משחקים שעמום תחת היו אתמול

Krit123

Well-known member
נקודות מניצחון החוץ מול פיניקס (ללא ביל/בוקר או ג'מאל/גורדון)
*קיידי עקף את מוזס מאלון ועלה למקום העשירי בטבלת הסקורינג. איכשהו באותו הערב הוא הספיק להוסיף ציון דרך שלילי כאשר סיים את המחצית הראשונה בקריירה ללא סל שדה (0-10) ביציאה מההפסקה, דווקא לאחר פתיחה מצוינת ברבע הראשון בו תפר ג'אמפרים בקלות יתר.

*ג'וקר עם 31 אס' על 3 איבודים בלבד בשתי המשחקים האחרונים (53 נק'), אשכרה משנה את המשחק. היו לו 10 עד להפסקה ולמרות שהוא הוסיף 6 נקודות בודדות, היא הייתה אחת הטובות שלו העונה, דוגמה מצוינת נוספת לאיך הוא שולט במשחק ביד רמה אפילו מבלי לקלוע. הגענו בה לסקור של 70 נקודות שאף לא אחת מהן הגיעה מהקו (הכי הרבה אי פעם), בקושי הצלחנו לקחת זריקה רעה, אולי מסיבה מעניינת - גורדון לא שיחק, נאלצנו לפתוח עם ג'סטין הולידיי כך שמעשית הקפנו אותו בארבעה קלעים ולך תצופף בריווח מקסימלי.

*וואלה נורקיץ' נתן לו קונטרה. לא לקחתי ברצינות את הנכונות שלהם ללכת אליו, הוא בדרך כלל מפשל (ובסוף יצא ב6 עבירות), הפעם כמעט השווה שיא קריירה והשאיר אותם באזור בזמן שקיידי נחלש. העבירה השישית שלו עמוק בקלאץ' הפכה לפלייגרנט (לא אהבתי) שהפכה לפוזשן של 4 נקודות.

*במדד ההגנה תחת ווגל הם היו קשקשה עד לרבע השלישי, חוסר תיאום בחילופים ללא כדור עלה בלייאפים שנחסכו בהמשך. אוקוגי נכנס ושינה את מצב הצבירה עם האנגריות שלו. קשה יהיה לקבל אומדן אמין עד לחזרה של ביל.

*מייקל פורטר מאוד אוהב לפתוח משחקים כמו מייקל ג'ורדן ולסיים אותם כמו מייקל ביזלי, לא מפסיק לתסכל. פתח בדאנק הזה
בהמשך ירד באגרסיביות, כולל מספר מהלכים נרפים בהתקפות מעבר שהובילו להחטאות והפכו לנקודות בצד השני. לפחות הפעם הוא הופיע בסיום עם צמד סלים חשובים.

*פייטון ווטסון נעל את קיידי. 0-14 מהשדה בפוזשנים בהם שמר עליו. התנהל יחסית באחריות והצליח לקושש קצת נקודות. ההתפתחות שלו סופר חשובה.

*קיבלנו את גרסת הפייסרס של ג'סטין הולידיי? מאוד אהבתי באינדי, כמעט נפלט מהליגה לאחר הקדנציה המוצלחת. הוא אנטרי פאסר מעולה (שיחק עם סאבוניס), זז יפה בלי הכדור (שיחק עם סאבוניס) ושומר טוב, אי אפשר לבקש יותר.


פליקנס - ספרס (ללא וומבי)
ניסיתי לראות, כמעט נרדמתי. משולם וטריי מורפי התקמבקו עם 37' נק משותפות, ציון ואינגרם יכלו להרשות לעצמם לקחת צעד אחורה לאור ריבוי האופציות, ואלנצ'יונאס ניצל את יתרון הסייז עם 24 ואפילו הרב ג'ונס הוסיף 17. הפלס בסגל יחסית מלא, יהיה מעניין לבחון את התפקוד שלהם.
סאן אנטוניו הפגינו בינוניות אחידה ומפליאה כאשר 8 שחקנים סיימו בספרות כפולות, אמנם אף לא אחד מהם חצה 14 נקודות. קלדון ג'ונסון לא מצליח לשחזר את היוזמה ההתקפית שאפיינה אותו וואסל עולה בכלל מהספסל. עושה רושם שאף אחד לא מבסוט מניהול המשחק.

בוסטון - פילי (ללא אמביד ומקסי או פורזינגס)
תפסתי דקות אחרונות, פאט בברלי האיש והאגדה סיפק הופעה הירואית של 26-7-8, כמעט השלים אפסט בלתי נשכח שהיה שובר את האינטרנט. נרס אוהב לעלות עם הרכבים ניסיוניים בהעדר הכוכבים, מרקוס מוריס מקבל המון דקות. שיחקו דרכם בסיום ויצאו בידיים ריקות, אמנם עם לא מעט מחמאות והרגשה טובה. אצל בוסטון טייטום הורחק ברבע השלישי בטכנית כפולה, הצליחו לחבר מספיק עצירות ולתקוף את הסל בשביל להימנע ממבוכה. שני שחקנים שלא קוראים להם האוזר, קורנט או פריצ'ארד עלו מהספסל אז כנראה שגם מאזולה הורחק, ניצלו את ההעדרות של צמד הכוכבים על מנת לנצח את הfree throw battle, אלמנט שהשתפר אצלם העונה.
 

Rapgamer

Well-known member
שמע אחי אתה צריך להיות מטורף כדי לראות משחק של הספרס ללא וומבי. מניח שזה היה מהזווית של הפליקנס למרות שגם אותם אני פחות נהנה לראות.

אמרת יוקיץ' 31 אסיסטים על 3 איבודים? old news, תנסה 45 אסיסטים על 3 איבודים. סימונס אמר בפודקאסט שלו אמירה שלא תשמע לה התנגדות מהצד שלי- הג'וקר שחקן ההתקפה הטוב ביותר שהוא ראה אי פעם. מצד שני אני לא ראיתי את ג'ורדן. בכל מקרה אלה ההשוואות שאנחנו מדברים עליהן.
 
למעלה