גמרתי את הספר השני, לפי דעתי היה יותר טוב מהראשון. שמתי לב שלמלאכים יש שם נוסף בספר- Bene Elim או התירגום לעיברית "בני אלים" די מגניב. האם הסופר התכוון לזה (לפי דעתי כן). איך לעתכם הוא הגה את הרעיון?
בוודאי. הסופר משתמש בתיאולוגיה נוצרית לאורך כל הסדרה. רק לדוג': ברוך וחנוך הם שמות (מקוצרים) של שני "ספרים חיצוניים"- חזון ברוך ו ספר חנוך. אולי בקרוב (אם יסתדר, ואודי יודע על מה אני מדבר
את הספר השלישי כבר יש לך? דווקא הופתעתי שאמרת שהספר השני יותר טוב לדעתך. למה אתה חושב ככה? בקשר ל-Bene Elim, כן פולמן התכוון לזה 100%. כמו שארנון אמר, ככל הנראה יהיה בקרוב מאמר על הנושא
בעולם שלנו, deamon זה שד, ואף על פי שזה נשמע אותו דבר, פולמן כתב את זה אחרת על מנת להדגיש שזה לא אותו דבר, לכן יש deamon (מה שויל הגדיר כשד בפגישה עם ליירה) ויש daemon כשה-a וה-e מחוברות, על מנת להדגיש את ההבדל אני אישית גם אהבתי את השני יותר מהראשון, אבל השלישי מתעלה על כולם
המושג מופיע פעמיים בתנ"ך, שני הם בספר תהילים. הדבר המענין הוא שלפי רוב הפרשנים בני אלים מתכוון לכוכבים או לכוחות הטבע, ורק פרשן אחד (דעת מיקרא, למי שמכיר) מביא את הדעה שהכוונה היא מלאכים.