משחק חדש - שיר השבוע!

AndreaCorr ©

New member
משחק חדש - שיר השבוע! ../images/Emo68.gif

בכל שבוע נבחר שיר של יזהר ונערוך עליו שאלון נחמד! השיר הנבחר לשבוע הזה הוא נועה של הים
דעתכם הכללית על השיר? האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? משפט מועדף בשיר? אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי?
 

hen 10

New member
משחק מעניין! ../images/Emo13.gif

בכל שבוע נבחר שיר של יזהר ונערוך עליו שאלון נחמד! השיר הנבחר לשבוע הזה הוא נועה של הים דעתכם הכללית על השיר? אני לא ממש מתחברת לשיר הזה, אל תשאלו למה כי אין שמץ של מושג למה.
האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? לא ממש. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? גם לא. האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? בגירסה הרגילה. אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? עדיין "נועה של הים" השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? שמחות. משפט מועדף בשיר? "גם כשהיא ביחד היא תמיד לבד". אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? יזהר! ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי? שיר מאוד מאוד מעניין!
 
וואוווו איזה שירררר

קודם כל מזל טוב על הפורום, הגיע הזמן שיפתחו לו פורום ראוי :) השיר הזה .. וואו מדהים, מהמם מושלם גירסא? הארד רוק קפה.. קונוטציות?עצובות אבל עצובות שגורמות להתרגש :) עצובות נכונות כאלה :) משפט אהוב? "יש לה נטיה בלי סיבה לסבול" מדבר על כולנו :) שיר יפה, מרגש אותי כל פעם מחדש...
 
וגם.. היה מעניין לשמוע את אביתר

עושה לזה קאבר :) אבל אולי זה רק אני עם הסטיה של אביתר :)
 

•No¥a•

New member
../images/Emo27.gif

דעתכם הכללית על השיר? יפה, ואחד האהובים עלי
האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כן אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? לא האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? הארד רוק קפה אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? לא'דעת השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? גם וגם משפט מועדף בשיר? כל השיר
אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? - ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי?
 

AndreaCorr ©

New member
ועכשיו אני

דעתכם הכללית על השיר? שיר מקסים. האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? לא. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? גם לא... האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? הארד רוק אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? "שיר על נועה" השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? גם וגם משפט מועדף בשיר? "נועה של עצמה ושל אף אחד" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? האמת שאביתר בנאי זה לא רעיון רע בכלל ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי? אלונה כותבת ממש טוב.
 

T S F1

New member
הגיע תורי!

דעתכם הכללית על השיר? שיר טוב! טוב מאוד!! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כן אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? לא האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? אני מעדיפה גירסת הופעה. אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? יש לכם שאלות קשות!! השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? לא מובנות.. לא עצוב ולא שמח.. משהו באמצע.. משפט מועדף בשיר? כל משפט בשיר הזה הוא משפט חזק! אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? יהיה נחמד לשמוע קאבר של ארקדי דוכין.. ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי? יש איזשהי תמונה ב"הבמה החדשה" על נועה של הים.. נראה לי ששמו פה לינק פעם..
 
הנה שלי...

דעתכם הכללית על השיר? שיר נחמד, בעיקר שנועה זאת בת דודה שלי ואני מתה עליה! האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כל השירים שלו נמצאים שם! אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? נראה לכם?! האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? שתיהן. אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? לא יודעת! השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? משפט מועדף בשיר?אממ כולם אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר?ברי. ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי? אממ אחלה שיר!
 

T S F1

New member
חחחחח

גם אני חשבתי על ברי בשאלה של הקאבר, אבל קשה לי לדמיין את ברי שר את זה.. הקול שלו לא מתאים לשיר למרות שזה יכול להיות מעניין ומשעשע!!!
 

Nonki

New member
../images/Emo24.gif

דעתכם הכללית על השיר? שיר יפה מאוד, מעניין... חוצמזה שקוראים לי נועה, אז זה קצת מחבר אותי לשיר. האם השיר נמצא ברשימת השירים המועדפים שלכם של יזהר? כן. אם לא, האם השיר נמצא ברשימת השירים הלא-אהובים שלכם של יזהר? האם אתם מעדיפים את השיר בגרסה הרגילה או בגרסה של ההארד רוק קפה? גם וגם. אם לשיר לא היו קוראים כך, איך הייתם קוראים לו? "נועה של הים" זה שם מצויין. השיר מעלה בכם קונוטציות עצובות או שמחות? גם וגם, בעיקר עצובות. משפט מועדף בשיר? "לפעמים צוחקת ככה סתם" אמן שהייתם חושבים שמתאים לו לעשות קאבר לשיר? באופן מוזר- גידי גוב. ולסיום - משהו שתרצו להגיד בקשר לשיר באופן כללי? שיר יפהפה...
 

DeeP PurplE16

New member
עונה ....

דעתי הכללית על השיר היא : שיר מאוד היפה הלחן מתאים למילים וגם שיר די מעניין . השיר נמצא ברשימת המועדפים של יזהר . אני מעדיפה את השיר בגרסא של הראד רוק . לשיר אין שם אחר שמתאים . השיר מעלה קונוטוציות עצובות מתוך קונוטציות שמחות . המשפט המועדף בשיר "השקיעה כל כך כתומה אפשר לטבוע ולא לשמוע שיר על נועה " אמן שמתאים לעשות קאבר הוא יהלי סובול . ולסיום ..... נכון שנועה זה שם יפה ...
 
למעלה