לך הרבה חברים וכולם שונאים אותך. אז אם מישהו יורד עליכם תסבירו לו איך זה להיות ככה ואם הם לא מבינים אז תקללו אותם בחזרה
. בהצלחה! זכויות יוצרים לאור מח'5 ©
 

cami y luly

New member
הבעיה היא...

שלאלה שאין להם השפעה אין הרבה חברים ואז הם בערך לבד מול כל אלה שיורדים עליהם סקר: קרה לכם מקרה שכל השכבה/כיתה או קבוצת ילדים גדולה רבה איתכם, ירדה עליכם, עשתה עליכם חרם וכו'?...
 

cami y luly

New member
נכון

ובגלל זה צריךמ להגיד למי שעושה את זה שזה לא בסדר ולהתנגד לזה! חחח וואי איך אני רצינית היום
 

cami y luly

New member
זה משהו אצלי...

אני לא יכולה להישאר רצינית יותר מדי זמן כי אני פתאום אהיה עצובה וזה מזה לא מתאים לי היום אבל רוב היום אני די רצינית (רק מתי שצריך!) וזה באמת נושא רציני...
 

דיתוּש

New member
בכיתה ד' אני חושבת...

ילדה אחת עשתה עליי חרם ורוב הכיתה הלכו אחריה, אבל במין כזה חוסר רצון. כאילו הם "חייבים". ואז אמרתי לאחת מהחברות הישנות שלי "למה? בשביל מה?" היא אומרת לי "לא יודעת..." ואז הם הפסיקו... זה נמשך משהו כמו חודש. אבל זה לא היה כזה נורא. היה לי שקט נפשי, לא הייתי צריכה להתעסק בחברים כל הזמן... שקט. אני ועצמי לתקופה קצרה... כמובן שהתגעגעתי אליהם, וכולם התנצלו ובלה בלה אח"כ. ואז אני פתחתי חרם נגד הילדה שפתחה נגדי חרם... נו הייתי בכיתה ד' מה אתם רוצים
 

122333444455555

New member
בכיתה ג'...

היתה לנו תלמידה חדשה בכיתה והיא היתה כזאת תמימה... ועשו חרם על בת מהכיתה שלי ולא השתתפתי בחרם- כי זו היתה חברה ממש טובה שלי... ואז אחרי שבוע השלימו איתה ואותה בת התעצבנה עלי אז היא עשתה גם עלי חרם... אבל זה גם לא היה כ"כ נורא כי היתה לי את הבת ההיא שעשו עליה לפני כן חרם... ואז אחרי שנה (בכיתה ד') אני וחברה שלי (שגם עשו עליה חרם) השבענו את אותה ילדה שהיא לא תעשה יותר חרמים- כי היא נהיתה חברה טובה שלנו....
 
נשמעת חכמה החברה שלך

אני מניחה שחוש הביקורת העצמית שלנו תלויה גם בפידבק שאנחנו מקבלים מהסביבה,אם הפידבק שאנחנו מקבלים הוא שלילי,כמו אצל 'לא מקובלים' אז גם הביקורת העצמית שלנו תהיה כזאת וככה נשקול את הערות שאנחנו מקבלים יותר בתשומת לב.שלא כמו אצל ילדים לא מקובלים,שלעומת כל הערה שלילית מקבלים גם ביקורת חיובית.
 
למעלה