משהו ששווה לקרוא

salt of earth

New member
משהו ששווה לקרוא ../images/Emo20.gif

كيف أكوّن صداقة مع المسيح ؟ أجعله "أولاً" (فى حياتى) "أطلبوا أولاً ملكوت الله وبره وهذه كلها تزاد لكم". بدلاً من النظر إلى العالم والخطية، أنظر للمسيح، وأجعله الكل فى الكل فى حياتى "نصيبى هو الرب قالت نفسى" (مرا 24:3) فلا أعود أعرج بين الفرقتين "لا يقدر أحد أن يخدم سيدين" (مت 24:6) بل يصير هو اللؤلؤة الواحدة الكثيرة الثمن. أكلمه (فى الصلاة) فالحوار الدائم مع المسيح يقوى الصداقة، والصلاة تفتحنى على المسيح، وتطبع صورة المسيح فىّ.. فى كل أمور حياتى، أحدثه وأخبره عما يحمله قلبى من أنات وحب لشخصه. أسمعه (فى الإنجيل) فالله كائن فى كلمته.. هو يريد أن يسمعنى صوته من خلال الإنجيل فى كل مرة تجلس تحت أقدام الإنجيل قل له: "تكلم يارب فإن عبدك سامع" (1صم 9:3) إن كلامك خير لى من ألوف ذهب وفضة. أرافقه (فى الحياة اليومية) فيصير المسيح بالنسبة لى "مسيح الحياة اليومية" أى الرفيق الحلو معى طوال اليوم، أناجيه بالصلوات السهمية "ياربى يسوع أعنى" وبالمزامير الحلوة، وأدمجه معى فى ظروف اليوم، ناظراً كل حين إلى يده الحلوة، وهى تعمل معى فى إختبارات محبة عجيبة. أتحد به (فى الأسرار المقدسة) حدنـى بشخـص حبيبـى وعـريس نفسى يسوع المسيـح "مـن يأكـــل جســـدى ويشـــرب دمـــى يثبت فـــىّ وأنــــا فيــــه" (يو 56:6) وهكــذا تهتـف نفسـى "أنا لحبيبى وحبيبى لى" (نش 3:6).
 

בן הצבי

New member
אם אפשר - בקשה.

האם תוכלי לתרגם את מה שהבאת? אני ממש לא קורא ערבית..
 

salt of earth

New member
תרגום תמציתי :)

מפאת חוסר זמן אני מגישה לכם תרגום תמציתי (ותסלחו לי כי אני פורשת ללמוד). הטקסט מדבר על איך להיות בקשר עם ישוע? ועושים זאת כאשר: 1- אני שמה אותו ראשון בחיי, והוא הופך להכל בהכל בחיי. 2- אדבר איתו (תפילה)- התפילה תמיד מחזקת את הקשר, והתפילה מקרבת אותי לישוע. 3- אקשיב לו (האוונגליון)- ישוע רוצה להשמיע את קולו דרך הברית החדשה ועליי להקשיב לו. 4- אלך אחריו (בחיי היומיום). 4- אתאחד איתו (בסקרמנטים הקדושים)- [הָאֹכֵל אֶת־בְּשָׂרִי וְשֹׁתֶה אֶת־דָּמִי הוּא יָלִין בִּי וַאֲנִי בוֹ] (יוחנן 6:56)
 

מובחרת

New member
משנה דומה להדבקות בצדיק,לא?

ישוע, בעצם דמות רוחנית לדבוק בו כמורה דרך? מה החידוש בזה?
 

בן הצבי

New member
יש הבדל, וגם חידוש.

לפי האמונה הנוצרית (המקובלת) האיש מנצרת הוא בן-האלוקים, והוא עצמו, הא-ל, ורוח-הקודש הם בעצם ישות אחת בעלת שלוש פינות נקרא לזה, כאשר תפקיד הבן הוא לקשר בין בני האדם לבין הישות הזאת שהוא צלע ממנה. לפי התפיסה החסידית ביהדות, עלי` שאלת, הדבקות בצדיק זה משהו אחר. הצדיק הוא אדם רגיל ילוד אשה, שהצליח להביא עצמו לדרגה עליונה ברוחניות, דרגה בה הוא ביטל בעצמו את מה שמפריד בין האדם לבין האלוקות, ולכן הוא בטל לחלוטין כלפי הא-ל. החסיד, שדבק ברבו, דבק בעצם על ידי כך בא-ל. זה כמובן ממש על רגל אחת ובקצרה..
 

lion 7

New member
החידוש שהוא בן האלוהים ובן האדם

המושלם , יש לו המון תארים. . בעצם ישוע הוא לא רק צדיק אלא אלוהים, אין המעטה בערך זה, אלוהים הבן שלבש בשר והתאנש למעננו אנו בני האדם.. וההמשך למד על כמי שיש שלטון רם, למרות שהיותו בן מלך המלכים, הצטנע למען העולם בכדי שירשו למי שיאמין בו , ראשית חי מנצחים, ונצחון על הגוף בהתחזקות רוח הקדש שלובשים בעת הלידה מחדש , כתוב באגרות :שאלה במשיח הם בריאה חדשה , איה אתה מוות ואיה אתה שאול . ישוע שהשלים את המשימה במות על הצלב ככפרה פעם אחת ולתמיד למען בני אנוש, כל אחד לחוד, וקם לתחייה אחרי שניצח שלושה ימים את השאול וקם לתחייה כמנצח את המוות , שבלי תחייה אין לנו תחייה כמוהו, הוא מתועד בארבעה בשורות שנכתבו על ידי ארבעה עדים שעדותם היא אמונתנו כנוצרים, ואמונתנו שהתיעוד עם שאר הכתובים בב``ח הם המשך לתנ``ך כספר אחד ויחיד. ישוע בן האדם המושלם (היהודי לפי הבשר) עלה לשמים והוא יושב על ימין אלוהים מכפר על חטאי העולם בדמו שמראה לאב לבל נמות .זה לא זבנג וגמרנו. אנו מרגישים אותו בחיינו על ידי נציגו עלי אדמות רוח הקדש (רוח השכינה בתנ``ך) .. ורוח זאת אנו המשכן שלה, באגרות כתוב שאנו משכן לרוח הקדש ,כך שלא צריך להעציב אותה אלא להתהלך בה.. מי שנולד נוצרי יתבקש לדעת זאת כאות לחייו, אנחנו לא נתווך לו כשנהיה עם ישוע בשמים עת יבוא וזה קרוב מאד(עבורנו כאבטחה ממנו) . אנו נפגוש אותו בחזרתו בשנית , קוראים למפגש הזה הילקחות בעננים, בהרף עין ויקבץ את נבחריו מארבע קצוות תבל .. אין ביכולתנו להשען אלא עליו. יש לנו שני דרכים או עם ישוע או עם העולם בראשות השטן בעלזבוב. או שר העולם או גם הוא לו הרבה תארים. צדיקים יש והם חייבים להכיר בשלטונו של ישוע כאלוהים. אחרי המעשה האב הרים אותו לדרגה מעל כל דרגה רוחנית כאחד מאלוהים. אלוהים שהתאה לאברהם יכול גם להבטיח בתנ``ך במימדי הזמן שנראים לנו אבסלוטים ולא מובנים. אלא אפשר היום דרך התיווך והסולחה שעשה הבן ביננו לבין האב , על מנת לחזור לאב כמו שהיה קשר לפני הנפילה של אדם אבי האנושות ואבינו בבשר .. כל טוב
 
למעלה