משחקי הישרדות וירטואליים

משחקי הישרדות וירטואליים

הנה ההזדמנות שלנו להיזכר בכל המשחקים הקודמים שתפוז אירח, המשחקים שלפחות אותי מלווים בדרך כזו או אחרת עד היום. אם אתם מכירים משחקים ששוחקו בתפוז בעבר/ בהווה או שישוחקו בעתיד זה המקום להוסיף אותם. 1) הישרדות און ליין - http://www.tapuz.co.il/communa/userCommunaMsges.asp?CommunaId=22334&firstmsg=60 2) הישרדות סופר נובה - http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=23753
 

marceloros

New member
מנהל
מגניב

האמת ברגע שהגעתי לפה חשבתי על הרעיון לעשות משחק כזה וירטואלי...עכשיו אני רואה שלא רק שהיה כבר הרעיון, אלא שהוא בוצע. מהסתכלות קצרה גם למדתי שזה לא כזה פשוט, במיוחד העניין למצוא משתתפים רציניים שיזרמו עד הסוף. רוצה לסכם איך זה הלך? הסתכלתי אבל קשה לעקוב כך.
 
תשובה

האמת כיף יותר לשחק באחד שמנוהל טוב, אבל גם לנהל זה אחלה של דבר !!!! כל העניין של הישרדות וירטואלי (בין אם בתור מתמודדת ובין אם מנהלת) דורש הרבה מאוד מאוד זמן פנוי, רצון טוב, יוזמה והיכולת הבסיסית להפריד בין משחק לבין מחוץ למשחק. וזהו. אם תעשה אחד, תודיע לי, אני רוצה להשתתף !!!!
 

marceloros

New member
מנהל
אולי

זה התנהל כל 3 ימים פרס אחד וחסינות? או יותר מהיר? בקצב הישרדות אמיתי - 39 יום, וכל 3 ימים 2 תחרויות גם המארגן וגם המשתתפים יכולים לעמוד בזה בלי מאמץ גדול. הרי רוב הזמן בהישרדות רק המשתתפים מדסקסים ביניהם, וג'ף רואה אותם לשעה פעמיים כל 3 ימים. רק צריך סבלנות שהזמן יעבור..
 
זה מאוד פשוט

הפורום מדבר על הישרדות ורציתי להביא לתשומת לב המעריצים שבעבר שוחקו משחקים וירטואלים של הישרדות, כאלה שהסתמכו על התוכנית עצמה, וברוח זו פירסמתי את כל המשחקים שאני מכירה ושעדיין שלמים בגופם להנאת המעריצים על מנת שיוכלו להציץ בהם ולקרוא אותם. אני למשל, התחלתי את כל האובססיה הזו אחרי שקראתי את המשחק של און ליין.
 
למעלה