משחק- שירים בסיפור

משחק- שירים בסיפור

למי שלא זוכר או לא מכיר וגם למי שכן. יש כאן סיפור שבו מסתתרים שמות של כ 20 שירים (במקרה זה שירים לועזיים) שאותם צריך לגלות. בהצלחה האם אתה יודע? ילדות גדולות לא בוכות, ורק בגלל שאתה שקרן יפה, את גורם לי לתהות- זה הסוף השמח שלי? מסובך, אני אוותר. אל תדאג, אני אמשיך להחזיק מעמד. בסוף, הלב שלי ימשיך. אתה לא נאמן, אז להתראות מאהב שלי. אני לא רוצה להפסיד דבר, ככה שזאת הקרבה מתוקה. לעולם לא שוב, מה שעשיתי זה - גיליתי איך להציל חיים. גם אם תגיד את זה נכון, אתה רק תכה את זה. אני חיכיתי שתביא אותי לחיים. אבל נכשלת.
 

רק Danit

New member
תרומתי למשחק

fergie- big girls dont cry celine dion- my heart will go on the fray- how to save a life Kelly Clarkson- Never Again James Blunt - Goodbye My Lover Evanescence -Sweet Sacrifice Nelly Furtado - Say It Right Beyonce ft. Shakira - Beautiful Liar Akon - Smack That (לא בטוח!)
 

svety

New member
תרומתי הצנועה ../images/Emo190.gif

My Happy Ending של אבריל לאבין Beautiful lier של ביונסה My Heart Will Go On של סלין דיון Smack That של אקון Unfaithfull של ריאנה Bring Me Back To Life של אוונסנס [היי, אני שומעת את זה עכשיו בלייב דרך הרדיו!!] Complicated של אבריל לאבין I Dont Wanna Miss A Thing/Aerosmith Never Again/NIckleback What I've Done/ Linkin Park Goodbye My Lover של ג'יימס בלאנט וכמה שאני לא זוכרת מבצע Big Girls Dont Cry How To Save A Life
 

KrIvInE

New member
עונה.

1. Big girls don't cry 2. beautiful liar 3. my happy ending 4. complicated 5. in the end 6. my heart will go on 7. goodbye my lover 8. I don't wanna miss a thing 9. how to save a life 10. say it right? 11. bring me to life. זהו. אני גאה בעצמי שהצלחתי די הרבה D:
 
למעלה