משחק האליפות: מכבי חיפה נגד מכבי נתניה שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 15.05.2023

  • פותח הנושא סוף עונה 2023
  • פורסם בתאריך
ס

סוף עונה 2023

Guest
לצפייה בשידור משחק האליפות לחצו כאן!

כדורגל – ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 35: מכבי נתניה נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, מכבי נתניה נגד מכבי חיפה שידור חי, מכבי נתניה נגד מכבי חיפה שידור ישיר, מכבי חיפה נגד מכבי נתניה לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד מכבי נתניה שידור חי, מכבי חיפה נגד מכבי נתניה שידור ישיר - תקציר המשחק:

מכבי נתניה​

מכבי נתניה תארח מחר (שני, 20:30) את מכבי חיפה, במשחק שעשוי להיות גם ערב ההכתרה של הירוקים. בימים האחרונים היה טירוף של ממש סביב הכרטיסים למשחק, כאשר הנהלת מכבי נתניה אף שללה מספר מנויים מאוהדים שלה, שנתפסו לאחר שמכרו את הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה.

בנתניה מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק, גם בשל הקרב הצמוד על המקום הרביעי ובעיקר לקראת גמר גביע המדינה שייערך בשלישי הבא, וכולם מקווים להגיע במצב רוח טוב למשחק הזה.

פטריק טוומאסי, שאושפז לסדרת בדיקות בשל כאבי בטן, שוחרר מבית החולים, כאשר על פי ההערכות הסיבה לכאבי הבטן, היא אוכל חריף שהגנאי אכל לפני יומיים וכנראה השפיע עליו לרעה. הוא בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק. מי שעוד אמור לנוח הוא בוריס אנו, שנמצא בסכנת צהובים לגמר ובקבוצה לא ירצו לסכן אותו. לרן קוז'וך יחסרו גם לירן רוטמן הפצוע וכן אחמד סלמן והשוער תומר צרפתי שהמריאו עם נבחרת הנוער למונדיאליטו בארגנטינה.

מכבי חיפה​

בפעם השנייה תוך שבועיים, מכבי חיפה תגיע למשחק בידיעה כי ניצחון שווה אליפות. הירוקים יגיעו לנתניה בסגל חסר, כאשר עלי מוחמד, מאוויס צ'יבוטה ועבדולאי סק ייעדרו זכר לעונשים שקיבלו בעקבות אירועי טרנר, ובנוסף דניאל סונדגרן ועומר אצילי מרצים עונשי הרחקה בגלל כרטיסים צהובים.

בשל החסרונות, ייתכן כי בכר ישנה מערך לשלושה בלמים ואז דולב חזיזה ישחק על כל הקו הימני. במקרה כזה, פרנזי פיירו ודין דוד ישתפו פעולה בהתקפה ודיא סבע וצ'ארון שרי ישחקו בקישור יחד עם מוחמד אבו פאני. "החיבורים לא משנים, בסוף זה משחק אחד מאליפות ומי שישחק צריך להביא את הניצחון והאליפות", אמרו בקבוצה.
 
למעלה