משהו רע עובר על דן ?

GoldenEyes

Well-known member
לאחרונה בקו 6 בבת ים שמופעל ע"י מיניבוסים , מפעילים אוטובוסים גדולים , עם שלט גדול "לא נכנס לעמידר" .
נגמרו כל הגרוטאות שמחליטים לפגוע בתושבים קשי יום של שכונת עמידר ?
למה לא לוקחים מקו 242 שלרוב נוסע ריק והנהגים בו מרגישים בסלון ברכב פרטי ?
מעניין מה יהיה למשרד התחבורה לומר על הפגיעה הזאת בנוסעים , שכן הקו הזה יוצא כל חצי שעה במקרה הטוב.

בכביש 20 לכוון צפון , מיד כשהגשר על צומת חולון מסתיים , יש שני קוים צהובים רצופים. מה שאומר שאסור לעבור מנתיב לנתיב.
את נהגי דן זה מעניין ? אלה פורעי חוק וממשיכים על הנת"צ ובשלב מסויים חוצים את שני הקוים הרצופים ונדחפים לצומת הולץ.
 

EHP12

Well-known member
לאחרונה בקו 6 בבת ים שמופעל ע"י מיניבוסים , מפעילים אוטובוסים גדולים , עם שלט גדול "לא נכנס לעמידר" .
נגמרו כל הגרוטאות שמחליטים לפגוע בתושבים קשי יום של שכונת עמידר ?
למה לא לוקחים מקו 242 שלרוב נוסע ריק והנהגים בו מרגישים בסלון ברכב פרטי ?
מעניין מה יהיה למשרד התחבורה לומר על הפגיעה הזאת בנוסעים , שכן הקו הזה יוצא כל חצי שעה במקרה הטוב.

בכביש 20 לכוון צפון , מיד כשהגשר על צומת חולון מסתיים , יש שני קוים צהובים רצופים. מה שאומר שאסור לעבור מנתיב לנתיב.
את נהגי דן זה מעניין ? אלה פורעי חוק וממשיכים על הנת"צ ובשלב מסויים חוצים את שני הקוים הרצופים ונדחפים לצומת הולץ.
תיאורטית מותר למפעיל להפעיל כלי רכב הגדול מהרשום ברישוי במקרה של עומס. אבל לא כלי קטן מהרישוי.

אתה לא יכול לקחת את הכלים של 242 ו-114 (ששימשו את באבל ז"ל) בקווים עירוניים בגלל שהם לא נגישים.

לכן משרד התחבורה לא יעזור לך כי הוא יתן לך את אותם תשובות

הסבר אפשרי: בעקבות תגבור קו 14, דן נאלצה לקחת מיניבוסים מקו 6, לקו 14. ולכן היא פועלת בגישה "עדיף שיהיה בכלי לא מתאים, מאשר שלא תצא נסיעה בכלל".

אבל מסכים שמשהו רע עובר על "דן". במיוחד התחזוקה של האוטובוסים, שהם נוסעים עם כלים שבורים. אבל עדיין הם רמה מעל מטרופולין ואפיקים.
 

GoldenEyes

Well-known member
תיאורטית מותר למפעיל להפעיל כלי רכב הגדול מהרשום ברישוי במקרה של עומס. אבל לא כלי קטן מהרישוי.

אתה לא יכול לקחת את הכלים של 242 ו-114 (ששימשו את באבל ז"ל) בקווים עירוניים בגלל שהם לא נגישים.

לכן משרד התחבורה לא יעזור לך כי הוא יתן לך את אותם תשובות

הסבר אפשרי: בעקבות תגבור קו 14, דן נאלצה לקחת מיניבוסים מקו 6, לקו 14. ולכן היא פועלת בגישה "עדיף שיהיה בכלי לא מתאים, מאשר שלא תצא נסיעה בכלל".

אבל מסכים שמשהו רע עובר על "דן". במיוחד התחזוקה של האוטובוסים, שהם נוסעים עם כלים שבורים. אבל עדיין הם רמה מעל מטרופולין ואפיקים.
החדשים העירוניים של מטרופולין , ויש כאלו לא מעט , של אוטוקאר , מעולים
 

DAVIDADATO

Well-known member
במיוחד התחזוקה של האוטובוסים, שהם נוסעים עם כלים שבורים.
לפני חודש נסעתי בקו 40, עד הכניסה להיינריך היינה נסע אחלה וברגע שהתחיל לנסוע אחרי התחנה הראשונה האוטובוס רעד ונתקע התיבת הילוכים (נסע על 40 בהילוך ראשון).
למחרת ראיתי את אותו נהג על אוטובוס ישן אחר ואמר שסידרו את התיבת הילוכים ותמיד נותנים לו את האוטובוסים הישנים
 

DAVIDADATO

Well-known member
לאחרונה בקו 6 בבת ים שמופעל ע"י מיניבוסים , מפעילים אוטובוסים גדולים , עם שלט גדול "לא נכנס לעמידר" .
האמת שרציתי לשאול את השאלה הזאת לפניך אבל חשבתי אולי מישהו לא יודע על זה
 
לאחרונה בקו 6 בבת ים שמופעל ע"י מיניבוסים , מפעילים אוטובוסים גדולים , עם שלט גדול "לא נכנס לעמידר" .
נגמרו כל הגרוטאות שמחליטים לפגוע בתושבים קשי יום של שכונת עמידר ?
למה לא לוקחים מקו 242 שלרוב נוסע ריק והנהגים בו מרגישים בסלון ברכב פרטי ?
מעניין מה יהיה למשרד התחבורה לומר על הפגיעה הזאת בנוסעים , שכן הקו הזה יוצא כל חצי שעה במקרה הטוב.

בכביש 20 לכוון צפון , מיד כשהגשר על צומת חולון מסתיים , יש שני קוים צהובים רצופים. מה שאומר שאסור לעבור מנתיב לנתיב.
את נהגי דן זה מעניין ? אלה פורעי חוק וממשיכים על הנת"צ ובשלב מסויים חוצים את שני הקוים הרצופים ונדחפים לצומת הולץ.
שלט? אתה מדבר על דף לבן? לפי דעתי זה אסור להדביק כאלה דפים לאורכה זה כמו דף הפרדה
 

846

Active member
בימים אלו נכנסים לשירות מיניבוסים חשמליים מתוצרת הייגר.
 
למעלה