יותר טוב,אבל בוא נודה שזה לא
ממש ים.זה איור של ים מה שיכול להיות מצויין אם תשתמש בזה כסגנון לעבודה .מתכוונת שתלת לא חייב להיות ריאליסטי.יש לך תנועה בים (אבל הייתי מרככת קצת את השפיצים של הגלים,לפחות לחלקם),וטוב שהטית מעט את הסירה אבל הוא לא מעביר תחושה של מימיות,לא עשיתי ים מעודי אבל הייתי שמה חומר שהוא raytrace,וסתם רעיון שעלה לי עכשיו ויכול להיות לא מוצלח אבל אפשר לנסות לשים שכבה נוספת של מים כשהעליונה עם שקיפות קלה,)שים לב שהטקסטורה "נמרחת" על פני הפוליגונים, נמתחת. יש את הטקסטור הפרוצדורלי שאני לא התנסיתי בו ממש,אבל הוא מאפשר טקסטור לעומק(לא כמו תמונה שהיא דו מימדית),ואז הייתי מנסה ליצור ים עם אובייקט אחר. כמו שאתה רואה עצות בדוקות אין לי אז עוצרת כאן,ורק אומרת שלדעתי,אם אתה הולך על סגנון ציורי, כמו בערך שיש בעבודה שלך,כדאי שגם השמיים יהיו חלק מהסגנון(תוכל לצייר אותם,להוסיף עננים כאובייקטים וכו´),אבל פתאום אני רואה שאתה רוצה ריאליזם,ואפילו ברק.מישהו פה מהמתמצאים באפקטים אולי יוכל לעזור?